Online marketing od A po Z

Spoznajte nástroje digitálneho marketingu

  • 14:00 - 15:30
  • 12.03.2021 - 08.04.2021
  • Online, Slovensko

O konferencii

Naučte sa, ako robiť efektívny online marketing a implementovať všetky prvky do vašej digitálnej stratégie. Počas kurzu vás prevedieme prípravou, nasadením, hodnotením digitálnej stratégie a pridáme aj príklady z praxe. Spoznáte nástroje digitálneho marketingu a ich vzájomné prepájanie naprieč všetkými kanálmi.

Kurz je pre ľudí, ktorí chcú efektívne využiť potenciál vo firme a naučiť sa kroky pre nastavenie ideálnej online marketingovej stratégie, ktorá bude o krok vpred pred konkurenciou. Je tiež určený pre manažérov projektov, alebo marketingových pracovníkov firiem. Môžete byť aj začiatočníci a my vás prevedieme všetkými úskaliami, ktoré na vás vo svete online marketingu čakajú.

Nastavte svoju stratégiu správne a predbehnite konkurenciu.

Ako bude kurz prebiehať:

Kurz bude prebiehať cez aplikáciu Google Meet v reálnom čase naživo, to znamená, že prebieha v konkrétny dátum a čas, nie je vopred nahraný. Stačí, ak máte prístup na internet, počítač alebo telefón s kamerou a mikrofónom.

Po registrácii/vyplnení registračného formulára/ a zaplatení poplatku zvoleného kurzu vám pošleme potvrdenie. Link na kurz vám pošleme emailom najneskôr deň pred konaním.

Čo potrebujete na Google Meet

Cena:

1 kurz (bez záznamu) – 29 EUR bez DPH
1 kurz (so záznamom) – 39 EUR bez DPH

Na každý kurz je potrebné sa zaregistrovať samostatne. Ak máte záujem o viaceré témy, napíšte nám na email nina.dzedzinova@petitpress.sk a s registráciou vám pomôžeme.


I. Webová stránka a Google vyhľadávanie

Termín: 11. marec, 14.00 – 15.30 h

Čo sa naučíte:

  • Ako nastaviť online marketing vo firme tak, aby bol úspešný?
  • WEB: Čo má mať webová stránka, aby generovala viac biznisu?
  • SEO: Ako nastaviť web po technickej a obsahovej stránke tak, aby zákazníci váš produkt/službu našli na popredných miestach vo vyhľadávači Google?
  • SEO: Aké najčastejšie chyby majú slovenské web stránky a ako sa im vyvarovať
  • Ako zistiť aké slová sú na internete kľúčové pre môj biznis a ako ich využijem vo svoj prospech?
  • Aktuálne štatistiky a trendy vyhľadávania na Slovensku

To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interakcia s účastníkmi súčasťou kurzu.

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

II. Online marketingová stratégia pre B2C firmu – Ako na to? 

Termín: 18. marec, 14.00 – 15.30 h

Naučíte sa, ako efektívne robiť online marketing a začleniť všetky jeho prvky do svojej digitálnej stratégie pre vašu firmu pôsobiacu v B2C sektore. Počas kurzu vás prevedieme prípravou, realizáciou a vyhodnotením digitálnych stratégií a budeme diskutovať príklady z reálneho sveta. Spoznajte nástroje digitálneho marketingu a naučte sa, ako ich prepojiť vo všetkých kanáloch.

Čo sa naučíte:

  • Ako robiť online marketing efektívne a úspešne
  • Digitálny Ekosystém – pozerajte / premýšľajte/ robte / starajte sa / modelujte
  • Obsahová, marketingová a hodnotiaca stratégia
  • Aké digitálne nástroje môžeme použiť na nastavenie stratégie
  • Stanovenie metrík pre konkrétne publikum – príklady osvedčených postupov
  • Integrácia online a off-line marketingových aktivít
  • Nadviazanie spojenia cez všetky kanály
  • Navrhovanie stratégií nadväzujúcich na získané výsledky
  • Trendy v online marketingu

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

III. Online marketingová stratégia pre B2B  – Ako na to? 

Termín: 25. marec, 14.00 – 15.30 h

Naučíte sa, ako efektívne robiť online marketing a začleniť všetky jeho prvky do svojej digitálnej stratégie pre vašu firmu pôsobiacu v B2B sektore. Počas kurzu vás prevedieme prípravou, realizáciou a vyhodnotením digitálnych stratégií a budeme diskutovať príklady z reálneho sveta. Spoznajte nástroje digitálneho marketingu a naučte sa ako ich prepojiť vo všetkých kanáloch.

Čo sa naučíte:

  • Ako robiť online marketing efektívne a úspešne
  • Digitálny Ekosystém – pozerajte / premýšľajte/ robte / starajte sa / modelujte
  • obsahová, marketingová a hodnotiaca stratégia
  • Aké digitálne nástroje môžeme použiť na nastavenie stratégie
  • Stanovenie metrík pre konkrétne publikum – príklady osvedčených postupov
  • Integrácia online a off-line marketingových aktivít
  • Nadviazanie spojenia cez všetky kanály
  • Navrhovanie stratégií nadväzujúcich na získané výsledky
  • Trendy v online marketingu

To všetko si ukážeme na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interakcia s účastníkmi súčasťou školenia

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

IV. Optimalizácia stránky pre vyhľadávače (SEO) | začiatočník

Termín: 1. apríl, 14.00 – 15.30 h

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo Google ukazuje vašu obľúbenú kaviareň pri vyhľadávaní najbližšej kaviarne? A prečo si Google pri hľadaní nového iPhonu vyberie Alzu pred oficiálnymi webovými stránkami spoločnosti Apple?

Osvojenie stránky s výsledkami vyhľadávacích nástrojov si vyžaduje veľa zručností a úsilia. Hovoríme tomu Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) a je to nevyhnutný kanál pre váš úspech v online prostredí. Poďme sa pozrieť na to, ako to funguje!

Náš kurz SEO vás prevedie prehliadkou od základov optimalizácie vyhľadávacieho modulu až po pokročilé techniky, stratégie a nástroje. Zistíte, prečo a ako by ste mali optimalizovať svoje webové stránky, aby boli prvou voľbou pre vyhľadávače aj pre vašich zákazníkov.

Čo sa naučíte:

  • Úvod do SERP / Základné princípy SEO
  • Prvky On-page SEO
  • Prvky Off-Page SEO
  • Lokálne SEO
  • Ako na optimalizáciu – procesy

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

V. Optimalizácia stránky pre vyhľadávače (SEO) | pokročilý

Termín: 8. apríl, 14.00 – 15.30 h

Naše školenie SEO pre pokročilých je vhodné pre účastníkov so základnými znalosťami princípov SEO a SEM. Nadväzujeme na prvý vzdelávací kurz „SEO pre začiatočníkov“ a podrobne sa pozrieme na jednotlivé prvky na stránke, tvorbu obsahu a hodnotenie výsledkov.

Dozviete sa, ako určiť najdôležitejšie kľúčové slová, ktoré treba optimalizovať, a ako pracovať efektívnejšie pomocou niektorých komplexných nástrojov SEO. A v neposlednom rade sa dozviete, ako prepojiť SEO s vašimi ďalšími marketingovými aktivitami (a naopak), aby ste čo najlepšie využili svoje úsilie.

Čo sa naučíte:

  • Analýza a kategorizácia kľúčových slov
  • Pokročilé technické SEO
  • Tvorba obsahu a odkazov
  • SEO nástroje
  • Vyhodnocovanie úspešnosti optimalizácie

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár


Ďalšie podujatia na témy digitálneho marketingu:

Sociálne siete

Partneri

Usporiadateľ

Odborný garant

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME