Ako vyťažiť maximum z Google reklamy

Naučte sa správne čítať údaje a využívajte ich vo svoj prospech.

  • 14:00 - 15:30
  • 15.04.2021 - 06.05.2021
  • Online, Slovensko

 

Merateľnosť je jednou z hlavných výhod online marketingu. Väčšina webov používa na meranie svojich kampaní službu Google Analytics. Vedieť ovládať a porozumieť službe Google Analytics pomôže každému, kto chce robiť čokoľvek v online marketingu. Tento kurz sa zameriava na základné témy, ako je analýza publika a analýza prenosu, ale venuje sa aj zložitejším úlohám sledovania udalostí, analýzy údajov elektronického obchodu alebo modelovania pripisovania.

Ako bude kurz prebiehať:

Kurz bude prebiehať cez aplikáciu Google Meet v reálnom čase naživo, to znamená, že prebieha v konkrétny dátum a čas, nie je vopred nahraný. Stačí, ak máte prístup na internet, počítač alebo telefón s kamerou a mikrofónom.

Po registrácii/vyplnení registračného formulára/ a zaplatení poplatku zvoleného kurzu vám pošleme potvrdenie. Link na kurz vám pošleme emailom najneskôr deň pred konaním.

Čo potrebujete na  Google Meet

Cena:

1 kurz (bez záznamu) – 29 EUR bez DPH
1 kurz (so záznamom) – 39 EUR bez DPH

Na každý kurz je potrebné sa zaregistrovať samostatne. Ak máte záujem o viaceré témy, napíšte nám na email nina.dzedzinova@petitpress.sk a s registráciou vám pomôžeme.


Témy kurzov

I. Google Analytics a práca s dátami | začiatočník

Termín: 15. apríl, 14.00 – 15.30 h

Kurz Google Analytics je vhodný pre používateľov, ktorí si chcú prehĺbiť vedomosti v oblasti merania údajov a adekvátne vyhodnotiť svoje kampane. Je určený aj pre projektových manažérov alebo obchodníkov v spoločnostiach.

Dostanete kurz s prezentáciou v zrozumiteľnej podobe založenej na konkrétnych príkladoch z reálneho sveta zameraných na správne a efektívne vyhodnotenie údajov.

 Čo sa naučíte:

  • Základy a nastavenia Google Analytics (funkčnosť, použitie, vysvetlenie pojmov)
  • Vyhodnocovanie údajov, pochopenie spôsobu merania metrík a štatistík
  • Pridanie potrebného meracieho kódu na váš web pomocou Google Tag Manager
  • Práca so správami, automatické hlásenie
  • Meranie správania používateľov pomocou udalostí
  • Filtrovanie a segmentácia dát
  • Popis základných zdrojov (priame, organic, odporúčanie)
  • Navrhovanie stratégií nadväzujúcich na získané výsledky

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

II.Google Analytics a práca s dátami | pokročilý

Termín: 22. apríl, 14.00 – 15.30 h

Dáta sú v dnešnej dobe veľmi cenná komodita. Preto je veľká výhoda, ak ich viete zberať, analyzovať a vyhodnocovať čo najlepšie. Druhá časť o Google Analytics prehĺbi vaše vedomosti a zručnosti a dostane ich na ďalší level.

Aby toho nebolo málo dozviete sa aj unikátne informácie o novom štandarde zbierania dát v online priestore. Máme na mysli nový Google Analytics 4.0, ktorý so sebou prináša mnoho zaujímavých funkcionalít, ktoré sa dajú využiť len, ak máte dostatok dát. Preto by si ho každá firma či jednotlivec mal nastaviť čo najskôr.

 Čo sa naučíte:

  • Pokročilé nastavenia v Google Analytics
  • Čo je Google Analytics 4.0
  • Prečo ho nastaviť
  • Aké výhody a nevýhody so sebou prináša
  • Čo sa zmenilo oproti starej verzii Google Analytics
  • Aké pokročilé funkcionality Google Analytics 4.0 prináša

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

III. Google reklama | začiatočník

Termín: 29. apríl, 14.00 – 15.30 h

Naučte sa vytvárať profesionálne kampane pre Google

Ľudia sa pri hľadaní produktov a služieb obracajú hlavne na vyhľadávač Google. PPC reklama je jednou z najefektívnejších foriem internetovej reklamy. Je preto nevyhnutné, aby mohli potenciálni zákazníci vaše podnikanie na Googli nájsť. V tomto kurze sa dozviete, ako so ziskom inzerovať vo vyhľadávacej aj obsahovej sieti. Naučíte sa, ako pomocou AdWords kampaní predbehnúť konkurenciu, bez ohľadu na to, či predávate produkty, poskytujete služby alebo vlastníte miestny podnik.

Kurz Google AdWords pre začiatočníkov je vhodný pre ľudí, ktorí chcú mať prehľad v online marketingu a vedieť nastavovať a spravovať online kampane v Google AdWords. Je tiež určený pre manažérov projektov alebo marketingových pracovníkov v oblasti reklamy či webdesignu.

Naučíte sa:

  • Prehľad a vysvetlenie základných pojmov a funkcionalita Google AdWords
  • Prierez nastavení Google AdWords kampaní, práca s Google Display Network
  • Analýza, cielenie a plánovanie kľúčových slov
  • Vytvorenie a plánovanie online kampane
  • Cielenie polohy a jazykov kampaní, definícia a druhy cielenia (geografické, demografické,…)
  • Vytváranie cieľových publík – ciele, produkty a zákazníci
  • Štruktúra a rozhranie Google AdWords účtu
  • Nastavenie rozpočtu a cenovej ponuky
  • Rozšírenia Google AdWords kampane + remarketing

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

IV. Google reklama | pokročilý

Termín: 6. máj, 14.00 – 15.30 h

Spoznajte pokročilé funkcie Google Adwords a posuňte vaše kampane na ďalšiu úroveň. Na kurze Google AdWords pre (mierne) pokročilých si ukážeme ako správne optimalizovať kampane tak, aby dosiahli lepšie výsledky.  Ak ste už prešli našim prvým kurzom Google AdWords pre začiatočníkov, prípadne máte skúsenosti s vytváraním kampaní v Google AdWords, tento kurz je určený práve pre vás. Naučíme vás správne optimalizovať vytvorené kampane, lepšie investovať financie do reklám a prepájať jednotlivé účty. Osvojíte si remarketing a jeho stratégiu a oboznámite s najnovšími funkciami. Kurz je zameraný na pokročilú správu kľúčových slov, tvorbu väčších kampaní a vyhodnocovanie výsledkov.

Kurz Google AdWords pre pokročilých je vhodný pre ľudí, ktorí si chcú prehĺbiť a rozšíriť znalosti v nastavení online kampaní v Google AdWords. Je tiež určený pre manažérov projektov, alebo marketingových pracovníkov firiem.

Naučíte sa:

  • Google Adwords a pokročilé možnosti tejto reklamnej siete
  • Ako správne optimalizovať kampane a dosiahnuť vyšší výkon
  • PPC vo vyhľadávacej sieti v praxi
  • Stratégia ponúkania cien
  • Vyhodnocovanie skóre kvality – faktory, meranie, určovanie
  • Tvorba rozšírení reklamy
  • Remarketing – funkcionalita, nastavenie publika
  • Nastavenie dynamického remarketingu
  • Vyhodnocovanie výsledkov, tipy a triky pre ešte výkonnejšie kampane

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár


Ďalšie podujatia na témy digitálneho marketingu:

Sociálne siete

Partneri

Usporiadateľ

Odborný garant

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME