Ako sa nestratiť v sociálnych sieťach

Získajte prehľad o sociálnych sieťach

  • 14:00 - 15:30
  • 13.05.2021 - 10.06.2021
  • Online, Slovensko

 

Ako bude kurz prebiehať:

Kurz bude prebiehať cez aplikáciu Google Meet v reálnom čase naživo, to znamená, že prebieha v konkrétny dátum a čas, nie je vopred nahraný. Stačí, ak máte prístup na internet, počítač alebo telefón s kamerou a mikrofónom.

Po registrácii/vyplnení registračného formulára/ a zaplatení poplatku zvoleného kurzu vám pošleme potvrdenie. Link na kurz vám pošleme emailom najneskôr deň pred konaním.

Čo potrebujete na Google Meet

Cena:

1 kurz (bez záznamu) – 29 EUR bez DPH
1 kurz (so záznamom) – 39 EUR bez DPH

Na každý kurz je potrebné sa zaregistrovať samostatne. Ak máte záujem o viaceré témy, napíšte nám na email nina.dzedzinova@petitpress.sk a s registráciou vám pomôžeme.


I. Video marketing

Termín: 13. máj, 14.00 – 15.30 h

Získajte prehľad o video marketingu a nastavte správnu YouTube stratégiu pre svoje podnikanie.

Vďaka video marketingu získajte na celom svete uznanie svojej značky, produktu alebo služby. Ak chcete mať dobrý kanál YouTube, nestačí sa iba prihlásiť do služby YouTube. Bezprostredne po registrácii je nevyhnutné podniknúť ďalšie kroky. Na tomto kurze si prejdeme tieto jednotlivé kroky. Dozviete sa, ako získať nových odberateľov a aké formáty kampaní YouTube poznáme. Väčšina kanálov YouTube skutočne zverejňuje nové videá, ale ich sledovanosť sa predlžuje. Budeme diskutovať o kritických príkladoch ovplyvňujúcich rast.

Kurz YouTube je určený pre všetkých, ktorí majú záujem o profesionálnu propagáciu svojich produktov alebo služieb pomocou videí YouTube.

Čo sa naučíte:

  • Základy YouTube marketingu a nastavenie firemného YouTube kanála
  • Rozloženie prvkov YouTube kanála – význam a vysvetlenie pojmov
  • Ako správne pridať video, aby sa zvýšila jeho sledovanosť
  • Ako pridať odkazy na web a sociálne siete alebo ako zlepšiť vyhľadateľnosť YouTube kanála
  • Ako používať YouTube analytics a vyhodnocovať výsledky
  • Cielená reklama – Bumper Ads, IN stream a In-Display reklama
  • Štatistiky a stratégie na zvýšenie počtu zobrazení
  • Ako najlepšie získať odberateľov vášho kanála

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

II. Facebook

Termín: 20. máj, 14.00 – 15.30 h

Pomôžte ľuďom objavovať vaše výrobky vo veľkom. Ľudia majú prístup do vášho obchodu z vašej stránky na Facebooku, z Instagram profilu, z reklám Instagram Shopping alebo z nákupných príspevkov a príbehov.

Čo sa naučíte:

  • Nové údaje o sociálnych médiách, organickom dosahu, používateľoch sociálnych médií
  • Benchmarky Analýzy údajov a Facebook zapojenia
  • Facebook Ads praktické školenie
  • Vytvorenie a používanie účtu Business Manager
  • Tracking: Pixel a vlastné konverzie
  • Ako vytvárať kampane založené na cieľoch
  • Facebook Shop – ako to funguje
  • Dynamický remarketing na Facebooku – tipy a triky
  • Trendy na Facebooku 2021

To všetko bude vysvetlené na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Súčasťou tohto školenia je interakcia s účastníkmi.

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

III. Instagram

Termín: 27. máj, 14.00 – 15.30 h

87% ľudí hovorí, že influenceri ich inšpirovali k nákupu. Ľudia vždy prichádzali na Instagram nakupovať a objavovať nové produkty. Čo funguje na Instagrame a ako tam zabojovať o potencionálnych zákazníkov.

Čo sa naučíte:

  • Základy vášho firemného profilu
  • Ako môžu B2B a B2C podniky využívať Instagram
  • Ako rozvíjať obsahovú stratégiu
  • Identifikujte kľúčové témy obsahu, ktoré sa budú Vašim zákazníkom páčiť
  • Ako vytvárať, upravovať a zverejňovať pútavé príbehy v priebehu niekoľkých minút
  • Nakupovanie na Instagrame – ako to funguje
  • Externé služby podporujú predaj na Instagrame (linktr.ee, …)
  • Trendy na Instagrame 2021

To všetko bude vysvetlené na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Súčasťou tohto školenia je interakcia s účastníkmi.

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

IV. Podcasty, Spotify a Clubhouse

Termín: 3. jún, 14.00 – 15.30 h

Tak ako sa v dnešnej dobe mení spotrebiteľské správanie, tak by sa mala meniť aj váš komunikačný mix. Vedeli ste, že používatelia Spotify na Slovensku trávia počúvaním hudby až 145 minút denne? Je to skvelá príležitosť sa mu prihovoriť a ponúknuť mu nejaký produkt či službu. To sa dá aj prostredníctvom podcastu, ale treba vedieť ako na to. Nechajte si poradiť.

Clubhouse – neviete čo to je? Zistite to detailnejšie na tomto kurze.

Čo sa naučíte:

  • Exkluzívne štatistiky o slovenských a českých poslucháčoch podcastov.
  • Ako začať s podcastami a čo na to potrebujete.
  • Čo môžu podcasty priniesť do podnikania.
  • Pre koho je tvorba podcastov vhodná.
  • Ako využiť reklamný priestor v podcastoch.
  • Aký nevyužitý potenciál skrýva Spotify pre podnikanie a ako ho využiť.

To všetko si ukážeme na praktických ukážkach a prípadových štúdiách.

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár

V. Tik Tok

Termín: 10. jún, 14.00 – 15.30 h

TikTok je už jednou z najpoužívanejších aplikácií na svete. Vedeli ste že v marci 2020 TikTok prekročil celkovo 2 miliardy globálnych stiahnutí? S toľkými používateľmi už TikTok nie je iba miesto pre tanečné videá, ale priestor pre komunikáciu firmy so svojimi potenciálnymi zákazníkmi a reklamu.
Až 30% nových používateľov od apríla 2020 má viac ako 35 rokov. Na Tik Toku má svoj účet aj Svetové ekonomické fórum, ktorý mal k júnu 2020 viac ako 1,4 milióna sledovateľov.*
Nemali by ste začať uvažovať o používaní Tik Toku aj vy?

Čo sa naučíte:

  • Čo je to Tik Tok a ako ho viete využiť pre seba a svoju firmu.
  • Základné štatistiky a čísla
  • Aké výhody a nevýhody Tik Tok prináša
  • Ako pracovať s Tik Tokom aby sa z neho stal brandový kanálo firmy
  • Ako využiť reklamný priestor na Tik Toku
  • Príklady z praxe.

*https://moversshakers.co/tiktok

Registráciabudete presmerovaný na registračný formulár


Ďalšie podujatia na témy digitálneho marketingu:

Sociálne siete

Partneri

Usporiadateľ

Odborný garant

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME