Ako sa zmenil zákazník, zamestnanec a biznis partner?

Nájdite konkrétne inšpirácie pre svoje podnikanie

  • 14:00 - 15:30
  • 10.02.2021 - 24.03.2021
  • Online cez Microsoft Teams, Slovensko

 

Rok 2020 zmenil všetko! Neustále meniace sa podnikateľské prostredie, nepredvídateľné krízové scenáre, atakovanie základných firemných a ľudských hodnôt a neisté marketingové rozpočty. Kompletne sa zmenil zákazník, zamestnanec či biznis partner.
V rámci PR Akadémie sa povenujeme témam trendov, kríze, virtuálnemu svetu, digitálnemu PR ale aj kreatívnemu nakopnutiu. Prinášame skúsenosti od tých najväčších, až po menšie firmy s minimálnymi rozpočtami na marketing. Odnesiete si konkrétne inšpirácie pre svoje podnikanie, ktoré stačí už len správne aplikovať do praxe.

Pripravili sme si pre vás 7 rôznych tém, rozdelených do samostatných častí. Každá akadémia bude prebiehať v čase od 14.00 – 15.30 h cez Microsoft Teams.

Lektor:

Každou akadémiou vás bude sprevádzať Simona Mištíková, Managing Director DIVINO. Simona si bude k témam pozývať aj odborníkov v danej problematike.

Cena:

1 akadémia (bez videozáznamu) – 25 EUR bez DPH
1 akadémia (s videozáznamom) – 35 EUR bez DPH

Na každú akadémiu je potrebné sa zaregistrovať samostatne. V prípade ak máte záujem o viaceré témy, napíšte nám na email [email protected] a s registráciou vám pomôžeme.

Témy

10. február = Trendy v marketingu na 2021 (PR/online)

  • Ako sa bude správať zákazník v roku 2021?
  • Čo sa zmenilo v dôsledku krízy v roku 2020.
  • Čo si prenášame z roku 2020 a čo už naopak nevrátime späť?
  • Skúsenosti z malých i veľkých firiem
  • Trendy v dizajne na rok 2021
  • Marketingové a digitálne smerovanie
  • Aktuálne komunikačné témy na rok 2021

Tony Dúbravec, Digital Marketing & Social Media Specialist, ST.NICOLAUS – trade

Registrácia budete presmerovaný na registračný formulár


17. február = Ako viesť online podujatieod meetingu po konferenciu

  • Kedy realizovať podujatie cez komunikačné platformy a kedy už osloviť profesionálny tím
  • Aké sú výstupy z online eventov a ich ďalšie spracovanie a šírenie
  • Ako motivovať ľudí k interakcii
  • Zásady komunikácie v online prostredí
  • Aký je správny outfit styling
  • Aká je budúcnosť virtuálnych eventov
  • Hybridné eventy

Štefan Frimmer, šéf korporátnej komunikácie, Slovenská sporiteľňa

Registrácia budete presmerovaný na registračný formulár


24. február = Krízová komunikáciatémy, reakcie, krízový štáb

  • Aktuálne témy krízovej komunikácie
  • Ako sa pripraviť na neočakávaný vývoj?
  • Úloha krízového štábu
  • Akčné kroky krízovej komunikácie
  • Komunikácia na médiá, zamestnancov, cez sociálne siete
  • Ako krízovú komunikáciu otočiť na pozitívne PR

Tomáš Kráľ, manažér komunikácie ProCare a Svet zdravia

Registrácia budete presmerovaný na registračný formulár


3. marec  = Práca s influencermi/vlogermi/blogermi

  • Ako zaradiť influencerov do svojho marketingového plánu?
  • Typy spoluprác – platené/neplatené/barterové
  • Akko merať, vyhodnocovať, zazmluvniť aktivity?“
  • Benefity a riziká spolupráce s influencerom

Ivana Antal, blogger, Sweet Lady Lollipop

Registrácia budete presmerovaný na registračný formulár


17. marec = PR kampaň s nízkym rozpočtom

  • Kto a kde je náš zákazník? Na čo počúva a ako ho zapojiť?
  • Akú úlohu v marketingu zohráva zamestnanec?
  • Ako dosiahnuť virálnosť kampane?
  • Ako prepojiť ľudské zdroje, marketing a PR?
  • Ako merať efektivitu PR?

Ines Peško, Marketing Manager Dimenzia, Biela Perla

Jan Kočenda, marketingový riaditeľ, Vasky

Registrácia budete presmerovaný na registračný formulár


24. marec = Digitálne PR (seo, native, prepojenia)

  • Tradičné verzus digitálne PR
  • Vzťahy s novinármi s cieľom kvalitného obsahu v online priestore
  • Networking za účelom relevantných spätných liniek
  • Natívne články a práca so spätnými linkami
  • Influenceri a ich reálny dosah na predaje
  • Affliate programy a podpora sociálnych sietí cez blogerov
  • Sociálne siete ako nástroj budovania vzťahov
  • SEO ako bežná súčasť komunikácie

Michaela Španková, PR a marketing manažérka Exeltis Slovakia

Registrácia budete presmerovaný na registračný formulár


Ďalšie podujatia na témy digitálneho marketingu:

Sociálne siete

Partneri

Usporiadateľ

Odborní garanti

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME