Online marketing od A po Z
Spoznajte nástroje digitálneho marketingu
- 14:00 - 15:30
- 11.03.2021 - 08.04.2021
- Online, Slovensko
Naučte sa, ako robiť efektívny online marketing a implementovať všetky prvky do vašej digitálnej stratégie. Počas kurzu vás prevedieme prípravou, nasadením, hodnotením digitálnej stratégie a pridáme aj príklady z praxe. Spoznáte nástroje digitálneho marketingu a ich vzájomné prepájanie naprieč všetkými kanálmi.
Kurz je pre ľudí, ktorí chcú efektívne využiť potenciál vo firme a naučiť sa kroky pre nastavenie ideálnej online marketingovej stratégie, ktorá bude o krok vpred pred konkurenciou. Je tiež určený pre manažérov projektov, alebo marketingových pracovníkov firiem. Môžete byť aj začiatočníci a my vás prevedieme všetkými úskaliami, ktoré na vás vo svete online marketingu čakajú.
Nastavte svoju stratégiu správne a predbehnite konkurenciu.
Ako bude kurz prebiehať:
Kurz bude prebiehať cez aplikáciu Google Meet v reálnom čase naživo, to znamená, že prebieha v konkrétny dátum a čas, nie je vopred nahraný. Stačí, ak máte prístup na internet, počítač alebo telefón s kamerou a mikrofónom.
Po registrácii/vyplnení registračného formulára/ a zaplatení poplatku zvoleného kurzu vám pošleme potvrdenie. Link na kurz vám pošleme emailom najneskôr deň pred konaním.
Čo potrebujete na Google Meet
- Počítač alebo telefón s kamerou a mikrofónom. Prečítajte si o tom, ako používať kameru a mikrofón pri prvom začatí video hovoru.
- Potrebné je stabilné a silné internetové alebo dátové pripojenie.
Cena:
1 kurz (bez záznamu) – 29 EUR bez DPH
1 kurz (so záznamom) – 39 EUR bez DPH
Na každý kurz je potrebné sa zaregistrovať samostatne. Ak máte záujem o viaceré témy, napíšte nám na email [email protected] a s registráciou vám pomôžeme.
I. Webová stránka a Google vyhľadávanie
Termín: 11. marec, 14.00 – 15.30 h
Čo sa naučíte:
- Ako nastaviť online marketing vo firme tak, aby bol úspešný?
- WEB: Čo má mať webová stránka, aby generovala viac biznisu?
- SEO: Ako nastaviť web po technickej a obsahovej stránke tak, aby zákazníci váš produkt/službu našli na popredných miestach vo vyhľadávači Google?
- SEO: Aké najčastejšie chyby majú slovenské web stránky a ako sa im vyvarovať
- Ako zistiť aké slová sú na internete kľúčové pre môj biznis a ako ich využijem vo svoj prospech?
- Aktuálne štatistiky a trendy vyhľadávania na Slovensku
To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interakcia s účastníkmi súčasťou kurzu.
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
II. Online marketingová stratégia pre B2C firmu – Ako na to?
Termín: 18. marec, 14.00 – 15.30 h
Naučíte sa, ako efektívne robiť online marketing a začleniť všetky jeho prvky do svojej digitálnej stratégie pre vašu firmu pôsobiacu v B2C sektore. Počas kurzu vás prevedieme prípravou, realizáciou a vyhodnotením digitálnych stratégií a budeme diskutovať príklady z reálneho sveta. Spoznajte nástroje digitálneho marketingu a naučte sa, ako ich prepojiť vo všetkých kanáloch.
Čo sa naučíte:
- Ako robiť online marketing efektívne a úspešne
- Digitálny Ekosystém – pozerajte / premýšľajte/ robte / starajte sa / modelujte
- Obsahová, marketingová a hodnotiaca stratégia
- Aké digitálne nástroje môžeme použiť na nastavenie stratégie
- Stanovenie metrík pre konkrétne publikum – príklady osvedčených postupov
- Integrácia online a off-line marketingových aktivít
- Nadviazanie spojenia cez všetky kanály
- Navrhovanie stratégií nadväzujúcich na získané výsledky
- Trendy v online marketingu
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
III. Online marketingová stratégia pre B2B – Ako na to?
Termín: 25. marec, 14.00 – 15.30 h
Naučíte sa, ako efektívne robiť online marketing a začleniť všetky jeho prvky do svojej digitálnej stratégie pre vašu firmu pôsobiacu v B2B sektore. Počas kurzu vás prevedieme prípravou, realizáciou a vyhodnotením digitálnych stratégií a budeme diskutovať príklady z reálneho sveta. Spoznajte nástroje digitálneho marketingu a naučte sa ako ich prepojiť vo všetkých kanáloch.
Čo sa naučíte:
- Ako robiť online marketing efektívne a úspešne
- Digitálny Ekosystém – pozerajte / premýšľajte/ robte / starajte sa / modelujte
- obsahová, marketingová a hodnotiaca stratégia
- Aké digitálne nástroje môžeme použiť na nastavenie stratégie
- Stanovenie metrík pre konkrétne publikum – príklady osvedčených postupov
- Integrácia online a off-line marketingových aktivít
- Nadviazanie spojenia cez všetky kanály
- Navrhovanie stratégií nadväzujúcich na získané výsledky
- Trendy v online marketingu
To všetko si ukážeme na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interakcia s účastníkmi súčasťou školenia
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
IV. Optimalizácia stránky pre vyhľadávače (SEO) | začiatočník
Termín: 1. apríl, 14.00 – 15.30 h
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo Google ukazuje vašu obľúbenú kaviareň pri vyhľadávaní najbližšej kaviarne? A prečo si Google pri hľadaní nového iPhonu vyberie Alzu pred oficiálnymi webovými stránkami spoločnosti Apple?
Osvojenie stránky s výsledkami vyhľadávacích nástrojov si vyžaduje veľa zručností a úsilia. Hovoríme tomu Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) a je to nevyhnutný kanál pre váš úspech v online prostredí. Poďme sa pozrieť na to, ako to funguje!
Náš kurz SEO vás prevedie prehliadkou od základov optimalizácie vyhľadávacieho modulu až po pokročilé techniky, stratégie a nástroje. Zistíte, prečo a ako by ste mali optimalizovať svoje webové stránky, aby boli prvou voľbou pre vyhľadávače aj pre vašich zákazníkov.
Čo sa naučíte:
- Úvod do SERP / Základné princípy SEO
- Prvky On-page SEO
- Prvky Off-Page SEO
- Lokálne SEO
- Ako na optimalizáciu – procesy
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
V. Optimalizácia stránky pre vyhľadávače (SEO) | pokročilý
Termín: 8. apríl, 14.00 – 15.30 h
Naše školenie SEO pre pokročilých je vhodné pre účastníkov so základnými znalosťami princípov SEO a SEM. Nadväzujeme na prvý vzdelávací kurz „SEO pre začiatočníkov“ a podrobne sa pozrieme na jednotlivé prvky na stránke, tvorbu obsahu a hodnotenie výsledkov.
Dozviete sa, ako určiť najdôležitejšie kľúčové slová, ktoré treba optimalizovať, a ako pracovať efektívnejšie pomocou niektorých komplexných nástrojov SEO. A v neposlednom rade sa dozviete, ako prepojiť SEO s vašimi ďalšími marketingovými aktivitami (a naopak), aby ste čo najlepšie využili svoje úsilie.
Čo sa naučíte:
- Analýza a kategorizácia kľúčových slov
- Pokročilé technické SEO
- Tvorba obsahu a odkazov
- SEO nástroje
- Vyhodnocovanie úspešnosti optimalizácie
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
Ďalšie podujatia na témy digitálneho marketingu:
- Ako sa zmenil zákazník, zamestnanec a biznis partner?
- Ako v sebe vzbudiť kreativitu?
- LinkedIn od A po Z
- Ako vyťažiť maximum z Google reklamy
- Ako sa nestratiť v sociálnych sieťach
Sociálne siete
Navštívte naše eventy
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME