Ako sa zmenil zákazník, zamestnanec a biznis partner?
Nájdite konkrétne inšpirácie pre svoje podnikanie
- 14:00 - 15:30
- 10.02.2021 - 24.03.2021
- Online cez Microsoft Teams, Slovensko
Rok 2020 zmenil všetko! Neustále meniace sa podnikateľské prostredie, nepredvídateľné krízové scenáre, atakovanie základných firemných a ľudských hodnôt a neisté marketingové rozpočty. Kompletne sa zmenil zákazník, zamestnanec či biznis partner.
V rámci PR Akadémie sa povenujeme témam trendov, kríze, virtuálnemu svetu, digitálnemu PR ale aj kreatívnemu nakopnutiu. Prinášame skúsenosti od tých najväčších, až po menšie firmy s minimálnymi rozpočtami na marketing. Odnesiete si konkrétne inšpirácie pre svoje podnikanie, ktoré stačí už len správne aplikovať do praxe.
Pripravili sme si pre vás 7 rôznych tém, rozdelených do samostatných častí. Každá akadémia bude prebiehať v čase od 14.00 – 15.30 h cez Microsoft Teams.
Lektor:
Každou akadémiou vás bude sprevádzať Simona Mištíková, Managing Director DIVINO. Simona si bude k témam pozývať aj odborníkov v danej problematike.
Cena:
1 akadémia (bez videozáznamu) – 25 EUR bez DPH
1 akadémia (s videozáznamom) – 35 EUR bez DPH
Na každú akadémiu je potrebné sa zaregistrovať samostatne. V prípade ak máte záujem o viaceré témy, napíšte nám na email [email protected] a s registráciou vám pomôžeme.
Témy
10. február = Trendy v marketingu na 2021 (PR/online)
- Ako sa bude správať zákazník v roku 2021?
- Čo sa zmenilo v dôsledku krízy v roku 2020.
- Čo si prenášame z roku 2020 a čo už naopak nevrátime späť?
- Skúsenosti z malých i veľkých firiem
- Trendy v dizajne na rok 2021
- Marketingové a digitálne smerovanie
- Aktuálne komunikačné témy na rok 2021
Tony Dúbravec, Digital Marketing & Social Media Specialist, ST.NICOLAUS – trade
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
17. február = Ako viesť online podujatie – od meetingu po konferenciu
- Kedy realizovať podujatie cez komunikačné platformy a kedy už osloviť profesionálny tím
- Aké sú výstupy z online eventov a ich ďalšie spracovanie a šírenie
- Ako motivovať ľudí k interakcii
- Zásady komunikácie v online prostredí
- Aký je správny outfit styling
- Aká je budúcnosť virtuálnych eventov
- Hybridné eventy
Štefan Frimmer, šéf korporátnej komunikácie, Slovenská sporiteľňa
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
24. február = Krízová komunikácia – témy, reakcie, krízový štáb
- Aktuálne témy krízovej komunikácie
- Ako sa pripraviť na neočakávaný vývoj?
- Úloha krízového štábu
- Akčné kroky krízovej komunikácie
- Komunikácia na médiá, zamestnancov, cez sociálne siete
- Ako krízovú komunikáciu otočiť na pozitívne PR
Tomáš Kráľ, manažér komunikácie ProCare a Svet zdravia
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
3. marec = Práca s influencermi/vlogermi/blogermi
- Ako zaradiť influencerov do svojho marketingového plánu?
- Typy spoluprác – platené/neplatené/barterové
- Akko merať, vyhodnocovať, zazmluvniť aktivity?“
- Benefity a riziká spolupráce s influencerom
Ivana Antal, blogger, Sweet Lady Lollipop
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
17. marec = PR kampaň s nízkym rozpočtom
- Kto a kde je náš zákazník? Na čo počúva a ako ho zapojiť?
- Akú úlohu v marketingu zohráva zamestnanec?
- Ako dosiahnuť virálnosť kampane?
- Ako prepojiť ľudské zdroje, marketing a PR?
- Ako merať efektivitu PR?
Ines Peško, Marketing Manager Dimenzia, Biela Perla
Jan Kočenda, marketingový riaditeľ, Vasky
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
24. marec = Digitálne PR (seo, native, prepojenia)
- Tradičné verzus digitálne PR
- Vzťahy s novinármi s cieľom kvalitného obsahu v online priestore
- Networking za účelom relevantných spätných liniek
- Natívne články a práca so spätnými linkami
- Influenceri a ich reálny dosah na predaje
- Affliate programy a podpora sociálnych sietí cez blogerov
- Sociálne siete ako nástroj budovania vzťahov
- SEO ako bežná súčasť komunikácie
Michaela Španková, PR a marketing manažérka Exeltis Slovakia
Registrácia – budete presmerovaný na registračný formulár
Ďalšie podujatia na témy digitálneho marketingu:
- Ako v sebe vzbudiť kreativitu?
- LinkedIn od A po Z
- Online marketing od A po Z
- Ako vyťažiť maximum z Google reklamy
- Ako sa nestratiť v sociálnych sieťach
Sociálne siete
Spíkri
Managing Director
DIVINO
Digital Marketing & Social Media Specialist
ST.NICOLAUS - trade
riaditeľ pre firemnú komunikáciu
Slovenská sporiteľňa
Manažér komunikácie
Penta Hospitals
blogger
Sweet Lady Lollipop
PR a marketing manažérka
Exeltis Slovakia
Marketing Manager Dimenzia
Biela Perla
marketingový riaditeľ
Vasky
Navštívte naše eventy
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME