Online marketing od A do Z II.

Pokračovanie úspešnej série webinárov o online marketingu

  • 09:00 - 15:30
  • 09.06.2020 - 30.06.2020
  • SME konferencie, Bratislava

O konferencii

Po úspešnej sérii webinárov pod názvom Online marketing od A po Z sme pripravili jej pokračovanie. Prvá séria online webinárov sa týkala hlavne webu, jeho optimalizácie pre vyhľadávače, tiež sme si ukázali ako si správne vytvoriť online marketingovú stratégiu a ako využiť možnosti platenej reklamy vo vyhľadávacej či obsahovej sieti.

V druhej sérií sa budeme venovať ďalším nástrojom online marketingu. Prostredníctvom webinárov plných interakcie a praktických ukážok uvidíte ich využitie v podnikaní. Spoznajte s nami ďalšie nástroje digitálneho marketingu a ich vzájomné prepájanie naprieč kanálmi.

Školenie bude prebiehať na 100 % ONLINE cez Google Hangouts a bude rozdelené na 4 webináre. Prebiehať bude v termínoch 9.6. (9.00 –  12.30 h), 16.6., 25.6., 30.6. (14.00 – 15.30 h).

Školenie je pre ľudí, ktorí chcú využiť potenciál online marketingu pre svoje podnikanie a byť o krok vpred pred konkurenciou. Je tiež určené pre manažérov projektov, alebo marketingových pracovníkov firiem. Môžete byť aj začiatočníci a my vás prevedieme všetkými úskaliami, ktoré na vás vo svete online marketingu čakajú.

Cena:
Webinár 9.6.– 49 EUR bez DPH
Webináre 16.6., 25.6., 30.6. – 29 EUR bez DPH
4 webináre s videozáznamom – 124 EUR bez DPH
4 webináre bez videozáznamu – 109 EUR bez DPH


Školenie s prezentáciou v zrozumiteľnej forme podľa konkrétnych príkladov z praxe zamerané na nasledujúce témy:

I. Google moja firma a lokálne SEO pre firmy
Termín: 9.6.2020, v čase 9.00 – 12.30 h

Vedeli ste že až „50% vyhľadávaní v Google ma lokálny charakter“

Spotrebiteľské správanie sa za posledné roky výrazne zmenilo. Ak chcete dnešnú digitálnu dobu prežiť, musíte byť jednoducho vyhľadateľní na internete. Keď potenciálni zákazníci vyhľadávajú produkt alebo službu vo vyhľadávači Google na popredných miestach sa vždy zobrazia mapy a na nej relevantné firmy, ktoré majú vytvorený profil Google moja firma. Máte ho vytvorený aj Vy? Pracujete s ním správne?

Čo sa naučíte:

  • Čo je to Google moja firma?
  • Ako ju vie každý z nás bezplatne založiť a vyplniť.
  • Aké výhody Google moja firma poskytuje.
  • Ako ju správne nastaviť a na čo netreba zabudnúť.
  • Akým chybám sa vyvarovať.
  • Ako pozitívne vplýva správne vyplnený profil na lokálne SEO.
  • Ako získať pozitívne referencie a pracovať s nimi.
  • Ako pracovať s negatívnymi referenciami.
  • Aké taktiky na získanie referencií v Google fungujú.

To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interakcia s účastníkmi súčasťou školenia.

II. Psychológia, personalizácia a automatizácia v marketingu
Termín: 16.6.2020, v čase 14.00 – 15.30 h

Čo sa naučíte:

  • Aké techniky sa v marketingu používajú na ovplyvnenie správania zákazníkov.
  • Ako použiť manipulačné techniky „scarcity“ a „social proof“ na zvýšenie objednávok.
  • Prečo by ste mali personalizáciu marketingu okamžite aplikovať.
  • Ako viete personalizáciu využiť v online, v platenej reklame, emailoch, pri tvorbe obsahu či v off-line svete.
  • Aké výhody vyplývajú zo zapojenia automatizácie do online marketingu.
  • Kedy je vhodné a čo robiť, ak chcete využiť automatizáciu marketingu.
  • Ako využiť automatizáciu v rôznych kanáloch (email, web, chat, mobilné zariadenia atď.)

To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interakcia s účastníkmi súčasťou školenia.

III. Video ako dôležitý článok digitálneho marketingu
Termín: 25.6.2020, v čase 14.00 – 15.30 h

Čo sa naučíte:

  • Exkluzívne štatistiky o slovenských používateľoch YouTube.
  • Ako si správne nastaviť YouTube kanál a na čo pri tom nezabudnúť.
  • Aké typy video obsahu môžeme vytvárať a čo nimi komunikovať.
  • Ako zaradiť video do marketingovej stratégie.
  • Tipy a triky pre tvorbu a prácu s videom na LinkedIn.
  • Tipy a triky pre tvorbu a prácu s videom na YouTube.
  • Tipy a triky pre tvorbu a prácu s videom na Facebook.
  • Aké video reklamné formáty môžete v online marketingu využiť.

To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interakcia s účastníkmi súčasťou školenia.

IV. Podcasty a ich nevyužitý potenciál, reklama na Spotify
Termín: 30.6.2020, v čase 14.00 – 15.30 h

Čo sa naučíte:

  • Exkluzívne štatistiky o slovenských a českých poslucháčoch podcastov.
  • Ako začať s podcastami a čo na to potrebujete.
  • Čo môžu podcasty priniesť do podnikania.
  • Pre koho je tvorba podcastov vhodná.
  • Ako využiť reklamný priestor v podcastoch.
  • Aký nevyužitý potenciál skrýva Spotify pre podnikanie a ako ho využiť.

To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interakcia s účastníkmi súčasťou školenia.

Ako bude kurz prebiehať:

Kurz bude prebiehať cez aplikáciu Google Hangouts v reálnom čase naživo, to znamená, že prebieha v konkrétny dátum a čas, nie je vopred nahraný. Stačí, ak máte prístup na internet, počítač alebo telefón s kamerou a mikrofónom.

Po registrácii /vyplnení registračného formulára/ a zaplatení poplatku zvoleného kurzu vám pošleme potvrdenie a unikátny link na webinár. Túto informácie Vám pošleme emailom najneskôr 2 dni pred konaním kurzu.

Čo potrebujete na Google Hangouts

Sociálne siete

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME