Online marketing od A do Z
Efektívny online marketing a jeho využitie vo firemnej stratégií
- 14:00 - 15:30
- 09.04.2020 - 30.04.2020
- SME konferencie, Bratislava
Školenie bude prebiehať na 100 % ONLINE cez Google Hangouts a bude rozdelené na 4 webináre. Prebiehať bude v termínoch 9. 4., 16. 4, 23. 4., 30. 4. v čase 14.00 – 15.30 h.
Naučte sa, ako robiť efektívny online marketing a implementovať všetky prvky do vašej digitálnej stratégie. Počas školenia vás prevedieme prípravou, nasadením, hodnotením digitálnej stratégie a pridáme aj príklady z praxe. Spoznáte nástroje digitálneho marketingu a ich vzájomné prepájanie naprieč všetkými kanálmi.
Školenie je pre ľudí, ktorí chcú efektívne využiť potenciál vo firme a naučiť sa kroky pre nastavenie ideálnej stratégie, ktorá bude o krok vpred pred konkurenciou. Je tiež určené pre manažérov projektov, alebo marketingových pracovníkov firiem. Môžete byť aj začiatočníci a my vás prevedieme všetkými úskaliami, ktoré na vás vo svete online marketingu čakajú.
Školenie s prezentáciou v zrozumiteľnej forme podľa konkrétnych príkladov z praxe zamerané na správne nastavenie stratégie vo firme.
Cena:
1 webinár – 25 EUR bez DPH
4 webináre s 20 % zľavou – 79,60 EUR bez DPH
I. Webová stránka a Google vyhľadávanie
Termín: štvrtok 9. 4.
Čo sa naučíte:
- Ako nastaviť online marketing vo firme tak, aby bol úspešný?
- WEB: Čo má mať webová stránka, aby generovala viac biznisu?
- SEO: Ako nastaviť web po technickej a obsahovej stránke tak, aby zákazníci váš produkt/službu našli na popredných miestach vo vyhľadávači Google?
- SEO: Aké najčastejšie chyby majú slovenské web stránky a ako sa im vyvarovať
- Ako zistiť aké slová sú na internete kľúčové pre môj biznis a ako ich využijem vo svoj prospech?
- Aktuálne štatistiky a trendy vyhľadávania na Slovensku
To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interkacia s účastníkmi súčasťou školenia.
II. Online marketingová stratégia mojej firmy – Ako na to?
Termín: štvrtok 16. 4.
Čo sa naučíte:
- Digitálny Ekosystém – see/think/do/care model s dôrazom na jednotlivé nákupné fázy zákaznika
- Obsahová, marketingová a vyhodnocovacia stratégia
- Aké digitálne nástroje vieme použiť na nastavenie stratégie
- Nastavenie metrík pre konkrétne publikum
- Integrácia online a offline marketingových aktivít
- Definovanie online marketingových cieľov a vytvorenie online marketingového plánu
To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interkacia s účastníkmi súčasťou školenia.
III. Platená reklama vo vyhľadávačoch
Termín: štvrtok 23. 4.
Čo sa naučíte:
- Základné princípy, pojmy a modely PPC /pay per click/ reklamy
- PPC reklama a jej miesto v miesto v marketingovej stratégii
- Ako funguje Google Ads – typy a možnosti
- Základná štruktúra reklamných kampaní
- Určenie cieľov
- Cielenie reklamy vo vyhľadávaní pomocou kľúčových slov
- Reklamy: vytváranie, možnosti a best practices
- Možnosti nastavenia kampaní
- Vyhodnocovanie reklamy vo vyhľadávaní a jej optimalizácia
To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interkacia s účastníkmi súčasťou školenia.
IV. Reklama na Google, Etarget, Inres, v médiach a alternatívne riešenia (banerová a video reklama)
Termín: štvrtok 30. 4.
Čo sa naučíte:
- Reklama v obsahovej sieti Google – úvod a miesto v marketingovej stratégii
- Možnosti cielenia v obsahovej sieti
- Nastavenia kampaní v obsahovej sieti Google
- Vytváranie reklám – možnosti a best practices
- Remarketing
- Základy video reklamy na YouTube, jej možnosti a miesto v stratégii
- Možnosti reklamy a cielenia v iných sieťach: Etarget, Inres a slovenských internetových médiach
- Vyhodnocovanie obsahovej reklamy a jej optimalizácia
To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interkacia s účastníkmi súčasťou školenia.
Ako bude kurz prebiehať:
Kurz bude prebiehať cez aplikáciu Google Hangouts v reálnom čase naživo, to znamená, že prebieha v konkrétny dátum a čas, nie je vopred nahraný. Stačí, ak máte prístup na internet, gmail účet, počítač alebo telefón s kamerou a mikrofónom.
Po registrácii /vyplnení registračného formulára/ a zaplatení poplatku zvoleného kurzu vám pošleme potvrdenie o zaradení do hangouts skupiny. Pozvanie musíte prijať. Informácie o vytvorení a pozvaní do skupiny pošleme emailom 2 dni pred konaním kurzu.
Čo potrebujete na Google Hangouts
- Musíte mať emailový účet Google,
- Zároveň potrebujete počítač alebo telefón s kamerou a mikrofónom. Prečítajte si o tom, ako používať kameru a mikrofón pri prvom začatí videohovoru.
- Potrebné je stabilné a silné internetové alebo dátové pripojenie.
Sociálne siete
Video záznam
Pozrite si záznam z prvej časti webináru
Prihlásenie
Navštívte naše eventy
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME