Online marketing od A do Z

Efektívny online marketing a jeho využitie vo firemnej stratégií

  • 14:00 - 15:30
  • 09.04.2020 - 30.04.2020
  • SME konferencie, Bratislava

 

Školenie bude prebiehať na 100 % ONLINE cez Google Hangouts a bude rozdelené na 4 webináre. Prebiehať bude v termínoch 9. 4., 16. 4, 23. 4., 30. 4. v čase 14.00 – 15.30 h.

Naučte sa, ako robiť efektívny online marketing a implementovať všetky prvky do vašej digitálnej stratégie. Počas školenia vás prevedieme prípravou, nasadením, hodnotením digitálnej stratégie a pridáme aj príklady z praxe. Spoznáte nástroje digitálneho marketingu a ich vzájomné prepájanie naprieč všetkými kanálmi.

Školenie je pre ľudí, ktorí chcú efektívne využiť potenciál vo firme a naučiť sa kroky pre nastavenie ideálnej stratégie, ktorá bude o krok vpred pred konkurenciou. Je tiež určené pre manažérov projektov, alebo marketingových pracovníkov firiem. Môžete byť aj začiatočníci a my vás prevedieme všetkými úskaliami, ktoré na vás vo svete online marketingu čakajú.

Školenie s prezentáciou v zrozumiteľnej forme podľa konkrétnych príkladov z praxe zamerané na správne nastavenie stratégie vo firme.

Cena:

1 webinár – 25 EUR bez DPH
4 webináre s 20 % zľavou – 79,60 EUR bez DPH

I. Webová stránka a Google vyhľadávanie
Termín: štvrtok 9. 4.

Čo sa naučíte:

  • Ako nastaviť online marketing vo firme tak, aby bol úspešný?
  • WEB: Čo má mať webová stránka, aby generovala viac biznisu?
  • SEO: Ako nastaviť web po technickej a obsahovej stránke tak, aby zákazníci váš produkt/službu našli na popredných miestach vo vyhľadávači Google?
  • SEO: Aké najčastejšie chyby majú slovenské web stránky a ako sa im vyvarovať
  • Ako zistiť aké slová sú na internete kľúčové pre môj biznis a ako ich využijem vo svoj prospech?
  • Aktuálne štatistiky a trendy vyhľadávania na Slovensku

To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interkacia s účastníkmi súčasťou školenia.

II. Online marketingová stratégia mojej firmy – Ako na to?
Termín: štvrtok 16. 4.

Čo sa naučíte:

  • Digitálny Ekosystém – see/think/do/care model s dôrazom na jednotlivé nákupné fázy zákaznika
  • Obsahová, marketingová a vyhodnocovacia stratégia
  • Aké digitálne nástroje vieme použiť na nastavenie stratégie
  • Nastavenie metrík pre konkrétne publikum
  • Integrácia online a offline marketingových aktivít
  • Definovanie online marketingových cieľov a vytvorenie online marketingového plánu

To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interkacia s účastníkmi súčasťou školenia.

III. Platená reklama vo vyhľadávačoch
Termín: štvrtok 23. 4.

Čo sa naučíte:

  • Základné princípy, pojmy a modely PPC /pay per click/ reklamy
  • PPC reklama a jej miesto v miesto v marketingovej stratégii
  • Ako funguje Google Ads – typy a možnosti
  • Základná štruktúra reklamných kampaní
  • Určenie cieľov
  • Cielenie reklamy vo vyhľadávaní pomocou kľúčových slov
  • Reklamy: vytváranie, možnosti a best practices
  • Možnosti nastavenia kampaní
  • Vyhodnocovanie reklamy vo vyhľadávaní a jej optimalizácia

To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interkacia s účastníkmi súčasťou školenia.

IV. Reklama na Google, Etarget, Inres, v médiach a alternatívne riešenia (banerová a video reklama)
Termín: štvrtok 30. 4.

Čo sa naučíte:

  • Reklama v obsahovej sieti Google – úvod a miesto v marketingovej stratégii
  • Možnosti cielenia v obsahovej sieti
  • Nastavenia kampaní v obsahovej sieti Google
  • Vytváranie reklám – možnosti a best practices
  • Remarketing
  • Základy video reklamy na YouTube, jej možnosti a miesto v stratégii
  • Možnosti reklamy a cielenia v iných sieťach: Etarget, Inres a slovenských internetových médiach
  • Vyhodnocovanie obsahovej reklamy a jej optimalizácia

To všetko na praktických ukážkach a prípadových štúdiách. Interkacia s účastníkmi súčasťou školenia.


Ako bude kurz prebiehať:

Kurz bude prebiehať cez aplikáciu Google Hangouts v reálnom čase naživo, to znamená, že prebieha v konkrétny dátum a čas, nie je vopred nahraný. Stačí, ak máte prístup na internet, gmail účet, počítač alebo telefón s kamerou a mikrofónom.

Po registrácii /vyplnení registračného formulára/ a zaplatení poplatku zvoleného kurzu vám pošleme potvrdenie o zaradení do hangouts skupiny. Pozvanie musíte prijať. Informácie o vytvorení a pozvaní do skupiny pošleme emailom 2 dni pred konaním kurzu.

Čo potrebujete na Google Hangouts

Sociálne siete

Video záznam

Pozrite si záznam z prvej časti webináru

Zobraziť výstup

Partneri

Usporiadateľ

Odborný garant

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME