MARKETING MENU 2022

Aká budúcnosť náš čaká: stratégie najúspešnejších

 

Nové formáty a online nástroje neustále pretvárajú svet marketingu, naďalej však platí, že značky sa usilujú predovšetkým o relevantný zásah a efektívne oslovenie cieľových skupín. Viac ako kedykoľvek predtým zároveň zákazníci očakávajú angažovanosť a sú senzitívni na vyjadrenie svetonázoru.

Nový ročník konferencie Marketing Menu sa zameria na viacero tematických oblastí a v jednotlivých blokoch budeme prostredníctvom inšpiratívnych vystúpení domácich a zahraničných spíkrov hovoriť o najaktuálnejších trendoch v odvetví.
Reč bude o úspešných marketingových stratégiách a kampaniach, podcastoch, natívnej reklame, influencer marketingu, sociálnych sieťach, automatizácii, content marketingu či virtuálnej realite. Program doplnia dve panelové diskusie.
Skvelou novinkou je, že na podujatí pripravujeme program v dvoch paralelných sálach, celkovo tak prinesieme ešte viac zaujímavého obsahu. Príďte sa inšpirovať od najlepších.

Konferenciu moderujú Simona Mištíková a ĽubomírA Mardiaková.

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu konferencie.


Počas konferencie nie je zabezpečené tlmočenie. Prednášky/diskusie budú v SJ a ANJ.


Po konferencii sa tešíme na neformálny networking pri poháriku vína v lobby hotela 😍


REGISTRÁCIA

Účasť na konferencii (ROOM1 + ROOM2) bez videozáznamu – 149 EUR bez DPH
Účasť na konferencii (ROOM1 + ROMM2) s videozáznamom – 171 EUR bez DPH

Online účasť na konferencii ROOM1 bez videozáznamu – 97 EUR bez DPH
Online účasť na konferencii ROOM1 s videozáznamom – 117 EUR bez DPH

Online účasť na konferencii ROOM2 bez videozáznamu – 97 EUR bez DPH
Online účasť na konferencii ROOM2 s videozáznamom – 117 EUR bez DPH

PROGRAM NA STIAHNUTIE:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Sociálne siete

Program

8.00 - 9.00
REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV
ROOM 1

9.00 - 10.30

Audio

Podcasty: Word of Mouth marketing pre vašu značku (ANJ)

Tvorba podcastov rastie po celom svete – a tie sa stávajú veľmi rýchlo skvelou platformy na marketing značky. Aký rozvoj čaká podcasty, čo sú aktuálne trendy, kto a čo počúva a ako dostať z tohto mediatypu to najlepšie, priblíži uznávaný medzinárodný konzultant s 30-ročnou praxou v audio odvetví James Cridland.

Sme na Slovensku svedkami podcastovej revolúcie?

Kto sú poslucháči podcastov na Slovensku? Počúvajú podcasty aj sedemdesiatnici? Kto vlastne ešte nepočúva podcasty? Prečo najčastejšie počúvame podcasty pri varení alebo upratovaní? Spotify, Google Podcasty alebo Apple Podcasty? Vadí nám viac reklama na Youtube alebo v podcastoch? Koľko rôznych podcastov bežne počúvame? Na tieto a ďalšie otázky odpovie reprezentatívny prieskum, ktorý vznikol špeciálne pre účastníkov konferencie.

Ako Seznam Zprávy odštartovali podcastovú revolúciu

Seznam Zprávy, jedna z najsilnejších rastúcich mediálnych značiek na českom trhu, začali s vlastnou podcastovou produkciou až v decembri 2019. Odvtedy uviedli viac ako 15 vlastných podcastov/podcastových sérií a nedávno prilákali tím najúspešnejšieho spravodajského podcastu Vinohradská 12. Je viac podcastov v jednej redakcii výhoda? A ako Seznam podcasty monetizuje?

10.30 - 11.00
PRESTÁVKA
11.00 - 12.30

Influencer marketing

Ako dostať zo spolupráce s influencermi maximum?

Potenciál je stále obrovský, ale väčšina zadávateľov ho využije sotva spolovice. Influencer marketing nie je len product placement, chcite viac. Čo nové odbor ponúka, akú úlohu hrá v integrovanej marketingovej komunikácii a kam sa bude ďalej uberať?

Content dilema

Čo je content súčasnosti a ako vyzerá tvorba obsahu z pohľadu influencera? O svoje skúsenosti sa podelí autorka populárneho módneho blogu Fashion Spy, ktorá boduje aj na sociálnych sieťach a je držiteľkou ocenenia pre najlepší Fashion web 2019.

Za oponou influencer marketingu

„Neviditeľný“ proces, ktorý vedie k úspešnému influencer marketingu. Jeho úspešnosť nestojí len na mene značky, príležitosti sa môžu chopiť aj menší hráči na trhu. Na dosiahnutie cieľov je podstatná hodnota, výber správneho influencera a kontinuálna komunikácia.

12.30 - 13.30
OBED
13.30 - 15.10

Campaign

Budovanie značky v „neznačkových“ kategóriách

Žijeme v ére značiek. A preto aj zdanlivo neznačkové produkty, služby alebo aktivity potrebujú svoj branding a značkový storytelling.

Emócie nestačia. Prečo klesá efektivita kampaní?

Marketingová veda s každým rokom detailnejšie rozumie tomu, prečo a ako reklamy ovplyvňujú ľudské rozhodovanie. Napriek tomu sa priemerná efektivita ATL reklám v posledných rokoch stabilne znižuje. Čo s tým? Na čo by tvorcovia kampaní nemali zabúdať? A prečo je marketing nefér a menšie značky nemôžu mať nikdy také efektívne kampane ako tie veľké?

Ako byť odvážny pri zásahu značky a príbehu, ktorý nesie (ANJ)

V mori komunikačnej jednoliatosti naprieč sektormi odlišuje značky to, za čím pevne stoja a ako zdieľajú svoj príbeh s cieľovými skupinami. Ako uspieť v oboch týchto oblastiach, priblíži skúsená marketérka Lisa Hogg.

15.10 - 15.30
PRESTÁVKA
15.30 - 16.40

Discussion

Ako publisheri udržia v budúcnosti svoj biznis model a čo ponúknu značkám, aby uspokojili ich dopyt po efektívnej komunikácii? Ako sa zmenia noviny, časopisy a online z hľadiska inzertných možností a zásahu cieľových skupín?

ROOM 2

9.00 - 10.30

Social media

5 výziev Facebooku v roku 2022

Facebook rozhodne neumiera! Čelí však rôznym výzvam, s ktorými sa bude musieť vyrovnať. Rýchlo rastúca konkurencia, nedôvera verejnosti či všade spomínaná vízia metaverse. Pozrieme sa na to, na aké témy sa pripraviť a čo budú znamenať pre značky na ešte stále najväčšej sociálnej sieti.

TikTok – krátke videá a ich budúcnosť

Krátke videá na čele s TikTokom, Instagram Reels a ďalšími sa začínajú čím ďalej viac rozširovať. Ako sa firmám a podnikateľom darí tento formát využívať? Aké sú ich najčastejšie chyby? Dá sa TikTok vužívať ako predajný kanál alebo je dobrý len na budovanie brandu? A ako vôbec začať?

Je TikTok aplikácia len pre deti?

Ako s TikTokom pracuje jedna z najúspešnejších influenceriek na tejto sieti? Ako sa TikTok za posledné roky zmenil a ako sa dá na platforme preraziť? Aké videá sú trendy, čo funguje na lokálnom trhu najlepšie a ako môže značka využiť TikTok pre svoj prospech a rast?

10.30 - 11.00
PRESTÁVKA
11.00 - 12.30

Discussion

Ako vidia budúcnosť reklamy slovenskí lídri, ktoré nástroje a kanály sa budú presadzovať a ktoré trendy zo zahraničia k nám prichádzajú? Ako bude vyzerať najlepšie fungujúci model spolupráce agentúra – klient a čo sú kroky k efektívnejšej spolupráci?

12.30 - 13.30
OBED
13.30 - 15.10

Artificial Intelligence & Virtual Reality

Ako využiť interaktívne video a AI v marketingu

Aké sú súčasné možnosti využitia nových prvkov – interaktívneho videa a AI v marketingovej komunikácii?

Umelá inteligencia v e-shopoch: vyšší obrat a spokojnejší zákazníci

Ako zvýšiť výkonnosť e-shopu pomocou umelej inteligencie? Čo prináša odporúčanie produktov cez strojové učenie a A/B testovanie v praxi? Ukážeme si výsledky experimentov po prvom roku prevádzky a ich dosah na UX a marketing.

Nebojte sa rozšírenej a virtuálnej reality, (zatiaľ) nehryzú

Aký je rozdiel medzi rozšírenou a virtuálnou realitou, aké je ich využitie v marketingu a čo nás v budúcnosti v tomto segmente čaká? A čo budeme potrebovať na vytvorenie AR filtra pre Facebook a Instagram a ako na to?

15.10 - 15.30
PRESTÁVKA
15.30 - 16.40

Content Marketing & Native

Ako zvládnuť konverzačný marketing

Používatelia trávia kvantum času v messaging aplikáciách, využívajú chatboty a ďalšie novodobé kanály. Značky musia zohľadniť, že komunikácia už nie je jednostranná smerom od nich k zákazníkovi, ale veľmi interaktívna. Prečo sa venovať konverzvačnému marketingu práve teraz a aké možnosti v ňom prinesie blízka budúcnosť?

Ako robí natívnu reklamu najlepšie brand štúdio sveta?

Môže kvalitný obsah tvorený primárne pre ľudí pomáhať firmám s plnením marketingových cieľov? To si ukážeme na príkladoch z tvorby Seznam Brand Studia, ktoré ako prvé v Česko – Slovensku získalo prestížne ocenenie „Štúdio roka“ v rámci Native Advertising AWARDS, súťaži, kde spolu súperia najväčší svetoví publisheri.

Prečo by vám nemalo byť ľúto zaplatiť 3 000+ eur za skúseného editora?

Pri tvorbe obsahu existujú dve možnosti. Buď sa odlíšite hocičím, alebo stavíte na kvalitu. Platí to o natívnej reklame aj content marketingu. Obsahové štúdio SME Creative priblíži, akú úlohu má pri jeho tvorbe editovanie a prečo považuje text za dobrý až vtedy, keď ho skráti o 40 percent. Súčasťou prednášky budú viaceré príklady z jeho tvorby a tipy, ako písať lepšie.

Partneri

Usporiadateľ

Odborný partner

Partneri obsahu

Mediálni partneri

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME