BrainScale

Prvá slovenská konferencia o umelej inteligencii v marketingu

 

Je AI technológia, ktorá nenechá v marketingu kameň na kameni, alebo je to iba ďalší výstrelok, ktorý bude len pomáhať študentom písať referáty?
•  Budeme vďaka algoritmom kreatívnejší, produktívnejší?                                  Ani jedno? Oboje?
•  Stretneme o pár rokov na zákazníckej linke ešte živého človeka? 
•  Môže byť kreativita nahradená algoritmom? 

Otázok okolo praktického využitia umelej inteligencie v marketingu je veľa, každý týždeň sa udeje nejaký pokrok, no odpovedí je málo. Na konferencii BrainScale sa na túto novú technológiu pozrieme očami popredných marketérov, nadšencov aj skeptikov a odborníkov v oblasti umelej inteligencie. Zameriame sa na konkrétne možnosti využitia AI v praxi. Od budovania vlastného biznisu, cez možnosti zvyšovania predaja až po možnosti zlepšovania a zefektívňovania marketingových aktivít. Budeme tiež debatovať o tom, ako môže vyzerať blízka aj vzdialenejšia budúcnosť s touto technológiou a ako ovplyvní marketérov a kreatívne odvetvie.

Či už si marketingový profesionál, ktorý hľadá nové možnosti využitia svojho talentu, alebo človek z biznisu, ktorý chce získať  konkurenčné výhody, radi ťa uvidíme.

ČO SI Z KONFERENCIE ODNESIETE?
  • Triezvy pohľad na umelú inteligenciu. AI má svojich nadšencov, ale aj kritikov. Jedno je však jasné, miliardy investované do rozvoja umelej inteligencie znamenajú, že v najbližších rokoch uvidíme jej rozmach a nové spôsoby využitia.
  • Konkrétne ukážky využitia umelej inteligencie pri budovaní firmy a marketingových aktivitách.
  • Inšpirácie z debát popredných ľudí v SK a CZ marketingu a médií o tom, čo všetko nás ešte čaká, aké nové veci sa budeme musieť naučiť, a či je generatívna umelá inteligencia pre marketérov hrozbou, alebo novým spojencom.

Sociálne siete

PROGRAM

8.00 - 9.00
Registrácia účastníkov
9.00 - 9.15

Otvorenie konferencie

9.15 - 9.50

Príležitosť alebo hrozba? Čo si slovenský marketing myslí o umelej inteligencii?

Zľakli sme sa umelej inteligencie alebo sme našli praktické využitie a konkurenčné výhody? Simona odprezentuje výsledky prieskumu agentúry DIVINO o postoji k umelej inteligencii medzi slovenskými marketérmi a podnikateľmi.

9.50 - 10.40

Má umelá inteligencia priestor v každodennom živote performance marketéra?

Dokážu nástroje využívajúce umelú inteligenciu marketérom pomôcť byť viac v obraze, robiť lepšie rozhodnutia a dosahovať lepšie výsledky?

10.40 - 11.25

Svet nespútanej predstavivosti

Vie algoritmus a ľudská predstavivosť fungovať spoločne a prichádzať na trh s funkčnými a nápaditými tvorivými konceptmi? Ondřej prezradí, ako skĺbiť umelú inteligenciu s natívnou reklamou, s ktorou získal medzinárodné uznanie.

11.25 - 12.25
Obed
12.25 - 13.20

Dokážeme s umelou inteligenciou poraziť hejt na internete?

S nástupom umelej inteligencie prichádzajú opodstatnené obavy, že sa hoaxom, dezinformáciám a hejtu na internete začne dariť ešte viac. Oceňovaný fotožurnalista a spoluzakladateľ slovenského startupu TrollWall prezradí, ako chce vďaka AI spraviť z internetu prívetivejšie miesto.

13.20 - 14.15

Zmení umelá inteligencia vzťah medzi klientmi a agentúrami? (panelová diskusia)

Ako môže používanie umelej inteligencie zmeniť vzťah medzi klientskou a agentúrnou stranou? Bude využívanie umelej inteligencie plusom alebo mínusom v očiach klienta? Budú mať agentúry viac práce alebo si väčšiu časť preberú klienti pod seba?

14.15 - 14.30
Prestávka
14.30 - 15.20

Aký vplyv bude mať inteligencia na kreatívne odvetvia? (panelová diskusia)

S top odborníkmi v oblasti vývoja AI a ľudmi z biznisu sa porozprávame o tom, kam smeruje vývoj umelej inteligencie, ako rýchlo napreduje, čoho bude umelá inteligencia schopná v nasledujúcich rokoch. Vystačíme si s „oldschool“ kreativitou a nápaditosťou, alebo sa budeme musieť učiť všetko od začiatku? Povieme si aj, ktoré zamestnania sa môžu citiť ohrozené a pre ktoré príchod AI nič neznamená.

15.20 - 16.00

Dokážeme udržať AI pod kontrolou vo svete bez pravidiel? Moderovaný rozhovor

🔊
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu konferencie.

PARTNERSTVO

BRANDING

Máte záujem podujatie podporiť a zapojiť sa do obsahu?

UŽITOČNÉ INFORMÁCIE

PARKOVANIE
Účastníci konferencie môžu parkovať v hotelovej garáži (3 eur/h alebo 20 eur/deň) | na vonkajšom hotelovom parkovisku (2 eur/h alebo 10 eur/deň) | v okolí hotela v nákupnom centre Avion alebo Ikea.
UBYTOVANIE
Kontakt: Edita Fülöpová | M. +421 914 328 801 | [email protected]

Partneri

Usporiadatelia

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME