MARKETING MENU

 

Aktuálny ročník konferencie MARKETING MENU 2023 sa zameria na viacero tematických oblastí a v jednotlivých blokoch budeme prostredníctvom inšpiratívnych vystúpení domácich a zahraničných spíkrov hovoriť o najaktuálnejších trendoch v odvetví.
Reč bude o úspešných marketingových stratégiách a kampaniach, podcastoch, natívnej reklame, influencer marketingu, sociálnych sieťach, automatizácii, content marketingu či virtuálnej realite. Príďte sa inšpirovať od najlepších.


Počas konferencie budú prebiehať aj workshopy:

9.00 – 11.00     LinkedIn – ambasádorský program

11.30 – 12.30     Zmeny spotrebiteľského správania v roku 2023 a ako ich využiť pre rast firmy aj vďaka Google?

13.45 – 15.45     Ako využiť AI – ChatGPT pri tvorbe textov a stratég

Sociálne siete

Program

8.00 - 9.00
Registrácia účastníkov
9.00 - 9.15

Otvorenie konferencie

Moderátorka konferencie

9.15 - 10.50

REPUTAČNÉ KAMPANE

Oplatí sa značkám venovať v komunikácií celospoločenským témam?

Telekom tento rok prišiel s novým komunikačným konceptom #Rešpekt. Bol to pre značku v týchto časoch dobrý ťah? Môže mať hodnotovo orientovaná komunikácia komerčný úspech? Je to dlhodobo udržateľné? Odpovede na tieto otázky a mnoho ďalších skúseností s prácou pre globálnu značku na lokálnom trhu sa dozviete z tejto prednášky.

Reputácia v neľahkých časoch

Rýchlejší ako si len viete predstaviť, taký je rozvoj gig ekonomiky a platformových spoločností vo svete. Aké príležitosti a úskalia prináša v tejto vyvíjajúcej sa oblasti komunikácia na Slovensku ale aj v iných krajinách? Čo všetko sa môže prihodiť, keď máte denne tisícky kuriérov v uliciach miest? O konkrétnych skúsenostiach sa s vami podelí Jana Jarošová, communications manager Wolt.

Čo ma spoločné babička Žofia a Satinský s reputáciou značky?

Ostatné roky priniesli nové spoločenské výzvy. Ak chcú značky vlastniť atribút lídra s dobrou reputáciou, mali by na ne reagovať. Prečo a ako na dianie v spoločnosti reaguje značka Slovenská sporiteľňa sa dozviete v prezentácii o veľkých a úspešných reklamných kampaniach, ktoré nekomunikovali bankový produkt, ale vystúpili z vlastnej kategórie.

Návrat značky HC Dukla Senica na hokejovú mapu

V roku 2022 obnovila skrachovaný klub Dukla Senica partia Seničanov, ktorí s pomocou Zaraguzy nastavili nový level športového marketingu na Slovensku. Komunikáciou získal klub srdcia fanúšikov, sponzorov a v priemernej návštevnosti cez 2 000 divákov predbehli všetky prvoligové a viaceré extraligové kluby. Zabudnutú legendu sme opäť vrátili do hry.

10.50 - 11.10
Prestávka
11.10 - 13.00

KRÁTKE EFEKTÍVNE KAMPANE/ KAMPANE S VYUŽITÍM NOVÝCH TECHNOLÓGIÍ

Aký vplyv má influencer marketing na predaj produktu?

Ako sa v súčasnosti mení spotrebiteľ na Slovensku?

Aktuálna ekonomická situácia, dlhodobé trendy, ale aj viaceré najnovšie impulzy menia súčasných spotrebiteľov na Slovensku. V čom sa mení správanie v oblasti nakupovania produktov a služieb, využívania voľného času, spôsobov komunikácie alebo najnovších technológii? Ako sa vyvíjajú postoje a preferencie k novým možnostiam, ktoré prichádzajú ako potenciálne príležitosti do budúcnosti? Na tieto, ale aj viaceré ďalšie otázky odpovie reprezentatívny prieskum, ktorý vznikol v Go4insight špeciálne pre účastníkov tohtoročnej konferencie.

Čo sa zmenilo na sociálnych sieťach a podcastoch - panelová diskusia

Katarína Beličková

špecialista pre sociálne siete

Dôvera

Hana Jech

Senior PR Manager

DIVINO

Braňo Macko

Co-founder & Creative Director

Ponyhouse

Jana Maťková

vedúca podcast a video oddelenia

Denník SME

13.00 - 13.45
Obed
13.45 - 14.30

KAMPANE S VYUŽITÍM NOVÝCH TECHNOLÓGIÍ

Attention, nový parameter pre sledovanie výkonnosti online reklamy

Marcel Vass

CEO

Etarget

Pre plánovanie a vyhodnocovanie kampaní v digitále sú parametre ako CTR a Viewabilty bežné. Avšak vo svete online marketingu sa neustále snažíme hľadať efektivitu vzhľadom na vynaložené investície a reálny prínos online komunikácie pre značky. Aj preto na Slovensko prichádza nová mena Attention. Čo presne Attention predstavuje, ako sa meria a ako dosahovať lepšie výsledky?

Rýchle quick wins

14.30 - 16.15

KAMPANE NA ZAMESTNANCA

Náborová kampaň BORY Nemocnica

Jana Palenčárová

HR riaditeľka

Nemocnica Bory

Alex Briffa

Marketing Lead

Nemocnica Bory

Sťahovanie do nových priestorov – kompletné inšpirácie

Interná komunikačná platforma

Interná komunikácia prešla prudkým vývojom tak ako médiá. A je to veľmi rýchle. Na trhu aj na pracoviskách. Pružnosť a schopnosť sa prispôsobiť je rozhodujúcou. Prešli sme od podnikových novín po mobilnú aplikáciu X APP. Apky X používame v USA aj na Slovensku v korporácii X ale po Slovensky. Interná komunikácia sa mení nielen technicky, ale aj obsahom.

Kampane na zamestnancov – inšpirácie z KRAS

Ako optickou ilúziou komunikovať rovnosť

Aj budovanie zamestnaneckej značky môže byť kreatívne a medzinárodne oceňované. Na kampaniach pre Lidl si ukážeme ako sa to dá.

80 na 20

Kto má rozprávať viac, kto menej? Kedy je dôležité mlčať? A ako sa rebranduje jedna z najväčších software firiem v CEE s fokusom na internú komunikáciu?

16.15

Ukončenie konferencie

🔊
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu konferencie.

PARTNERSTVO

BRANDING

Máte záujem podujatie podporiť a zapojiť sa do obsahu?

UŽITOČNÉ INFORMÁCIE

PARKOVANIE
Účastníci konferencie môžu parkovať v hotelovej garáži (3 eur/h alebo 20 eur/deň) | na vonkajšom hotelovom parkovisku (2 eur/h alebo 10 eur/deň) | v okolí hotela v nákupnom centre Avion alebo Ikea.
UBYTOVANIE
Kontakt: Edita Fülöpová | M. +421 914 328 801 | [email protected]

Fotogaléria z roku 2022

Partneri

Partner

Usporiadatelia

Odborní partneri

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME