riaditeľka pre stratégiu značky a marketingovú komunikáciu
Slovak Telekom
Aktuálny ročník konferencie MARKETING MENU 2023 sa zameria na viacero tematických oblastí a v jednotlivých blokoch budeme prostredníctvom inšpiratívnych vystúpení domácich a zahraničných spíkrov hovoriť o najaktuálnejších trendoch v odvetví.
Reč bude o úspešných marketingových stratégiách a kampaniach, podcastoch, natívnej reklame, influencer marketingu, sociálnych sieťach, automatizácii, content marketingu či virtuálnej realite. Program doplnia dve panelové diskusie.
Program konferencie je rozdelený do dvoch paralelných sál, celkovo tak prinesieme ešte viac zaujímavého obsahu. Príďte sa inšpirovať od najlepších.
TÉMATICKY OKRUHY:
REPUTAČNÉ KAMPANE
KAMPANE NA ZAMESTNANCA
KRÁTKE EFEKTÍVNE KAMPANE
KAMPANE S VYUŽITÍM NOVÝCH TECHNOLÓGIÍ
Súčasťou konferencie sú aj workshopy, ktoré budú prebiehať doobeda 9.00 – 11.00 h a poobede 13.45 – 15.45 h. Účasť na workshopoch je limitovaná – max 30 os.
9.00 – 11.00 LinkedIn – ambasádorský program
11.30 – 12.30 Zmeny spotrebiteľského správania v roku 2023 a ako ich využiť pre rast firmy aj vďaka Google?
13.45 – 15.45 Ako využiť AI – ChatGPT pri tvorbe textov a stratégií
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu konferencie.
SME KONFERENCIE dávajú priestor na BRANDING – VISIBILITY – THOUGHT LEADERSHIP
Zapojte sa do obsahu konferencie ako partner – zdieľajte svoje skúsenosti – inšpirujte – potvrďte povesť experta.
Kontakt: Peter Dobrota, [email protected]
REGISTRÁCIA:
Cena lístka na konferenciu Marketing Menu je v hodnote 145 EUR bez DPH.
Kúpte si vstup na konferenciu Marketing Menu a BrainScale ako balíček za cenu v hodnote 229 EUR bez DPH.
Workshopy:
Samostatný workshop podľa vlastného výberu v hodnote 99 EUR bez DPH.
Ak si účastník zakúpi workshopy spolu s konferenciou, cena jedného workshopu je 50 EUR bez DPH.
UBYTOVANIE:
NH Bratislava Gate One, Ambrušova 7, 821 04 Bratislava
Kontakt: Edita Fülöpová, | M. +421 914 328 801 | [email protected]
PARKOVANIE:
Účastníci konferencie majú parkovanie za nižšie uvedené ceny:
– garáž: 3 eur/h alebo 20 eur/deň
– vonkajšie parkovisko: 2 eur/h alebo 10 eur/deň
V okolí je možnosť zaparkovať aj v nákupnom centre Avion alebo Ikea.
Otvorenie konferencie
REPUTAČNÉ KAMPANE
Oplatí sa značkám venovať v komunikácií celospoločenským témam?
Telekom tento rok prišiel s novým komunikačným konceptom #Rešpekt. Bol to pre značku v týchto časoch dobrý ťah? Môže mať hodnotovo orientovaná komunikácia komerčný úspech? Je to dlhodobo udržateľné? Odpovede na tieto otázky a mnoho ďalších skúseností s prácou pre globálnu značku na lokálnom trhu sa dozviete z tejto prednášky.
Ako sa v súčasnosti mení spotrebiteľ na Slovensku?
Aktuálna ekonomická situácia, dlhodobé trendy, ale aj viaceré najnovšie impulzy menia súčasných spotrebiteľov na Slovensku. V čom sa mení správanie v oblasti nakupovania produktov a služieb, využívania voľného času, spôsobov komunikácie alebo najnovších technológii? Ako sa vyvíjajú postoje a preferencie k novým možnostiam, ktoré prichádzajú ako potenciálne príležitosti do budúcnosti? Na tieto, ale aj viaceré ďalšie otázky odpovie reprezentatívny prieskum, ktorý vznikol v Go4insight špeciálne pre účastníkov tohtoročnej konferencie.
Návrat značky HC Dukla Senica na hokejovú mapu
V roku 2022 obnovila skrachovaný klub Dukla Senica partia Seničanov, ktorí s pomocou Zaraguzy nastavili nový level športového marketingu na Slovensku. Komunikáciou získal klub srdcia fanúšikov, sponzorov a v priemernej návštevnosti cez 2 000 divákov predbehli všetky prvoligové a viaceré extraligové kluby. Zabudnutú legendu sme opäť vrátili do hry.
Čo prináša komunikácia platformovej spoločnosti
Rýchlejší ako si len viete predstaviť, taký je rozvoj gig ekonomiky a platformových spoločností vo svete. Aké príležitosti a úskalia prináša v tejto vyvíjajúcej sa oblasti komunikácia na Slovensku ale aj v iných krajinách? Čo všetko sa môže prihodiť, keď máte denne tisícky kuriérov v uliciach miest? O konkrétnych skúsenostiach sa s vami podelí Jana Jarošová, communications manager Wolt.
Celebrity na obraze a v reklame
account director
DIVINO
Čo ma spoločné babička Žofia a Satinský s reputáciou značky?
Ostatné roky priniesli nové spoločenské výzvy. Ak chcú značky vlastniť atribút lídra s dobrou reputáciou, mali by na ne reagovať. Prečo a ako na dianie v spoločnosti reaguje značka Slovenská sporiteľňa sa dozviete v prezentácii o veľkých a úspešných reklamných kampaniach, ktoré nekomunikovali bankový produkt, ale vystúpili z vlastnej kategórie.
KAMPANE NA ZAMESTNANCA
Náborová kampaň BORY Nemocnica
HR riaditeľka
Nemocnica Bory
marketing lead
Nemocnica Bory
Sťahovanie do nových priestorov – kompletné inšpirácie
Interná komunikačná platforma
Interná komunikácia prešla prudkým vývojom tak ako médiá. A je to veľmi rýchle. Na trhu aj na pracoviskách. Pružnosť a schopnosť sa prispôsobiť je rozhodujúcou. Prešli sme od podnikových novín po mobilnú aplikáciu X APP. Apky X používame v USA aj na Slovensku v korporácii X ale po Slovensky. Interná komunikácia sa mení nielen technicky, ale aj obsahom.
Kampane na zamestnancov – inšpirácie z KRAS
Ako optickou ilúziou komunikovať rovnosť
Aj budovanie zamestnaneckej značky môže byť kreatívne a medzinárodne oceňované. Na kampaniach pre Lidl si ukážeme ako sa to dá.
TRIAD
Wiktor Leo Burnett
Speed dating pri čaši vína
Neformálny networking
Otvorenie konferencie
KRÁTKE EFEKTÍVNE KAMPANE
Využitie AI v kampaniach
Quick wins
Ako zvýšiť obrat firmy s podporou AI kampaní na Google?
Umelá inteligencia: Cool hračka, alebo bežný pracovný nástroj?
Pri AI je dôležité pýtať sa nie len na to, čo všetko to dokáže, ale aj či je to na niečo dobré. Pohľad nadšeného skeptika na to, s čím si vedia nástroje ako ChatGPT pomôcť, a čo len vyrába viac práce.
Odstráňme hejt zo sociálnych sietí pomocou AI
Ako sme pomocou umelej inteligencie odstránili státisíce vulgárnych komentárov na Facebooku a začali tak boj za internet #bezhejtu.
Čo sa zmenilo na sociálnych sieťach – panelová diskusia
špecialista pre sociálne siete
Dôvera
senior PR manager
DIVINO
Attention - nový parameter pre sledovanie výkonnosti online reklamy
Pre plánovanie a vyhodnocovanie kampaní v digitále sú parametre ako CTR a Viewabilty bežné. Avšak vo svete online marketingu sa neustále snažíme hľadať efektivitu vzhľadom na vynaložené investície a reálny prínos online komunikácie pre značky. Aj preto na Slovensko prichádza nová mena Attention. Čo presne Attention predstavuje, ako sa meria a ako dosahovať lepšie výsledky?
CEO
Etarget
KAMPANE S VYUŽITÍM NOVÝCH TECHNOLÓGIÍ
Podcastový / STAND UP fenomén a jeho presah do podcastov
Čo funguje v retaili – panelová diskusia
Speed dating pri čaši vína
Neformálny networking
WORKSHOP 1
LinkedIn – ambasádorský program
senior PR manager
DIVINO
WORKSHOP 2
Zmeny spotrebiteľského správania v roku 2023 a ako ich využiť pre rast firmy aj vďaka Google?
WORKSHOP 3
Ako využiť AI – ChatGPT pri tvorbe textov a stratégií
riaditeľka pre stratégiu značky a marketingovú komunikáciu
Slovak Telekom
Managing Partner
Go4insight
Digital Ideamaker Lead
Zaraguza
Communications Manager for CEE
Wolt
account director
DIVINO
HR riaditeľka
Nemocnica Bory
Director of Corporate Communications
Allianz Slovenska poisťovňa
marketing lead
Nemocnica Bory
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME