Senior PR manager
DIVINO
Aktuálny ročník konferencie MARKETING MENU 2023 sa zameria na viacero tematických oblastí a v jednotlivých blokoch budeme prostredníctvom inšpiratívnych vystúpení domácich a zahraničných spíkrov hovoriť o najaktuálnejších trendoch v odvetví.
Reč bude o úspešných marketingových stratégiách a kampaniach, podcastoch, natívnej reklame, influencer marketingu, sociálnych sieťach, automatizácii, content marketingu či virtuálnej realite. Príďte sa inšpirovať od najlepších.
Počas konferencie budú prebiehať aj workshopy:
9.00 – 11.00 LinkedIn – ambasádorský program
11.30 – 12.30 Zmeny spotrebiteľského správania v roku 2023 a ako ich využiť pre rast firmy aj vďaka Google?
13.45 – 15.45 Ako využiť AI – ChatGPT pri tvorbe textov a stratégií
REPUTAČNÉ KAMPANE
Oplatí sa značkám venovať v komunikácií celospoločenským témam?
Telekom tento rok prišiel s novým komunikačným konceptom #Rešpekt. Bol to pre značku v týchto časoch dobrý ťah? Môže mať hodnotovo orientovaná komunikácia komerčný úspech? Je to dlhodobo udržateľné? Odpovede na tieto otázky a mnoho ďalších skúseností s prácou pre globálnu značku na lokálnom trhu sa dozviete z tejto prednášky.
Reputácia v neľahkých časoch
Rýchlejší ako si len viete predstaviť, taký je rozvoj gig ekonomiky a platformových spoločností vo svete. Aké príležitosti a úskalia prináša v tejto vyvíjajúcej sa oblasti komunikácia na Slovensku ale aj v iných krajinách? Čo všetko sa môže prihodiť, keď máte denne tisícky kuriérov v uliciach miest? O konkrétnych skúsenostiach sa s vami podelí Jana Jarošová, communications manager Wolt.
Čo ma spoločné babička Žofia a Satinský s reputáciou značky?
Ostatné roky priniesli nové spoločenské výzvy. Ak chcú značky vlastniť atribút lídra s dobrou reputáciou, mali by na ne reagovať. Prečo a ako na dianie v spoločnosti reaguje značka Slovenská sporiteľňa sa dozviete v prezentácii o veľkých a úspešných reklamných kampaniach, ktoré nekomunikovali bankový produkt, ale vystúpili z vlastnej kategórie.
Návrat značky HC Dukla Senica na hokejovú mapu
V roku 2022 obnovila skrachovaný klub Dukla Senica partia Seničanov, ktorí s pomocou Zaraguzy nastavili nový level športového marketingu na Slovensku. Komunikáciou získal klub srdcia fanúšikov, sponzorov a v priemernej návštevnosti cez 2 000 divákov predbehli všetky prvoligové a viaceré extraligové kluby. Zabudnutú legendu sme opäť vrátili do hry.
KRÁTKE EFEKTÍVNE KAMPANE/ KAMPANE S VYUŽITÍM NOVÝCH TECHNOLÓGIÍ
Aký vplyv má influencer marketing na predaj produktu?
Account Director
DIVINO
Ako sa v súčasnosti mení spotrebiteľ na Slovensku?
Aktuálna ekonomická situácia, dlhodobé trendy, ale aj viaceré najnovšie impulzy menia súčasných spotrebiteľov na Slovensku. V čom sa mení správanie v oblasti nakupovania produktov a služieb, využívania voľného času, spôsobov komunikácie alebo najnovších technológii? Ako sa vyvíjajú postoje a preferencie k novým možnostiam, ktoré prichádzajú ako potenciálne príležitosti do budúcnosti? Na tieto, ale aj viaceré ďalšie otázky odpovie reprezentatívny prieskum, ktorý vznikol v Go4insight špeciálne pre účastníkov tohtoročnej konferencie.
Čo sa zmenilo na sociálnych sieťach a podcastoch - panelová diskusia
špecialista pre sociálne siete
Dôvera
Senior PR Manager
DIVINO
Co-founder & Creative Director
Ponyhouse
vedúca podcast a video oddelenia
Denník SME
KAMPANE S VYUŽITÍM NOVÝCH TECHNOLÓGIÍ
Attention, nový parameter pre sledovanie výkonnosti online reklamy
CEO
Etarget
Pre plánovanie a vyhodnocovanie kampaní v digitále sú parametre ako CTR a Viewabilty bežné. Avšak vo svete online marketingu sa neustále snažíme hľadať efektivitu vzhľadom na vynaložené investície a reálny prínos online komunikácie pre značky. Aj preto na Slovensko prichádza nová mena Attention. Čo presne Attention predstavuje, ako sa meria a ako dosahovať lepšie výsledky?
Rýchle quick wins
KAMPANE NA ZAMESTNANCA
Náborová kampaň BORY Nemocnica
HR riaditeľka
Nemocnica Bory
Marketing Lead
Nemocnica Bory
Sťahovanie do nových priestorov – kompletné inšpirácie
Interná komunikačná platforma
Interná komunikácia prešla prudkým vývojom tak ako médiá. A je to veľmi rýchle. Na trhu aj na pracoviskách. Pružnosť a schopnosť sa prispôsobiť je rozhodujúcou. Prešli sme od podnikových novín po mobilnú aplikáciu X APP. Apky X používame v USA aj na Slovensku v korporácii X ale po Slovensky. Interná komunikácia sa mení nielen technicky, ale aj obsahom.
Kampane na zamestnancov – inšpirácie z KRAS
Ako optickou ilúziou komunikovať rovnosť
Aj budovanie zamestnaneckej značky môže byť kreatívne a medzinárodne oceňované. Na kampaniach pre Lidl si ukážeme ako sa to dá.
80 na 20
Kto má rozprávať viac, kto menej? Kedy je dôležité mlčať? A ako sa rebranduje jedna z najväčších software firiem v CEE s fokusom na internú komunikáciu?
Ukončenie konferencie
Možností máte viac
manažérka značky a marketingovej komunikácie
Slovak Telekom
Communications Manager for CEE
Wolt
Brand Manager
Slovenská sporiteľňa
Digital Ideamaker Lead
Zaraguza
Account Director
DIVINO
Managing Director
Data on Steroids
influencer
@Vedátor
Managing Partner
Go4insight
Máte záujem podujatie podporiť a zapojiť sa do obsahu?
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME