ZÁZNAM z konferencie Komunikátori budúcnosti II. 2025

🎬 Získajte záznam a inšpirujte sa reálnymi príbehmi komunikátorov, ktorí menia budúcnosť.

  • 00:00 - 00:00
  • 10.11.2025 - 31.12.2025
  • Bratislava, Bratislava

 

Druhé vydanie konferencie Komunikátori budúcnosti prinieslo výber najlepších slovenských aj českých komunikačných projektov, ktoré spájajú praktické skúsenosti, dáta a funkčné riešenia.
Získajte prístup k viac než 8 hodinám inšpiratívneho obsahu, ktorý ukazuje, ako robiť efektívnu komunikáciu – bez veľkých rozpočtov, zato s veľkým dopadom.

🔹 Marta Cesnaková (Slovenská sporiteľňa) – ako sa z autentického príbehu ženy, ktorá túžila zdolať Everest, stala najúspešnejšia PR kampaň roka.
🔹 Jan Paťawa (MV ČR) – analýza krízovej komunikácie počas povodní 2024, ktorá pomohla zachrániť životy a zvýšiť dôveru verejnosti v štátne inštitúcie.
🔹 Milada Veselá a Ivo Púr (Česká asociácia poisťovní / Hero & Outlaw) – ako dlhodobý projekt „Národný deň bez spěchu“ mení správanie vodičov aj verejnú debatu.
🔹 Ján Plišnák (PS Digital) – ako crowdfundingová kampaň Vražedné psyché prekonala všetky rekordy vďaka dátam, influencerom a kreatíve.
🔹 Miroslava Remenárová (Slovak Telekom) – prípadová štúdia kampane proti kyberšikane a hejtovaniu v digitálnom priestore.
🔹 Eva Konečná (Ronald McDonald House Charities Slovensko) – komunikácia ako súčasť liečby: prečo zrozumiteľnosť a empatia zlepšujú zdravotné výsledky.
🔹 Peter Blažečka (ESET) – ako systematická podpora vedy a popularizácia výskumu zlepšujú reputáciu technologickej značky.
🔹 Marek Menke (DIVINO) – kam sa posunula vizuálna komunikácia v ére AI a ako nestratiť autenticitu v digitálnom chaose.
🔹 Ľubomír Šimášek (Mediaboard) – čo všetko dokáže monitoring médií odhaliť a ako z neho vyťažiť strategické dáta.
🔹 Michal Vyšinský a Patrícia Kollár (2muse) – využitie umelej inteligencie na simuláciu správania populácie v prieskumoch trhu a verejnej mienky.
🔹 Diskusia o influenceroch a médiách – Miroslava Kernová, Simona Mištíková, Marcel Forgáč, Timotej Strieš, Kristián Šeffer, Lýdia Lukačiková – otvorene o zmenách na scéne, spolupráci značiek a reálnom vplyve.
🔹 Ružena Maťašeje (FNsP Roosevelt Banská Bystrica) – ako nastaviť internú komunikáciu pri výstavbe nemocnice 21. storočia a informovať tisíce zamestnancov o zmenách, ktoré ovplyvnia ich každodenný pracovný život.
🔹Dana Miňová a Ján Stareček (Inštitút zmeny / Data on Steroids) – ako spojiť HR a marketing, aby firemná transformácia fungovala a zamestnanci sa stali ambasádormi zmien.

🎯 Záznam je určený pre všetkých, ktorí pracujú s komunikáciou – v marketingu, PR, HR, štátnej správe či neziskovkách.
Prináša praktické riešenia, ktoré môžete využiť okamžite – od nastavenia kampaní a merania reputácie až po internú komunikáciu a využitie AI v praxi.

🎬 Získajte záznam a inšpirujte sa reálnymi príbehmi komunikátorov, ktorí menia budúcnosť.

Sociálne siete

Partneri

Hlavní partneri

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME