Tvorba obsahu a reklamy na LinkedIn – videozáznam

Obsahom školenia boli tieto hlavné témy: Aký obsah na LinkedIn funguje a na čo by sme pri tvorbe ideálneho príspevku mali myslieť? – ukážeme vám pár jednoduchých tipov ako dokážete príspevku zvýšiť jeho dosah. Ako zacieliť a zasiahnuť správnu cieľovú skupinu – zistite koho presne dokážete svojou reklamou zasiahnuť. Social selling index – zistite ako […]

  • 14:00 - 15:30
  • 16.09.2020
  • SME konferencie, Bratislava

 

Obsahom školenia boli tieto hlavné témy:

  • Aký obsah na LinkedIn funguje a na čo by sme pri tvorbe ideálneho príspevku mali myslieť? – ukážeme vám pár jednoduchých tipov ako dokážete príspevku zvýšiť jeho dosah.
  • Ako zacieliť a zasiahnuť správnu cieľovú skupinu – zistite koho presne dokážete svojou reklamou zasiahnuť.
  • Social selling index – zistite ako vás LinkedIn hodnotí a čo treba spraviť aby vaše príspevky zasiahli viac potenciálnych klientov. Aké parametre pri tom zohľadňuje a prečo je dôležité dosahovať čo najlepšie skóre hodnotenia.
  • Aké reklamné formáty LinkedIn poskytuje a ako s nimi najefektívnejšie pracovať (prípadové štúdie)
  • Novinky a trendy na rok 2020

Sociálne siete

Videozáznam

Pozrite si záznam z druhej časti webináru

Zobraziť výstup

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME