Procurement fórum 2020

Nákup môže (a musí) podržať celú firmu

O konferencii

Firemný nákup má za sebou kritické obdobie, keď koronavírusová kríza narušila dodávateľské reťazce a odhalila všetky slabé miesta obchodných vzťahov. Ukázala tiež silu nákupného tímu, jeho schopnosť reagovať na zmeny a podržať firmu v čase, keď sa všetko kazí.

Niet pochýb, že význam nákupu po skúsenosti s krízou porastie a stane sa dôležitým partnerom biznisu. Konferencia vám pomôže zadefinovať, čo všetko treba urobiť, ak chcete poskytnúť firme väčšie istoty i vyššiu pridanú hodnotu. Aké kroky vás čakajú a akých ľudí budete potrebovať. Dozviete sa tiež, aké metódy a nástroje vám pri tom môžu efektívne pomôcť.

Poučenie z krízy – panelová diskusia

Akú rolu zohral nákup počas krízy vo vašej firme? Posilnila sa jeho pozícia alebo naopak, nesplnil očakávania? Diskusia vám pomôže identifikovať silu vášho tímu a možnosti, ako sa posúvať ďalej. Hovoriť budeme o hodnotách a prioritách nákupu, ako aj o jeho zodpovednostiach i právach. Pozrieme sa, ako namiešať správny mix flexibility a procesného formalizmu, ktorý je dôležitý pre celkový výkon a efektivitu nákupného tímu. Kríza tiež ukázala silné a slabé stránky centralizácie a autonómie nákupu v holdingových spoločnostiach a budeme hľadať odpoveď na otázku, aký je ich správny pomer. Jasné kompetencie a vzájomnú dôveru si vyžadujú aj vzťahy s interným zákazníkom. Správne nastavenie nákupu dáva šancu, že firma bude pripravená, aby zvládla aj zložité pokrízové obdobie a pripravila na ďalšie možné turbulencie.

10 typov inovácií v nákupe: Prečo procesné a produktové inovácie nestačia

Etika a morálka v nákupe


Program konferencie vzniká v úzkej spolupráci s programovou radou, ktorej členmi sú:
Martina Kaprálová, generálna manažérka pre nákup, U. S. Steel Košice
Ondrej Jombík, Head of logistics, Západoslovenská energetika
Martin Zelinka, SCM & Procurement Director, Siemens, závod Industrial Turbomachinery
Jan Priškin, riaditeľ centrálneho nákupu, Cemex CZ
Juraj Majtán, East Europe Country Manager Faurecia Group, Non Production Purchasing, Faurecia Slovakia
František Pisk, Leading Supply Chain Operations, Accenture Management Consulting

Organizátor si vyhradzuje právo na zmeny v témach a programe konferencie.

Staráme sa o Vašu bezpečnosťpočas konferencie dodržiavame nariadenia vydané Úradom verejného zdravotníctva SR a z našej iniciatívy sme zabezpečili bezkontaktné meranie teploty produktom spoločnosti CEIT. K dispozícii bude aj UVC Box na rýchlu dezinfekciu predmetov (mobily, kľúče, tablety…)

Sociálne siete

Program

8.00 – 9.00
Registrácia účastníkov
9.00 – 10.45

Poučenie z krízy

Ondrej Jombík

Head of Logistics

Západoslovenská distribučná

Michal Kristiňák

manažér nákupu

Amazon Fulfillment Slovakia

Jiří Róžański

Head of Central Procurement

Penta Hospitals International

Peter Vozár

Director of Procurement

VÚB Banka

Ervín Valach

vedúci strategického nákupu

Západoslovenská distribučná

10.45 – 11.15
Prestávka
11.15 – 13.00

10 typov inovácií v nákupe: prečo procesné a produktové inovácie nestačia

Jan Vašek

Masarykův ústav vyšších studií

ČVUT

Etika a morálka v nákupe

Edita Rušinová

riaditeľka centrálneho nákupu

AZC

Výstupy z konferencie

Pozrite si záznam z konferencie

Zobraziť výstup

Partneri

Usporiadateľ

Hlavný partner

Mediálni partneri

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME

© Copyright 1997-2020 | Petit Press, a.s.