Náš zákazník je všade

Na ulici, za pracovným stolom, na sociálnej sieti, v kaviarni, číta noviny alebo sleduje influencerov.

O konferencii

Dá sa aj s malým rozpočtom alebo úplne bez peňazí úspešne komunikovať so zamestnancom, klientom či biznis partnerom? Na PR Akadémii si povieme, aké témy rezonujú medzi Slovákmi, aké stimuly treba použiť, aby ste v nich vyvolali záujem a pridali sa na vašu stranu. Tiež sa budeme  rozprávať  o zamestnancovi ako o rovnako dôležitom zákazníkovi, v ktorom treba vzbudiť vášeň, aby sa podporila lojalita k značke.

Bližšie sa pozrieme na to, ako sociálne siete a dáta menia PR svet a komunikáciu celkovo.

Budeme diskutovať o tom, či sa oplatí investovať do influencerov, sociálnych sietí, alebo radšej podporiť zamestnancov?

Nástroje, ktoré na to použijete, sú už len formou, dôležitý je obsah.

Prinášame skúsenosti od tých najväčších až po menšie firmy s minimálnymi rozpočtami na marketing.

Odnesiete si konkrétne inšpirácie pre svoje podnikanie, ktoré stačí už len správne aplikovať do praxe.

DISKUTOVAŤ BUDEME NA TÉMY:

  • Kto a kde je náš zákazník?
  • Na čo zákazník počúva? Ako ho zapojiť?
  • Akú úlohu v marketingu zohráva zamestnanec?
  • Ako dosiahnuť virálnosť kampane?
  • Aké hodnoty má mať firma?
  • Čo je dôležité pre zamestnanca?
  • Ako prepojiť ľudské zdroje, marketing a PR?
  • Ako merať efektivitu PR?
  • Čo zaujíma médiá?
  • Sú influenceri ešte IN?
  • Ako sociálne siete a dáta ovplyvňujú PR?
  • Sociálne siete pre B2B
  • Ekológia a menej odpadu ako fenomén na pracovisku?
  • Ako vyzerá kancelária mileniálov?

Sociálne siete

Program

8.00 – 9.00
Registrácia a ranný networking
9.00 – 11.00

Čo funguje na zákazníka?

Médiá alebo sociálne siete ako primárny komunikačný kanál

Môže sa aj firma stať influencerom na Instagrame?

Ako sa nám kampaňou #somVreckar podarilo zapojiť B2B aj B2C

11.00 – 11.15
Prestávka
13.00 – 13.30
Obed
15.30 – 15.40
Prestávka
15.40 – 16.30

Ako byť zodpovednou firmou a minimalizovať odpad

Na čom si zakladajú mileniáli? A ako na to?

Partneri

Usporiadateľ

Odborní garanti

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME

© Copyright 1997-2019 | Petit Press, a.s.