Managing Director
DIVINO
Na ulici, za pracovným stolom, na sociálnej sieti, v kaviarni, číta noviny alebo sleduje influencerov.
Dá sa aj s malým rozpočtom alebo úplne bez peňazí úspešne komunikovať so zamestnancom, klientom či biznis partnerom? Na PR Akadémii si povieme, aké témy rezonujú medzi Slovákmi, aké stimuly treba použiť, aby ste v nich vyvolali záujem a pridali sa na vašu stranu. Tiež sa budeme rozprávať o zamestnancovi ako o rovnako dôležitom zákazníkovi, v ktorom treba vzbudiť vášeň, aby sa podporila lojalita k značke.
Bližšie sa pozrieme na to, ako sociálne siete a dáta menia PR svet a komunikáciu celkovo.
Budeme diskutovať o tom, či sa oplatí investovať do influencerov, sociálnych sietí, alebo radšej podporiť zamestnancov?
Nástroje, ktoré na to použijete, sú už len formou, dôležitý je obsah.
Prinášame skúsenosti od tých najväčších až po menšie firmy s minimálnymi rozpočtami na marketing.
Odnesiete si konkrétne inšpirácie pre svoje podnikanie, ktoré stačí už len správne aplikovať do praxe.
DISKUTOVAŤ BUDEME NA TÉMY:
Čo funguje na zákazníka?
Médiá alebo sociálne siete ako primárny komunikačný kanál
Môže sa aj firma stať influencerom na Instagrame?
Ako sa nám kampaňou #somVreckar podarilo zapojiť B2B aj B2C
Čo vlastne zaujíma médiá?
Aj v korporáte máme na to mať vlastný názor
"Kto je les?" pýtajú sa titulky aj dnes.
Ako sa pozerať na súčasné PR? (Médiá, sociálne siete, influenceri, zákazník)
Keď sa aj pozitívne správy vedia dostať do médií. #Dobrosanosí
Ako byť zodpovednou firmou a minimalizovať odpad
Na čom si zakladajú mileniáli? A ako na to?
Managing Director
DIVINO
hovorca
Mesto Bratislava
Marketing Manager
Dobrý Anjel a kampaň MY SME LES
CEO
Zľava Dňa
šéfredaktor
Profit a Index
riaditeľ pre firemnú komunikáciu
Slovenská sporiteľňa
Senior Online Manager
DIVINO
hovorkyňa
Poštová banka
Pre účastníkov konferencie ponúkame výstupy vo forme prezentácií a video záznamov. Prihlasovacie údaje môžete nájsť vo svojej e-mailovej schránke.
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME