MARKETING MENU 2021

Make native and podcast great again

 

Svet marketingu sa opäť mení a je naozaj náročné držať s ním krok. Pre najlepšie výsledky je však potrebné sledovať najnovšie trendy, medzi ktoré jednoznačne patria natívne články a podcasty.

Natívna reklama je win-win. Redakcie totiž potrebujú zarábať a čitatelia uprednostňujú personalizovaný autorský obsah. Najväčšie víťazstvo si však odnáša samotná značka – reklamu, ktorá funguje.

Nový vietor prinieslo aj nové médium. Podcasty úplne uchvátili časť ľudí a ďalšiu časť ešte len uchvátia. Vo vzduchu však visí otázka, ako vytvoriť v silnej konkurencii podcast, aký tu ešte nebol.

Učte sa od tých najlepších! Na konferencii uvítame expertov na natív, ako aj tvorcov najúspešnejších podcastov na Slovensku. Marketing Menu 2021 prináša exkluzívnu možnosť diskutovať s odborníkmi o budúcnosti trhu a pripraviť sa na všetky jeho úskalia.

Konferenciu moderuje Zuzana Kovačič Hanzelová.

Témy, o ktorých budeme diskutovať:

  • Ktorým smerom sa uberá marketing? Ako ho zmenila pandémia a ktoré zmeny budú trvalé?
  • Mala by mať reklama nejaké etické ohraničenie? Čo je v marketingu zakázané a naopak, ako môže reklama zmeniť spoločenskú diskusiu k lepšiemu?
  • Je inzercia v novinách prežitok? Ako napísať natívny článok, ktorý zaujme čitateľa, redakciu aj klienta?
  • Natívna reklama v zahraničí. Aké sú trendy a čo môžeme očakávať na Slovenku?
  • Všade samé podcasty. Kto by mal mať vlastný podcast a aké sú jeho výhody?
  • Ekologické témy budú v najbližších rokoch jednoznačne dominovať v každom smere. Ako diskutovať o udržateľnosti so širokou verejnosťou? A ako odhaliť greenwashing?

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu konferencie.


Vstup na konferenciu bude umožnený len plne zaočkovaným osobám.

Nemôžete sa konferencie zúčastniť osobne? Pre nás to nie je prekážka. Konferenciu môžete sledovať online, klásť spíkrom otázky cez slido a neprídete tak o žiadne dôležité informácie.


Cena účastníckeho vstupu:
218 EUR bez DPH – fyzická účasť
165 EUR bez DPH – online účasť
Poplatok je potrebné uhradiť pred termínom konania.

UBYTOVANIE:
NH Gate One Bratislava, Ambrušova 7, 821 04 Bratislava
Cena ubytovania je 89€ štandard izba obsadená jednou osobou vrátane raňajok.
Kontakt: Edita Fülöpová, | M. +421 914 328 801 | [email protected]

PARKOVANIE:
Účastníci konferencie majú parkovanie za nižšie uvedené ceny:
– garáž: 3 eur/h alebo 20 eur/deň
– vonkajšie parkovisko: 2 eur/h alebo 10 eur/deň

Sociálne siete

Program

8.00 - 9.00
Registrácia účastníkov
9.00 - 9.55

Kam sa uberá NATIVE? Natívna reklama je trend, ktorý zasiahol celý svet. Ako s ňou pracovať, aby bola efektívna pre značky?

10.40 - 11.05
Prestávka
11.05 - 12.00

Trochu Inak – značka, ktorá rastie sama? Trochu inak s Adelou je v mediálnom prostredí zjavom, ktorému sa za 9 rokov podarilo úspešne otestovať niekoľko zažitých "nedá sa". Ako komorná talkshow už niekoľko krát vypredala Sálu Opery a Baletu SND pre 900 divákov, podarilo sa jej do maintreamu "prepašovať" témy ekológie, vedy, spoločenskej zodpovednosti a umenia a dokonca sa jej podarilo citlivo vytvoriť priestor na natívny obsah partnerov projektu. Dnes má za sebou viac ako 300 účinkujúcich hostí a desiatky tisíc divákov a followerov. Ako vznikol nápad venovať sa zeleným témam ešte pred príchodom vlny "greenfluencerov"? Ako si obsah Trochu inak buduje rezistenciu voči "greenwashingu"? Kde je v Trochu inak priestor pre natívny obsah partnerov? A ako vzniká Adelin Instagram?

Adela Vinczeová

moderátorka

Trochu inak s Adelou

Daniel Rabina

producent

Trochu inak s Adelou

13.00 - 14.00
Obed
14.45 - 15.05

Ľudí uchvátil streaming a gaming (reprezentatívny prieskum o využívaní streamingových služieb na Slovensku)

15.05 - 16.00

Budúcnosť INFLUENCER NATIVE/Paid? (panelová diskusia)

Zuzana Kovačič Hanzelová
Matej „Sajfa“ Cifra
Ivana Antal - Sweet Lady LolliPop
16.00 - 16.30

Natívny online portál

Richard Mištík

SEO specialist

DIVINO

Partneri

Usporiadateľ

Odborný garant

Partneri

Mediálni partneri

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME