Head of Seznam Brand Studio
Seznam.cz
Make native and podcast great again
Svet marketingu sa opäť mení a je naozaj náročné držať s ním krok. Pre najlepšie výsledky je však potrebné sledovať najnovšie trendy, medzi ktoré jednoznačne patria natívne články a podcasty.
Natívna reklama je win-win. Redakcie totiž potrebujú zarábať a čitatelia uprednostňujú personalizovaný autorský obsah. Najväčšie víťazstvo si však odnáša samotná značka – reklamu, ktorá funguje.
Nový vietor prinieslo aj nové médium. Podcasty úplne uchvátili časť ľudí a ďalšiu časť ešte len uchvátia. Vo vzduchu však visí otázka, ako vytvoriť v silnej konkurencii podcast, aký tu ešte nebol.
Učte sa od tých najlepších! Na konferencii uvítame expertov na natív, ako aj tvorcov najúspešnejších podcastov na Slovensku. Marketing Menu 2021 prináša exkluzívnu možnosť diskutovať s odborníkmi o budúcnosti trhu a pripraviť sa na všetky jeho úskalia.
Konferenciu moderuje Zuzana Kovačič Hanzelová.
Témy, o ktorých budeme diskutovať:
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu konferencie.
Vstup na konferenciu bude umožnený len plne zaočkovaným osobám.
Nemôžete sa konferencie zúčastniť osobne? Pre nás to nie je prekážka. Konferenciu môžete sledovať online, klásť spíkrom otázky cez slido a neprídete tak o žiadne dôležité informácie.
Cena účastníckeho vstupu:
218 EUR bez DPH – fyzická účasť
165 EUR bez DPH – online účasť
Poplatok je potrebné uhradiť pred termínom konania.
UBYTOVANIE:
NH Gate One Bratislava, Ambrušova 7, 821 04 Bratislava
Cena ubytovania je 89€ štandard izba obsadená jednou osobou vrátane raňajok.
Kontakt: Edita Fülöpová, | M. +421 914 328 801 | [email protected]
PARKOVANIE:
Účastníci konferencie majú parkovanie za nižšie uvedené ceny:
– garáž: 3 eur/h alebo 20 eur/deň
– vonkajšie parkovisko: 2 eur/h alebo 10 eur/deň
Kam sa uberá NATIVE? Natívna reklama je trend, ktorý zasiahol celý svet. Ako s ňou pracovať, aby bola efektívna pre značky?
Budúcnosť podcastov
Trochu Inak – značka, ktorá rastie sama? Trochu inak s Adelou je v mediálnom prostredí zjavom, ktorému sa za 9 rokov podarilo úspešne otestovať niekoľko zažitých "nedá sa". Ako komorná talkshow už niekoľko krát vypredala Sálu Opery a Baletu SND pre 900 divákov, podarilo sa jej do maintreamu "prepašovať" témy ekológie, vedy, spoločenskej zodpovednosti a umenia a dokonca sa jej podarilo citlivo vytvoriť priestor na natívny obsah partnerov projektu. Dnes má za sebou viac ako 300 účinkujúcich hostí a desiatky tisíc divákov a followerov. Ako vznikol nápad venovať sa zeleným témam ešte pred príchodom vlny "greenfluencerov"? Ako si obsah Trochu inak buduje rezistenciu voči "greenwashingu"? Kde je v Trochu inak priestor pre natívny obsah partnerov? A ako vzniká Adelin Instagram?
moderátorka
Trochu inak s Adelou
producent
Trochu inak s Adelou
Etika a native v reklame (panelová diskusia)
Výkonnostné native kampane
Ľudí uchvátil streaming a gaming (reprezentatívny prieskum o využívaní streamingových služieb na Slovensku)
Budúcnosť INFLUENCER NATIVE/Paid? (panelová diskusia)
Natívny online portál
SEO specialist
DIVINO
CEO
TV Markíza
CEO
Petit Press
marketingový konzultant
riadi výkonnostné kampane EU predajcov na najväčšom svetovom e-shope
advokát
člen Arbitrážnej komisie Rady pre Reklamu
Managing Director
DIVINO
spoluzakladateľ
produkčná spoločnosť ZAPO
producent
Trochu inak s Adelou
moderátorka
Trochu inak s Adelou
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME