LinkedIn Menu 2025

Načerpajte inšpirácie od LinkedIn špičiek.

 

Zažite s nami Linkedin Menu 2025!

Už po piatykrát spoločne vytvoríme unikátny priestor, kde sa stretáva prax, inšpirácia a tie najlepšie tipy pre profesionálov, ktorí chcú rásť a zaujať na LinkedIne.

Toto podujatie je určené všetkým, ktorí sú na LinkedIn-e aktívni – či ako ambasádori svojej firmy, administrátori firemných stránok či sólo podnikatelia.

Aké témy vás čakajú tento rok?

🔹 Copywriting na LinkedIne – ukážeme vám princípy, ktoré stoja za postami, ktoré rezonujú s vašou cieľovkou  – na osobnom aj na firemnom profile

🔹 Umelá inteligencia ako nápomocný kolega – ako využívať AI nástroje tak, aby podporili vašu tvorbu a zároveň sa zachovala autentickosť vašich príspevkov.

🔹 Ghostwriting – top manažéri majú tiež svojich LinkedIn pomocníkov, odhaľte ako vedia pomôcť pri ambassadoringu.

🔷 CSR a dobrovoľníctvo na LinkedIn (ne)funguje –  ukážeme si konkrétne, ako o týchto témach písať tak, aby to ľudí zaujímalo

🔹BONBÓNIK  na záver – Ján Stareček z Data on Steroids odhalí vzorce, ktoré stoja za virálnymi príspevkami.

Tešíme sa na Vás 18. septembra 2025.

Sociálne siete

Program

8.20-9.00
Registrácia
9.00-9.05

Otvorenie konferencie

9.05-9.40

Čo mi LinkedIn dal a čo mi vzal, odkedy som ho zobral na milosť

Peter Šebo

Zakladateľ a Chief Digital Officer

PS:Digital

LinkedIn je dnes jednou z najdôležitejších platforiem na budovanie osobnej značky aj firemných príbehov, no zároveň aj miestom, ktoré dokáže frustrovať. Čo prináša konzistentná práca s obsahom a pravidelné testovanie tém a formátov? Ako funguje algoritmus v praxi a kde sa končí mýtus o „ideálnom poste“? Aké reakcie vyvoláva kritickejší pohľad na samotnú platformu a čo nám to hovorí o komunite na LinkedIne? A nakoniec, čo všetko môže LinkedIn človeku dať, ale aj vziať, keď sa stane súčasťou jeho dennej rutiny?

9.40-10.15

Ako tvoriť obsah, ktorý predáva? Dostaňte do neho psychológiu

Matej Valo

Kreatívec a školiteľ copywritingu

TeoriaKreativity.sk

Lajky. Endorfíny. Potlesky. Srdiečka. To je všetko pekné. Ale z "internetovej lásky" sa váš biznis nenaje. Ak vás dopamín úplne opantá, zabudnete, kto ste, čo robíte, čomu sa profesionálne venujete. A nedozvie sa to ani čitateľ. Cieľom vášho písania na LinkedIne by mali byť predaje alebo budovanie vašej značky. Osobnej či firemnej. A nie viralita. 

Matej je dušou copywriter a predáva cez slová a psychológiu. A teraz tieto princípy ukáže aj vám. Verí totiž, že to svet (LinkedInu) potrebuje. Menej virality a viac psychológie.

10.15-10.45

AI x LinkedIn – kde sú červené čiary? Urobte si z AI kolegu, ktorý pomáha pri tvorbe obsahu

AI nevytvára obsah za nás, tvorí ho spolu s nami. Na tejto prednáške zistíte, ktoré nástroje sa hodia na nápady, ktoré na texty a ktoré na optimalizáciu profilu a publikovania. Naučíte sa, ako si nastaviť AI workflow pre LinkedIn tak, aby šetril čas a prinášal výsledky, no neprekračoval červené čiary originality, dôvery a zákonnosti. Autenticky, rýchlo a s čistým štítom.

10.45-11.00
Prestávka
11.00-11.40

Ghostwriting otvorene – top manažéri naozaj nestíhajú všetko robiť sami

Branislav Jendrol

Chief Sales Officer

Dôvera zdravotná poisťovňa

Katarína Beličková

Social media specialist

Dôvera zdravotná poisťovňa

Diskusia odpovie na otázky, ako presvedčiť lídra, aby sa pustil do komunikácie na LinkedIne aj prečo sa oplatí investovať do ghostwritingu. Keď lídra presvedčíte, vúčšinou v tom majú jasno – chcú byť autentickí a mať obsah pod kontrolou, no venovať tomu minimum času. Panel odhalí, ako nastaviť spoluprácu s tímom tak, aby komunikácia fungovala, mala dosah a prinášala biznis, hodnotu pre značku aj pre samotného lídra.

11.40-12.10

Dobročinnosť na LinkedIn (ne)funguje

Juraj Hipš

Odborník na vzdelávanie a školstvo

Komenského inštitút a Škola Alma

Keď Juraj Hipš prvýkrát otvoril LinkedIn, bol to pre neho cudzí svet. Príbehy úspešných ľudí a firiem, rady, ako získať tých najlepších, ako rásť a rozširovať svoje podnikanie. On pracuje s deťmi, ktoré za úspech považujú to, že majú doma vlastnú posteľ. Svet LinkedInu a ich svet sú dva odlišné vesmíry. Dajú sa vôbec prepojiť? A ak áno, na čo by to bolo dobré? Patria takéto príbehy na profesionálnu sieť? A čo vlastne Juraj očakáva, keď ich tam zdieľa?

12.10-13.20
Obed
13.20-13.55

Algoritmus firemným profilom nepraje. Dá sa s tým niečo robiť?

Firemné profily na LinkedIne to nemajú jednoduché. Aj keď zvládnete obsah na úrovni top-level administrácie, s kvalitnými postami, stratégiou a znalosťou algoritmu, stále to na rast nemusít stačiť. Kľúčom k viditeľnosti sú totiž aj firemní ambasádori. Ukážeme si best practices komunikácie cez firemné profily, konkrétne príklady a tipy, ako „hacknúť" algoritmus LinkedInu a využiť poznatky z reportu Richarda Van der Blooma. Zároveň sa pozrieme na to, ako prepojiť obsah firmy s ambasádormi, aby sa dosah firemného obsahu posunul na úplne novú úroveň.

13.55-14.35

Má LinkedIn ešte stále prínos pre HR-istov?

Panelová diskusia

Ivana Braunsteinerová

Head of People

KFC Austria & Slovakia

Arkadius Klimczak

HR Director

mBANK CZ/SK

Veronika Bátorová

Head of Employee Lifecycle

Lidl Slovenská republika

Odpoveď je áno. Linkedin má stále veľký význam pre HR oddelenia. Od čias, kedy sa tam "iba" hľadali kandidáti, sme sa však posunuli. Výber panelistiek a panelistu nie je náhodný, okrem manažérskej role sú všetci aj aktívni používatelia LinkedInu a ambasádori svojich zamestnávateľov. Podelia sa o to, ako im Linkedin pomáha pri employer brandingu, nábore či budovaní komunity. A tiež prezradia, prečo im dáva zmysel byť ambasádormi značky a ako motivujú kolegov, aby sa k nim pridali.

14.35-15.05

Ako vedia technológie a LinkedIn pomôcť k autentickému recruitmentu?

Slavko Fulek

Co-founder

RECRU

Ako spojiť LinkedIn s technológiami, aby vznikol autentický nábor bez tlačenia na ponuky a pri budovaní pevných vzťahov medzi kandidátmi a tímami? LinkedIn je platforma na budovanie vzťahov, technológie zjednodušujú prácu recruitera. Keď ich spojíme, vzniká prirodzený a etický hiring. Kandidáti vnímajú transparentnosť a ľudskosť, tímy získavajú kvalitných kandidátov bez pocitu predaja. Výsledok: dlhodobá spolupráca a vzťahy postavené na dôvere.

15.05-15.45

Virálny post nenaplánujete. Ale dáta ukazujú vzorce, ktoré fungujú

Peter Sekelský

Závozník/smetiar

OLO a.s.

Za 4 roky v Data on Steroids analyzovali takmer 200 000 postov od 3 000 profilov. Na základe počtu followerov, aktivity postovania a výšky engagementu odhadujú počet videní postov a hľadajú spoločné dôvody, ktoré stoja za najúspešnejšími príspevkami. Ján Stareček bez filtra vyzdieľa, na čo prišli.

15.45-16.30
Koniec konferencie a networking

Partneri

Organizátor

Mediálny partner

Partner

Komunikační experti

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME