odborník na LinkedIn, autor LinkedIn e-bookov
StoryMatter.online
Praktické LinkedIn inšpirácie, ktoré viete zrecyklovať a ťažiť z nich
HLAVNE PRAKTICKY. To je nosná myšlienka aktuálneho ročníka konferencie LINKEDIN MENU 2023, ktorá nadväzuje na úspešné podujatie z minulého septembra.
Ak sa firmy rozhodnú investovať zdroje do Linkedin ako svojho ďalšieho komunikačného kanálu, tak od toho očakávajú výsledky – ideálne merateľné a rýchlo. Je to vôbec reálne pri zmenách algoritmu aj správania sa užívateľov?
Uznávaní ľudia z biznisu, ktorí uverili v potenciál tejto sociálnej siete nám na konferencii prezradia:
❓čo funguje a čo nefunguje slovenskej LinkedIn komunite
❓je možné, že vďaka LinkedIn budete mať viac zákaziek, ako zvládnete dodať
❓dá sa zo Slovenska vďaka LinkedIn robiť biznis aj v zahraničí?
❓prečo dáva LinkedIn zmysel aj C-level ľuďom
Príďte načerpať inšpirácie, ktoré viete v praxi zrecyklovať a ťažiť z nich.
Konferenciou vás bude sprevádzať Ľubomíra Mardiaková, Senior PR & Strategy Consultant, DIVINO
Ako zahrievať leady na LinkedIn - čo funguje na SK/CZ podľa dát
odborník na LinkedIn, autor LinkedIn e-bookov
StoryMatter.online
Sergeja na Linkedin sleduje takmer 21 000 ľudí, je aktívnym tvorcom biznis obsahu a zakladateľom agentúry, ktorá sa zameriava na komplexné LinkedIn a dátové služby. Jeho štyri vydania Manuálu Jak něčeho dosáhnout na LinkedIn obsahujú viac ako 250 strán praktických rád. Vo svojom vstupe na základe dát porovná, čo najlepšie funguje na užívateľov LinkedIn v Čechách a na Slovensku v prípade, ak je vašim primárnym cieľom generovanie nových zákazníkov.
Na LinkedIn vieš predať všetko, aj zelenú strechu
prezident
Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru
LinkedIn has no limit #crosscountry sales
Michal má na LinkedIn skoro 37 000 followerov a jeho príspevky majú ročne milióny videní. Je to ajťák, čo vyštudoval dane a dnes vedie startup twinzo. Aktívny na LinkedIn je od roku 2009, v minulom roku zmenil stratégiu a začal tvoriť príspevky v angličtine. Keďže za ním nie je veľký brand, ale vlastná firma s medzinárodným pôsobením, jeho #successstory na LinkedIn sa dá zrecyklovať. Vo svojom vstupe bude hovoriť aj o význame disciplíny, vízie a ceste k úspechu na tejto sociálnej sieti.
People´s choice - Ako mi LinkedIn pomohol v biznise
Manažérsky tréner, mentor a kouč
Allianz - Slovenská poisťovňa
konateľka
Love2teach
Founder & CEO
Blue Max
Opýtali sme sa LinkedIn komunity, koho LinkedIn príbeh by si chceli na konferencii vypočuť a ľudia si vybrali. Veronika, Tomáš aj Peter využívajú LinkedIn ako svoj hlavný komunikačný kanál a generuje im množstvo nového biznisu. Niektorým až toľko, že sú vybookovaní na mesiace dopredu. Každého z nich nakoplo k aktivite niečo iné a o to, čo im funguje na sieti najlepšie pre generovanie nových zákazníkov sa s nami podelia v panelovej diskusii.
Ako vytvoriť autentickú LinkedIn stratégiu
konateľ
Birdline
Čo vie agentúra v rámci LinkedIn urobiť viac
konateľ
Birdline
Chief Innovation Officer
PS:Digital
Špecializovaná agentúra na LinkedIn vie klientom pomôcť v rôznych podobách. Či je to nastavenie celkovej stratégie komunikácie na tejto sieti, školenia na rôzne LinkedIn oblasti, pomoc so samotnou tvorbou obsahu či s kampaňami. Vie toto zvládnuť interný človek? Áno, vie, ak má na to priestor a dostatok informácií. Ako s rozumom využívať služby agentúr sa budeme baviť v tejto panelovej diskusii.
LinkedIn je stále o ľuďoch #HR
Professional Coach and Mentor
HR Consultant
cvmango
Employee & Candidate Xperience
VÚB banka
Na LinkedIn boli najprv HR-isti, ktorí tu hľadali ľudí a ľudia si vytvárali profily, aby boli nájdení. Dnes je cieľom veľkej časti LIN users na Slovensku biznis, tvorba leadov a tiež branding. Hoci išlo HR miestami do úzadia, stále je vo všetkých formách - recruiting, coaching, employer branding alebo osobný rozvoj, pevnou súčasťou LinkedIn. Aké nástroje je pri HR cieľoch vhodné na Linkedin využívať a aký jazyk zvoliť pri náboroch? Koho na Linkedin nájdete a naopak koho hľadať radšej inde? Je možné tu nájst klientov, ak ste kouč? Na tieto otázky si odpovieme v panelovej diskusii.
C- level na LinkedIn - Prečo vám to dáva zmysel?
Chief Human Resources Officer
MH Teplárenský holding
ex- CxO
Generali
Hoci top manažéri považujú LinkedIn za dôležitý nástroj komunikácie, nie všetci sú otvorení jeho používaniu – najmä z časových dôvodov. Existujú však aj príklady, ktoré ukazujú, že tvorba obsahu, brand ambassadoring či pôsobenie na sociálnych sieťach nemusia byť strašiakom ani pre top predstaviteľom firiem. O tom, ako vzniká ich obsah na LIN, ale aj o tom, ako presvedčiť C-level ľudí ku komunikácii na LinkedIn sa porozprávame v panelovej diskusii priamo s ich zástupcami.
LinkedIn kávička – porozprávajte sa neformálne s odborníkmi na témy, ktoré vás zaujímajú
Neformálny networking
Pozrite si záznam z konferencie LinkedIn Menu 2023
Možností máte viac
odborník na LinkedIn, autor LinkedIn e-bookov
StoryMatter.online
prezident
Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru
CEO
twinzo
Manažérsky tréner, mentor a kouč
Allianz - Slovenská poisťovňa
konateľka
Love2teach
Founder & CEO
Blue Max
konateľ
Birdline
Chief Innovation Officer
PS:Digital
Pozrite si záznam z konferencie LinkedIn Menu 2023
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME