Corporate Communication Lead
Slovenská sporiteľňa
Chcete vedieť čo je v komunikácii „in“?
V dobe krátkodobých investícií je potrebné hľadať efektívne, ale nie drahé riešenia. Odborná monotematická konferencia Komunikátori budúcnosti na jednom mieste opäť spojí profesionálov, ktorí sa udržiavajú na vlne trendov, chcú pochopiť čo ovplyvňuje formovanie komunikácie dnes a čo bude určovať jej smer zajtra. To všetko prakticky, bez buzzwordov, s dôrazom na dáta, prax a funkčné riešenia. O svoje skúsenosti a know-how sa podelia odborníci z médií, agentúr a rôznych zvučných značiek – skrátka ľudia s citom pre komunikáciu, ktorá má zmysel a nestála „majlant“ aby bola funkčná.
Spoločne otvoríme témy ako:
– Úspešné PR komunikácie: Podrobné case studies úspešných projektov, ktoré fungovali naprieč komunikačnými kanálmi.
– Efektivita mediatypov: Ako sa v čase formujú jednotlivé mediatypy, v čom sme na Slovensku pozadu a kde napredujeme.
– Naj Česko – Slovenské víťazné PR práce – ukážka najlepších projektov zo súťaže Zlatý Středník naprieč kategóriami.
– Novinky v monitoringu: Praktické metodiky založené na dátach a meraní, ktoré pomáhajú robiť správne rozhodnutia a lepšie mediálne výsledky.
– Prieskum na mieru: Využitie prieskumov verejnej mienky aj interných zamestnaneckých prieskumov na efektívnu stratégiu komunikácie.
– Spolupráca s influencermi: aké sú základy úspešnej spolupráce z pohľadu značky a influencera, prečo je správny brief polovicou úspechu.
– Interná komunikácia: Case studies úspešných stratégií z pohľadu internej komunikácie.
Pridajte sa k nám a staňte sa súčasťou konferencie, ktorá spája odborný obsah s praktickým využitím. Vďaka zameraniu na konkrétne postupy a skúsenosti z praxe získate podnety, ktoré možno okamžite využiť pri tvorbe stratégií, analýze výstupov či nastavovaní procesov vo vašej organizácii.
BLOK 1 – PR projekty, ktoré vedia inšpirovať.
Vedúca komunikácie
Česká asociácia poisťovní
Managing director
Hero&Outlaw
BLOK 2 – Projektové inšpirácie – praktické nápady, ktoré viete okukať
BLOK 3_Mediálna a influencerská scéna
Moderátor Fun Radio
Influencer
Head of Digital Marketing
JOJ
BLOK 4_Interná komunikácia
TOMBOLA/ Networking / Ukončenie konferencie
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME