Komunikátori budúcnosti II.

Chcete vedieť čo je v komunikácii „in“?

  • 09:00 - 16:00
  • 04.11.2025
  • Cinema City Eurovea, Bratislava, Bratislava

 

V dobe krátkodobých investícií je potrebné hľadať efektívne, ale nie drahé riešenia. Odborná monotematická konferencia Komunikátori budúcnosti na jednom mieste opäť spojí profesionálov, ktorí sa udržiavajú na vlne trendov, chcú pochopiť čo ovplyvňuje formovanie komunikácie dnes a čo bude určovať jej smer zajtra. To všetko prakticky, bez buzzwordov, s dôrazom na dáta, prax a funkčné riešenia. O svoje skúsenosti a know-how sa podelia odborníci z médií, agentúr a rôznych zvučných značiek – skrátka ľudia s citom pre komunikáciu, ktorá má zmysel a nestála „majlant“ aby bola funkčná.

Spoločne otvoríme témy ako:

–       Úspešné PR komunikácie: Podrobné case studies úspešných projektov, ktoré fungovali naprieč komunikačnými kanálmi.

–       Efektivita mediatypov: Ako sa v čase formujú jednotlivé mediatypy, v čom sme na Slovensku pozadu a kde napredujeme.

–       Naj Česko – Slovenské víťazné PR práce – ukážka najlepších projektov zo súťaže Zlatý Středník naprieč kategóriami.

–       Novinky v monitoringu: Praktické metodiky založené na dátach a meraní, ktoré pomáhajú robiť správne rozhodnutia a lepšie mediálne výsledky.

–       Prieskum na mieru: Využitie prieskumov verejnej mienky aj interných zamestnaneckých prieskumov na efektívnu stratégiu komunikácie.

–       Spolupráca s influencermi: aké sú základy úspešnej spolupráce z pohľadu značky a influencera, prečo je správny brief polovicou úspechu.

–       Interná komunikácia: Case studies úspešných stratégií z pohľadu internej komunikácie.

 

Pridajte sa k nám a staňte sa súčasťou konferencie, ktorá spája odborný obsah s praktickým využitím. Vďaka zameraniu na konkrétne postupy a skúsenosti z praxe získate podnety, ktoré možno okamžite využiť pri tvorbe stratégií, analýze výstupov či nastavovaní procesov vo vašej organizácii.

 

Sociálne siete

Program

8.00-9.00
REGISTRÁCIA
9.00-11.00

BLOK 1 – PR projekty, ktoré vedia inšpirovať.

9.00-9:05
OTVORENIE KONFERENCIE
9.05-9.30
Lucia a jej Everest: Ako sa z neznámej ženy stala tvár kampane roka Môže sa najúspešnejšia PR kampaň roka začať príbehom ženy, ktorú nikto nepozná? Lucia Janičová oslovila Slovenskú sporiteľňu s prosbou o podporu výstupu na Everest. Nebola celebrita, ale jej autentický príbeh – jednorodič v zahraničí, obeť domáceho násilia, žena, ktorá sa nevzdala – sa stal silným symbolom. Slovenská sporiteľňa jej pomohla splniť sen, a zároveň ukázala, že každý z nás má svoj Everest. A že ho dokáže zdolať, ak má pri sebe správneho partnera.
9.30-9.55
Naj PR projekty Česko – Slovenskej komunikačnej branže za 2025 - Zlatý Stredník POD HLADINOU: Analýza a ponaučenia z krízovej komunikácie počas povodní 2024 v Českej republike Povodně v září 2024 představovaly první přírodní katastrofu v novodobé historii ČR, na kterou se díky přesným předpovědím mohly úřady systematicky připravit. Výsledek? Dramatický rozdíl v počtu obětí – zatímco v roce 1997 zemřelo při srovnatelných povodních 50 lidí, letos to bylo pouze 5. Představíme vám, jak jsme koordinovali komunikační strategii od preventivních varování přes krizovou komunikaci až po koordinaci pomoci. V jejím základu stojí empatie – schopnost pochopit, jak lidé v krizi skutečně přemýšlejí a co potřebují k rozhodnutí. Odhalíme klíčové aspekty našeho úspěchu, kdy 58 % občanů považovalo komunikaci státu za důvěryhodnou a 51 % hodnotilo reakci jako včasnou – v kontextu obecně nízké důvěry ve vládu jde o mimořádný výsledek. Nejdůležitější však je, že se nám podařilo zachránit desítky životů. Sdílíme s vámi nejen úspěchy, ale i selhání – například proč lidé odmítali evakuaci a jak nás to naučilo komunikovat tak, aby lidé chápali nejen co mají dělat, ale především proč to dělají.
9.55-10.20
Národný deň bez ponáhľania sa
Milada Veselá

Vedúca komunikácie

Česká asociácia poisťovní

Ivo Púr

Managing director

Hero&Outlaw

10.20-10.40
Vražedné psyché - Ako sme pomohli zrealizovať najúspešnejšiu crowdfundingovú kampaň Crowdfundingová kampaň na podporu vydania zážitkovej spoločenskej hry od autorov podcastu Vražedné psyché. V kampani sme sa sústredili na prácu s influencermi, obsahom a dátami. Aj vďaka kreatíve, ktorá ukázala bezprostredné pocity a zážitky priamo z hrania a vďaka správne nastavenej performance kampani na Mete a TikToku, sa podarilo vyzbierať viac ako 110 000 €. Projekt sa tak stal doteraz najúspešnejšou kampaňou v histórii portálu Startlab.
10.40-11.00
Coffee break
11.00-13.00

BLOK 2 – Projektové inšpirácie – praktické nápady, ktoré viete okukať

11.00-11.25
Koľko je absolventov šikany? Digitálne prostredie je súčasťou našich životov. Nie je však vždy pre všetkých bezpečným miestom. Je v ňom prítomný hate a s ním aj následky, aké nikto nechce zažiť. V máji Slovak Telekom predstavil kampaň, ktorá rozprúdila diskusiu a zasiahla priamo do čierneho.
11.25-11.50
Komunikácia ako nezastupiteľný článok v procese liečby dieťaťa Jedným zo základných pilierov FCC (Family Centred Care), na ktorú sa v Ronald McDonald House Charieties zameriavame, je efektívna komunikácia a otvorené zdieľanie informácií medzi zdravotníckym personálom a rodinou hospitalizovaného dieťaťa. Sú to kľúčové faktory, ktoré majú pozitívny vplyv na priebeh liečby a uzdravovania, a zároveň posilňujú vzájomnú dôveru. Výsledkom je vyššia spokojnosť pacientov aj ich rodín s poskytnutou zdravotnou starostlivosťou.
11.50-12.15
Ako dostať vedu do centra pozornosti – a reputáciu značky s ňou ESET verí, že veda má moc posúvať spoločnosť vpred. Preto ju už roky systematicky podporuje – od oceňovania excelentných vedcov a vedkýň, cez granty na vedecké projekty až po popularizačné aktivity, ktoré približujú vedu širokej verejnosti. Táto dlhodobá podpora prináša pozitívny prínos nielen pre Slovensko, ale stáva sa aj pevnou súčasťou reputácie spoločnosti ESET. V prezentácii sa dozviete, ako tieto aktivity pomáhajú značke a čo s tým má spoločné festival Starmus či koncert legendárneho hudobníka Jeana-Michela Jarra.
12.15-12.35
Vizuálna komunikácia v ére AI: kam sme sa dostali? Umelá inteligencia demokratizovala vizuálnu tvorbu - a spolu s ňou zaplavila svet obrazmi, ktoré sú čoraz ťažšie odlíšiteľné od reality. Ako sa v tom nestratiť? V prednáške sa pozrieme, kam sa posunula vizuálna komunikácia, aké trendy formujú jej budúcnosť a na čo by sa mali tvorcovia aj značky sústrediť, ak chcú zostať relevantní v ére generatívneho chaosu.
12.35-13.10
OBED
13.10-13.35
Čo všetko dokáže monitoring odhaliť
13.35-14.00
AI: populácia replík v prieskume Fungujúce využitie AI na modelovanie správania reálnych ľudí vo vybraných oblastiach. Riešenie, ktoré dokáže s vysokou presnosťou simulovať správanie, postoje a odpovede populácie Slovenska – s overiteľnou spoľahlivosťou a využiteľné nielen na prieskumy trhu a verejnej mienky. Ukážeme reálne príklady z praxe.
14.00-14.45
14.45-16.00

BLOK 4_Interná komunikácia

14.45-15.10
Budujeme budúcnosť – výzvy a prekvapenia v internej komunikácii projektu stavby nemocnice 21. storočia Výstavba nemocnice 21. storočia je nielen obrovským stavebným projektom, ale aj výnimočnou komunikačnou výzvou. Ako nastaviť stratégiu a informovať tisíce zamestnancov o postupujúcej stavbe, technologických inováciách a nových procesoch, ktoré im zásadne zmenia každodenný pracovný život? Aké prekvapenia ich čakali pri zisťovaní očakávaní zamestnancov, ako sa snažia získať si ich pozornosť a informovať o tom čo ich čaká v nemocnici, ktorá sa ešte len mení zo základov na realitu.
15.10-15.35
Inštitucionálna odvaha - Ako interne komunikovať o sexuálnom obťažovaní Prevencia a riešenie sexuálneho obťažovania sú kľúčovou súčasťou bezpečného a rešpektujúceho pracovného prostredia. Sexuálne obťažovanie, ako téma, však častokrát vyvoláva vnútri organizácie protichodné reakcie a napätie. Priblížime si, ako sa stať odvážnou organizáciou, ktorá o tejto téme otvorene komunikuje, aktívne v nej koná a vytvára také prostredie, v ktorom chcú talentovaní ľudia pracovať.
15.35-16.00
Danka a Janko s. r. o. Mohli by sme mať spoločnú firmu. Danka však založila Inštitút zmeny, ktorý pomáha firmám s transformáciou a ja som súčasťou Think Big Collective, kde zlepšujeme marketing značiek.To nám však nebráni spolupracovať v prípadoch, kedy je potrebná expertná znalosť HR a Marketingu, aby firma dosiahla svoj ciele. Ukážeme vám, ako pomáhame spoločnosti Arval Competence Center, aby sa zmenila z centra zdieľaných služieb na kompetenčné centrum a získali si dôveru svojih klientov.
16.00

TOMBOLA/ Networking / Ukončenie konferencie

Partneri

Organizátor

Hlavní partneri

Mediálni partneri

radio group

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME