Komunikátori budúcnosti 2025

Ako urobiť zo zamestnanca ambasádora?

 

Komunikátor budúcnosti je kreatívny stratég, technologický guru a empatický líder. Spája kreativitu s technológiou, dáta so silnými emóciami a vedomosti so schopnosťou inšpirovať. Sleduje trendy, predvída a vytvára komunikáciu, ktorá sa dotkne každého z nás.

Na konferencii Komunikátori budúcnosti sa pozrieme na to, ako efektívne komunikovať vo vnútri firmy, ako zvládajú malé aj veľké značky výzvy v komunikácii a ako môže firma prispieť k lepšej spoločnosti. Okrem toho sa zameriame na aktuálne trendy v influencer marketingu či AI.

O čom budeme diskutovať?

Ako na efektívnu internú komunikáciu a motiváciu zamestnancov,

  • Čo odlišuje úspešný rebranding od tých, na ktoré si nikto nespomenie
  • Event marketing: Keď zážitok predáva viac než slová
  • Ako dosiahnuť veľké veci s interným marketingovým tímom
  • AI v komunikácii: Ako technológie menia hru
  • Finančná gramotnosť ako súčasť spoločenskej zodpovednosti firiem
  • Trendy v mediálnej komunikácii
  • Influencer marketing: Viac než len trend

Okrem inšpiratívneho programu sa môžete tešiť aj na mediálne školenie a špecializovaný AI workshop, ktoré z vás urobia skutočného komunikátora budúcnosti.

kolenie (nielen) o tvorbe marketingových a PR textov s pomocou umelej inteligencie.
PRIDAJTE SA K NÁM AJ NA POKRAČOVANIE PRAKTICKÉHO WORKSHOP O AI

Vstúpte s nami do sveta, kde je umelá inteligencia vašim najobľúbenejším parťákom pri písaní textov. Tento kurz je navrhnutý tak, aby vám ukázal, ako dokáže AI vylepšiť vaše kreatívne procesy, šetriť čas a zvyšovať efektivitu v copywritingu. Či už ide o produktové názvy, krátke claimy, tlačové správy či natívne články, umelá inteligencia si dokáže poradiť takmer so všetkým. Stačí len vedieť, ako sa s ňou skamarátiť.

Naučíte sa:

  • ako fungujú generatívne modely AI, a ako vám môžu pomôcť pri tvorbe obsahu,
  • ako zefektívniť proces hľadania nápadov a uľahčiť si prácu,
  • ako si vybrať a prispôsobiť nástroje AI pre vaše potreby,
  • ako zadávať úlohy AI pre získanie kvalitných výstupov,
  • ako vytvárať presvedčivé texty, ktoré korešpondujú s vašou identitou a rezonujú s vaším cieľovým publikom.

Sociálne siete

Partneri

Organizátor

Mediálny partner

Partneri

radio group

Program

8.00-9.00
Registrácia účastníkov
9.00-9.05
Otvorenie konferencie
9.05-11.10

1. Blok: Efektívne interné kampane a spôsoby, ako motivovať zamestnancov.

9.05-9.30
Čo potrebujete vedieť interný komunikátor o motivácii ľudí realizovať zmeny
9.30-10.00
Ako racionálne komunikovať s odbormi, ich sila na sociálnych sieťach rastie ako to ovplyvňuje zamestnancov.
10.00-10.30
Praktické a funkčné príklady internej komunikácie
10.30-10.50
Interná komunikácia: Ako budovať značku a posilniť angažovanosť zamestnancov v prostredí verejnej správy
Alena Krčová

Marketing manager

Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI)

10.50-11.10
Prestávka
11.10-12.45

2. Blok: Projektové inšpirácie – praktické nápady, ktoré viete okukať

11.10-11.30
Žijeme ESG v práci
Martin Resutík

HR manager

Corwin

11.30-12.00
Ako na videá s interným marketingovým tímom
Beata Barlíková

Marketingový špecialista

DPD SK

12.00-12.25
Malá značka na veľkom festivale
12.25-12.45
Vieme od stola pomôcť zlepšiť finančnú gramotnosť Slovenských detí?
Jana Kovaľová

Riaditeľka

FinQ

12.45-13.15
Obed
13.15-16.00

3. Blok: Mediálna a influencerská scéna

13.15-13.40
MS v hokeji pohľadu televízie
13.40-14.00
Tvorba videa 2.0: Keď sa médiá stretnú s AI
Martin Mlynár

Head of Social Media

SME

14.00-14.25
Fantastické zvery a ich výskyt
Ján Hnat

Senior marketing manager

Toyota Slovensko

14.25-14.40
Prestávka
14.40-15.15
Mediálna a influencerská scéna
15.15-15.35
Starmus – event pre „pozemšťanov“
15.35-15.50
Ryby majú radi vodu, ľudia príbehy – Mediálne školenie
Lucia Ďuriš Nicholsonová

Novinárka a politička na domácej aj európskej scéne, súčasná podnikateľka a lektorka komunikácie

15.50-16.00
Tombola, networking
16.30-18.30

EXTRA_AI WORKSHOP

AI v praxi – špecializovaný workshop

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME