Komunikátori budúcnosti 2025

Ako urobiť zo zamestnanca ambasádora?

 

Komunikátor budúcnosti je kreatívny stratég, technologický guru a empatický líder. Spája kreativitu s technológiou, dáta so silnými emóciami a vedomosti so schopnosťou inšpirovať. Sleduje trendy, predvída a vytvára komunikáciu, ktorá sa dotkne každého z nás.

Na konferencii Komunikátori budúcnosti sa pozrieme na to, ako efektívne komunikovať vo vnútri firmy, ako zvládajú malé aj veľké značky výzvy v komunikácii a ako môže firma prispieť k lepšej spoločnosti. Okrem toho sa zameriame na aktuálne trendy v influencer marketingu či AI.

O čom budeme diskutovať?

Ako na efektívnu internú komunikáciu a motiváciu zamestnancov,

  • Čo odlišuje úspešný rebranding od tých, na ktoré si nikto nespomenie
  • Event marketing: Keď zážitok predáva viac než slová
  • Ako dosiahnuť veľké veci s interným marketingovým tímom
  • AI v komunikácii: Ako technológie menia hru
  • Finančná gramotnosť ako súčasť spoločenskej zodpovednosti firiem
  • Trendy v mediálnej komunikácii
  • Influencer marketing: Viac než len trend

Okrem inšpiratívneho programu sa môžete tešiť aj na mediálne školenie.

Školenie (nielen) o tvorbe marketingových a PR textov s pomocou umelej inteligencie.

Sociálne siete

Program

8.00-9.00
Registrácia účastníkov
9.00-9.05
Otvorenie konferencie
9.05-11.00

1. Blok: Efektívne interné kampane a spôsoby ako motivovať zamestnancov.

9.05-9.30
Čo potrebujete vedieť interný komunikátor o motivácii ľudí realizovať zmeny 21. storočie je typické rýchlymi zmenami, nestálosťou, neistotou, komplexnosťou. Tento "VUCA" alebo "BANI" svet prináša vo firmách veľa transformačných zmien. A ľudia to nedávajú... Tí najlepší odchádzajú, mnohí rezignujú a nie sú ochotní prebrať zodpovednosť, schopní inovatívne pristupovať s novým témam. Lídri sa sťažujú na to, že nevedia ako svojich ľudí motivovať, aby boli ochotní aktívne realizovať potrebné zmeny. Vo firmách sa šíria fámy, klebety, ľudia sa uzatvárajú, vzniká odpor k zmenám. Perfektne vypracované zmenové projekty padajú na ľudskej "neschopnosti" V procesoch úspešných zmien je preto nevyhnutná kvalitná interná komunikácia, know how ako ju viesť tak, aby ľudia neboli demotivovaní a dokázali spolutvoriť. Z prednášky Dagmar si odnesiete: vedomosť ako prebieha proces zmeny a akým spôsobom viesť komunikáciu v jednotlivých fázach, 10 indícií ako pracovať s odporom v procese zmeny. A pravdaže všetko toto viete použiť u seba osobne, v svojich tímoch, firmách ale aj pri tvorbe komunikačných stratégií u svojich klientoch.
9.30-9.55
Ako racionálne komunikovať s odbormi, ich sila na sociálnych sieťach rastie ako to ovplyvňuje zamestnancov.
9.55-10.20
10.20-10.40
Interná komunikácia: Ako budovať značku a posilniť angažovanosť zamestnancov v prostredí verejnej správy
Alena Krčová

Vedúca marketingu a komunikácie

Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI)

Ako robiť funkčnú, zrozumiteľnú a živú internú komunikáciu v štátnej IT organizácii? Prezentácia ponúkne konkrétne príklady z NCZI – od tvorby newslettera cez zamestnanecké eventy až po zavádzanie firemných hodnôt. Praktické stratégie, ktoré pomáhajú prepájať ľudí, posilňovať dôveru a napĺňať ciele organizácie.
10.40-11.00
Prestávka
11.00-13.00

2. Blok: Projektové inšpirácie – praktické nápady, ktoré viete okukať

11.00-11.25
Udržateľnosť v praxi: Ako ESG žijeme v každom kroku zamestnaneckého cyklu Udržateľnosť a zodpovedný prístup k životnému prostrediu, komunite aj ľuďom sa v Corwine neodvíjajú len od charakteru našich projektov, ale aj od toho, ako žijeme každodenný život vo firme. ESG hodnoty sú prítomné v celom životnom cykle zamestnanca – od momentu, keď sa stretne s našou značkou ako zamestnávateľom, cez výberový process, onboarding, bežné dni v time a pri práci, až po to, ako o nás hovorí, keď už odchádza. Prezentácia ukazuje, ako je možné nastaviť internú komunikáciu tak, aby bola v súlade s ESG stratégiou firmy a zároveň podporovala autentickú firemnú kultúru. Dôraz je kladený na konzistentnosť, reálnosť a prepojenie medzi tým, čo prezentujeme navonok a ako sa správame vnútri.
11.25-11.45
Ako na videá s interným marketingovým tímom Prednáška o tvorbe videí na sociálne médiá v internom tíme sa zameriava na efektívne techniky a nástroje, ktoré môžu tímy využiť na vytváranie pútavého videoobsahu. Prediskutujeme najlepšie praktiky, trendy a tipy na optimalizáciu videí pre rôzne platformy a cieľové skupiny.
11:45-11.50
Prestávka
11.50-12.15
Malá značka na veľkom festivale Oplatí sa lokálnej slovenskej značke ísť na veľký hudobný festival? Čo sme tým získali a aké sú naše ponaučenia? Chystáme sa tam aj tento rok? Dozviete sa na prednáške.
12.15-12.40
Ako inak pristupovať k podpore finančnej gramotnosti
Jana Kovaľová

Riaditeľka

FinQ Centrum, n.o.

Finančná gramotnosť sa v súčasnosti považuje za nevyhnutnú životnú schopnosť a kľúčovú zručnosť. Medzinárodné merania však neprinášajú priaznivé výsledky slovenských žiakov. V programe FinQ pristupujeme k podpore finančného vzdelávania komplexne so zreteľom na podporu kritického myslenia tak, aby žiaci nielen chápali finančné koncepty, ale ich aj efektívne uplatňovali v praxi.
12:40-13:00
AI ako ďalší kolega v komunikačnom tíme Vstúpte s nami do sveta, kde je umelá inteligencia vašim najobľúbenejším parťákom pri písaní textov. Ochutnávka toho, ako dokáže AI vylepšiť vaše kreatívne procesy, šetriť čas a zvyšovať efektivitu v copywritingu. Či už ide o produktové názvy, krátke claimy, tlačové správy či natívne články, umelá inteligencia si dokáže poradiť takmer so všetkým. Stačí len vedieť, ako sa s ňou skamarátiť.
13.00-13.30
Obed
13.30-16.20

3. Blok: Mediálna a influencerská scéna

13.30-13.55
Ako vám digitálny kolega (ne)varí kávu, ale robí analýzy Zabudnite na manuálne triedenie stoviek správ. Ukážeme vám, ako sa vďaka AI nástrojom mení spôsob vytvárania mediálnych analýz. Predstavíme digitálneho asistenta, ktorý pracuje rýchlo, presne a bez prestávky – aby ste vy mohli mať viac priestoru na stratégiu, kreativitu… alebo kávu. A to všetko bez zbytočného hype – len funkcie, ktoré majú reálny zmysel.
13.55-14.20
Mediálna a influencerská scéna
Miriam Kalisová

moderátorka, podnikateľka

Jakub Jablonský

herec, influencer

14.20-14.45
Fantastické zvery a ich výskyt
Ján Hnat

Senior marketing manager

Toyota Slovensko

Influenceri a ambasádori značky – čo dokážu, kde ich hľadať a ako sa o nich starať.
14.45-15.10
MS v hokeji z pohľadu televízie Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji sa v roku 2024 začali na Slovensku po dlhých desaťročiach vysielať na súkromnej televíznej stanici. Ako vyriešiť, aby konzervatívni slovenskí diváci prešli od verejnoprávnej obrazovky pred obrazovku iného vysielateľa s ľahkosťou a láskou?
15.10-15.35
Tvorba videa 2.0: Keď sa médiá stretnú s AI
Martin Mlynár

Head of Social Media

SME

15.35-16.00
Máj je na TV Nova mesiacom dobra
Barbora Dlabáčková

Head of communication

TV NOVA

Na konkrétnom príklade si ukážeme, ako možno v zamestnancoch prebudiť nadšenie pre CSR a prirodzene ich v priebehu jedného mesiaca zapojiť do dobrovoľníckych aktivít.
16.00-16.20
Ryby majú radi vodu, ľudia príbehy – Mediálne školenie
Lucia Ďuriš Nicholsonová

Novinárka a politička na domácej aj európskej scéne, súčasná podnikateľka a lektorka komunikácie

Prednáška o tom, ako sa stať sebavedomým a zapamätateľným spíkrom. Ako hovoriť tak, aby vás iní počúvali. Ako vyhrať negociácie ešte predtým ako otvoríte ústa. A prednáška o tom, ako vyskočiť z krabice priemerných, do ktorých nás napchali súdružky učiteľky na základnej škole. A ešte o rybách a o príbehoch.

Partneri

Organizátor

Mediálny partner

Partneri

radio group

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME