Denník SME
Komunikátori budúcnosti
Praktické informácie pre efektívnu komunikáciu
- 09:00 - 16:00
- 14.05.2024
- NH Bratislava Gate One, Bratislava, Ambrušova 7
Konferencia Komunikátori budúcnosti prináša platformu komunikačných expertov z firiem, agentúr i médií zo Slovenska a Čiech. Priblížia tému efektívnej komunikácie a odkryjú overené komunikačné zručnosti z korporátov, menších SME ‘s a štátnej správy. Praktické tipy doplnia aj o návody na využitie médií, spoluprácu s influencermi, vytváranie podcastov a realizáciu kreatívnych PR kampaní.
Konferencia sa stáva obľúbeným miestom stretnutí expertov v komunikácií a zdrojom inšpirácie. Dôležité je ísť stále s dobou a byť pripravený.
Na konferencii budeme hovoriť o nasledovných kľúčových témach:
📍 AI ako druhý kolega: Naučili sme sa s ňou pracovať, využívať vo svoj prospech a na dennej báze si zrýchľovať a zjednodušovať procesy. Naše zručnosti sa vďaka AI rozšírili. Ako tento užitočný nástroj aplikovať do praxe?
📍 Krízová komunikácia na všetkých frontoch: Tlak na ľudí, zamestnancov a vedenie spoločnosti rastie čo sa prejavuje aj vo vyhrotených situáciách. Dá sa na to pripraviť?
📍 Inšpirácie v internej komunikácii: Komunikácia na zamestnancov prirodzene reaguje na potrebné zmeny firmy, aby prežila v meniacich sa časoch. Ako komunikovať ľudom vysnívanú stabilitu?
📍 Low budget riešenia s veľkým výtlakom: Z kreativity, odvahy, zo správneho načasovania a jednoduchosti často vznikajú dokonalé kampane za málo peňazí. Ako uvažujú experti?
📍 Dezinformácie a neutrálna politika: Ako komunikovať a otvárať aj kontroverzné témy pod hrozbou, že 50% populácie môže nesúhlasiť? Je možné zastaviť hejt a šírenie dezinformácií, ktorým, žiaľ, ľudia veria správnou komunikáciou?
📍 ESG tabuľky v komunikácií: Jedná sa o samoúčelný výmysel EÚ alebo témy, ktoré keď uchopíte správne, získate konkurenčnú výhodu?
📍 Boj o slobodu médií: Kam ďaleko sa dá až zájsť? Je stále komu písať alebo čitateľ chce len soft a lifestyle témy? Strácame schopnosť kritického myslenia?
Súčasťou konferencie Komunikátori budúcnosti je aj praktický workshop o využití AI, ktorý poskytuje agentúra DIVINO pre účastníkov konferencie za špeciálnu cenu.
Budúcnosť patrí umelej inteligencii! AI sa stáva čoraz viac inovatívnejšou, a preto je dôležité pochopiť jej potenciál a naučiť sa, ako ju využiť na maximum aj vo vašej marketingovej stratégii. S agentúrou DIVINO vám radi ukážeme, ako vám umelá inteligencia dokáže ušetriť čas a zvýšiť efektivitu každodenných tvorivých procesov.
Naučíte sa:
- čo sú generatívne modely AI a v čom všetkom nám vedia efektívne pomôcť
- ako hľadať nápady, šetriť čas a uľahčiť si prácu s pomocou AI
- ako si vybrať ten správny AI nástroj na riešený task
- ako správne zadávať do AI informácie a dosiahnuť tak žiadaný výstup v krátkom čase
- ako tvoriť skvelé texty a použiteľné vizuály len s pomocou AI
- best practice z našej praxe
Workshop zahŕňa aj praktické cvičenia, v rámci ktorých budete mať príležitosť aplikovať naučené princípy na skutočné projekty.
Cena za workshop je 129€ bez DPH, objednáte pri nákupe lístkov.
Sociálne siete
Program
BLOK 1 - Mediálny blok
Pohľad médií
Komunikační experti
Majú sa firmy vyjadrovať k spoločenským témam? Zmena vlády priniesla zásahy do občianskej spoločnosti alebo mediálneho prostredia. Majú sa firmy k týmto spoločenským témam vyjadrovať? Aké riziká alebo potenciálne benefity im z toho vyplývajú? Aká je úloha komunikátorov pri tomto strategickom rozhodovaní firiem?
CEO
Petit Press
Prekážky komerčnej komunikácie v rozdelenej spoločnosti alebo Tipsport pozná budúcu hlavu štátu
Kampaň spoločnosti Tipsport "Poznáme budúcu hlavu štátu" pre české prezidentské voľby 2023 sa stala jednou z najúspešnejších PR a marketingových kampaní v Českej republike za posledné roky a celkovým víťazom Českej ceny za PR. Na základe státisícov prijatých tiketov dokáže stávková kancelária veľmi presne predpovedať výsledky volieb ešte pred ich uskutočnením. Na Slovensku sa však pôvodne identicky koncipovaná kampaň musela niekoľkokrát upravovať, kým vôbec mohla prebehnúť. Prečo?
BLOK 2 – ESG/AI
Komunikácia v štátnej správe aj zelených tém
riaditeľ odboru komunikácie
Ministerstvo životného prostredia Českej republiky
Strašiak menom ESG? Nie, biznisová príležitosť
Aký je význam monitorovania a vyhodnocovania potenciálne dezinformačných zdrojov v médiách?
Best Practice: Generatívna AI v marketingovej praxi
Umelá inteligencia už nie je iba horúcou témou, ale nevyhnutným nástrojom, ktorý sa v súčasnosti implementuje do väčšiny (aj marketingových) procesov. Hoci je mnoho diskusií a prednášok zameraných na teoretické aspekty, potenciálne možnosti či hrozby AI, často chýba hlbší pohľad na jej praktické využitie. Pokúsime sa tak prelomiť stereotyp a priniesť “use case-y” z reálneho sveta. Odhalíme praktické aplikácie generatívnej umelej inteligencie, ktoré môžete vo svojích stratégiách využívať takmer okamžite. Predstavíme si nástroje, ktoré vám uštria čas, zvýšia efektivitu a hlavne zjednodušia prácu.
BLOK 3 – Krízová komunikácia
Krízová komunikácia na všetkých frontoch
Dezinformácie na sociálnych sieťach.
predseda výkonného výboru asociácie PR Klub a člen Rady vlády pro udržateľný rozvoj Českej republiky
zástupkyňa šéfredaktora
SITA
Ako pacienti pomohli zazmluvniť Nemocnicu Bory
BLOK 4 – Riešenia s veľkým výtlakom
Slovenský futbal získal novú kvalitu a čerstvosť
Head of Communications
Lidl Slovenská republika v.o.s.
Netradičná promo kampaň pre Fun Radio
marketingová riaditeľka
Rádio Group
BLOK 5 – Inšpirácie v internej komunikácii
Ako na pracovnú etiketu inak?
AI WORKSHOP
AI v praxi – špecializovaný workshop
Spíkri
riaditeľ
Nadácia otvorenej spoločnosti
riaditeľ pre firemnú komunikáciu
Slovenská sporiteľňa
Managing Director
New School Communications
CEO
Petit Press
Manažér komunikácie
Penta Hospitals
B2B Marketing Team Lead
Slovenská sporiteľňa
Senior Creative Manager
DIVINO
predseda výkonného výboru asociácie PR Klub a člen Rady vlády pro udržateľný rozvoj Českej republiky
Navštívte naše eventy
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME