prezident
AHR ČR
Tretia kríza a dosť. Akú šancu má (nielen) naše gastro?
Aké sú najväčšie problémy a zároveň najväčšie výzvy ťažko skúšaného segmentu hotelov, reštaurácií a cestovného ruchu? Kto a ako dokáže vôbec obstáť v najťažších časoch v novodobej histórii? Tretí ročník dvojdňovej konferencie HORECA Summit 2023 vám prináša otvorenú odbornú diskusiu, aktuálne témy, konkrétne riešenia a výnimočnú zostavu spíkrov a hostí.
REGISTRÁCIA:
Účastnícky vstup s videozáznamom – 179 EUR bez DPH
REZERVÁCIA UBYTOVANIA:
Na rezervačnej lište stránky https://www.hotelbellevue.sk/ si upravíte termín pobytu, počet osôb a zadajte promokód „HORECA23“. V políčku „špeciálne požiadavky“ môžete uviesť iné požiadavky na hotel. Hotel Vás bude kontaktovať.
V prípade problémov s rezerváciami sa môžete obrátiť na rezervačné oddelenie [email protected] alebo na t. č. +421 52 4762 111.
Ceny:
– 120 €/izba/noc pri obsadení 1 osobou
– 135 €/izba/noc pri obsadení 2 osobami
– 50 €/noc/prístelka
V cene je zahrnuté ubytovanie s raňajkami bufetovou formou, vstup do wellness centra (bazén, jacuzzi, saunový svet), parkovisko, pripojenie na internet a DPH.
Miestna daň 2,00 € / dospelú osobu / noc nie je súčasťou týchto cien. Tento poplatok zahŕňa zásah Horskej záchrannej služby.
SME KONFERENCIE dávajú priestor na BRANDING – VISIBILITY – THOUGHT LEADERSHIP
Zapojte sa do obsahu konferencie ako partner – zdieľajte svoje skúsenosti – inšpirujte – potvrďte povesť experta.
Kontakt: Ondrej Debrecéni, [email protected]
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu konferencie.
18. APRÍL 2023
REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV
AKO TO VŠETKO (NE)ZVLÁDAME
Globálna pandémia COVID-19, vojna v susednom štáte a prudko rastúca inflácia. To všetko výrazne poznamenalo segment HoReCa v roku 2022. Minimálne vojenský konflikt a masívne zdražovanie nákladov pokračuje aj dnes, a preto sa naďalej mení a musí meniť správanie poskytovateľov služieb a zákazníkov. Ako sme sa teda vyrovnali a mienime vyrovnať s dramatickým navýšením cien nájomného, energií a s rastom miezd zamestnancov? Pomáha nám štát a aké sú jeho najväčšie resty v legislatíve a priamych kompenzáciách strát? Na strane druhej, ako sme zohľadnili alebo nezohľadnili zníženie DPH na 10 % pre gastrosektor? Čo bolo a čo bude nevyhnutné spraviť pre záchranu a obnovu biznisu v oblasti cestovného ruchu, ktorí podnikatelia a prečo majú šancu uspieť už v tomto roku?
prezident
AHR ČR
zakladateľ a majiteľ
Bencik Culinary Group
predsedkyňa Klubu incomingových CK, SACKA
CEO, Agritours Slovakia
prezident
Zväz cestovného ruchu
ZAMESTNANEC ROKA 2023
Slovákov na domácom pracovnom trhu ubúda, zamestnávanie cudzincov zostáva veľkým otáznikom. Čo urobil a mieni urobiť štát v legislatíve pre ľahší nábor pracovnej sily zo zahraničia a ako chce prezentovať pracovné možnosti v zahraničí? Pomohlo zamestnávanie ľudí z Ukrajiny a čo treba urobiť, aby zostali na Slovensku a zapojili sa do turistického biznisu? Ako si chcú hotely a reštaurácie získať a udržať kvalitných a lojálnych zamestnancov, ktoré benefity a prečo vôbec ľuďom ponúkať? Do akej miery funguje opakované zvyšovanie miezd a kde vôbec hľadať nové posily na trhu?
štátny tajomník
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Hospitality HR Expert
HR director
Tatry mountain resorts
NEFORMÁLNY NETWORKING PRI ČAŠI VÍNA
19. APRÍL 2023
REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV
VŠETCI SME UŽ ONLINE. A BUDE TO STAČIŤ?
Obmedzenie prevádzok počas pandémie prinútilo hotely a reštaurácie objaviť nové formy komunikácie a rozšíriť distribúciu svojich služieb. Sedem z desiatich podnikov plánuje investovať, resp. viac investovať do propagácie na sociálnych sieťach a do online reklamy. Aj preto šesť z desiatich Slovákov využíva to, že jedlo si berú so sebou alebo si ho nechajú priviezť. Ako sa mení správanie zákazníkov, čo všetko ho dnes ovplyvňuje a ako sa teda majú svojim potenciálnym klientom prihovoriť tzv. kamenné prevádzky. Majú šancu v e-businesse iba noví hráči a aké inovácie musia urobiť tí, ktorí chcú prežiť a posilniť svoje postavenie?
generálny riaditeľ sekcie cestovného ruchu
Ministerstvo dopravy a výstavby SR
KDE SÚ NAŠI ZÁKAZNÍCI
V najbližších rokoch bude služby domáceho cestovného ruchu využívať skôr solventnejšia klientela. Má svoje nároky na kvalitu a pridanú hodnotu. Čo presvedčí dovolenkárov, aby svoje peniaze radšej ako v zahraničí minuli doma? Čo bude rozhodovať v boji o zákazníka a o akého zákazníka sa bude vôbec bojovať? Akú stratégiu má v oblasti cestovného ruchu štát, aké možnosti a schopnosti majú regióny? A čo my, aké sú naše priority a akým spôsobom chceme zlepšiť svoju pozíciu po krízových rokoch?
vydavateľ
Gurman na Slovensku
výkonná riaditeľka
Región Vysoké Tatry
riaditeľka Sekcie podpory cestovného ruchu
Slovakia Travel
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME