HORECA Summit 2021

Prežiť znamená byť kreatívny

 

Ako opätovne naštartovať podnikanie v stravovacích a ubytovacích službách, ktoré drasticky postihla druhá vlna pandémie koronavírusu? To je ústredná téma druhého ročníka SME konferencie HORECA SUMMIT 2021. Pozrieme sa, či sú opatrenia, ktoré pripravila vláda pre malých aj veľkých podnikateľov, dostačujúce a ako sme pripravení na pomoc horeca sektoru pri tretej vlne pandémie.

Ako zvládli reštaurácie a ubytovacie zariadenia letný reštart a ako sú prevádzky pripravené na jesennú sezónu a rozbeh konferenčnej sezóny? Kde vziať a udržať si kvalitných nových zamestnancov v kvantite, ktorú horeca sektor potrebuje? Kreativita a inovácie idú ruka v ruke s ďalším rozvojom v sektore služieb. Aké novinky si pripravili hotelieri a gastronómi, aby prilákali zákazníkov do novootvorených prevádzok?

Pripravili sme diskusie s lídrami horeca biznisu a s expertmi, ktorí sa s vami podelia o svoje skúsenosti, ale aj načrtnú svoje predstavy o budúcnosti a fungovaní ich brandže.

Balík pomoci pre cestovný ruch
Ako je to s finančnou pomocou a opatreniami na uľahčenie podnikania v HORECA segmente roku 2021? Počíta plán obnovy s pomocou cestovnému ruchu?

Ako znova nakopnúť mestské hotely.
Mestské hotely počas pandémie utrpeli najviac, kvôli chýbajúcim konferenciám aj zahraničným turistom. SWOT analýza: prvý krok k zlepšeniu konkurencieschopnosti. Definovanie USP /Unique Selling Preposition/ a slabých miest.

Trendom je profesionalita. Prax versus školstvo.
Ako si vybrať kvalitný personál a udržať si ho? Počas pandémie si ľudia našli prácu v iných odvetviach, ako ich opäť prilákať do nestabilného sektora? Šikovní študenti dokážu prevádzke ušetriť čas aj peniaze, zďaleka nielen v kuchyni. Príklady efektívnej spolupráce prevádzok a stredných a vysokých škôl.

Výzvy a budúcnosť HORECA
Plusy a mínusy moderných platforiem: Oplatí sa využívať donášky jedla ako Bolt či Wolt, prípadne ponúkať izby cez Airbnb? Prečo sú online recenzie dôležité? Ako postaviť marketingovú stratégiu: Ako definovať kľúčových klientov a čo najefektívnejšie ich osloviť? Cez ktoré kanály dostať produkt k potenciálnym klientom? Ako pokročila digitalizácia služieb v reštauračnom a hotelovom segmente a ako využiť nové digitálne riešenia?

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu konferencie.


Vstup na konferenciu bude umožnený len plne zaočkovaným osobám.

Nemôžete sa konferencie zúčastniť osobne? Pre nás to nie je prekážka. Konferenciu môžete sledovať online, klásť spíkrom otázky cez slido a neprídete tak o žiadne dôležité informácie


UBYTOVANIE:
GRAND HOTEL BELLEVUE, a.s., Horný Smokovec 21, 062 01 Vysoké Tatry
Kontakt: [email protected], +421 52 4762 111

110€/izba pre 1 osobu/noc + raňajky
135€/izba pre 2 osoby/noc +  raňajky
prístelka 50€
+ miestny poplatok. Tento poplatok zahŕňa aj zásah Horskej záchrannej služby

Promokód: HORECA21

Sociálne siete

Program

12.00 - 13.00
Registrácia účastníkov (21. september 2021)
13.00 - 14.30

Balík pomoci pre cestovný ruch

Tomáš Ondrčka

generálny riaditeľ sekcie cestovného ruchu

Ministerstvo dopravy SR

Viliam Pavlovský

prezident

Aliancia Slovenskej Gastronómie

Marek Harbuľák

prezident

Zväz cestovného ruchu

Peter Vavro

moderátor, riaditeľ obsahu a podpory predaja

Divízia magazínov, Petit Press

14.30 - 15.00
Prestávka
15.00 - 16.30

Ako znova oživiť mestské hotely

Jozef Orgonáš

prodekan pre rozvoj a zabezpečovanie kvality

OF EUBA

Richard Pichonský

general director

Aquacity Poprad, Horizont Resort a Hotel Hills

Peter Vavro

moderátor, riaditeľ obsahu a podpory predaja

Divízia magazínov, Petit Press

18.00 - 22.00
Posedenie pri čaši vína
9,00 - 10,00
Registrácia účastníkov (22. september 2021)
10.00 - 11.30

Trendom je profesionalita. Prax verzus školstvo

Vanda Maráková

vedúca katedry

Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta, Katedra cestovného ruchu

Petra Ďurčeková

riaditeľka

Hotel pod Lipou, Modra

Peter Vavro

moderátor, riaditeľ obsahu a podpory predaja

Divízia magazínov, Petit Press

11.30 - 12.00
Prestávka
12.00 - 13.30

Výzvy a budúcnosť HORECA

Tomáš Beniak

generálny manažér

Wolt pre Slovensko

Martin Labanc

šéfkuchár

Poľná kuchyňa, Streetfood

Partneri

Usporiadateľ

Hlavný partner

Partneri

Mediálni partneri

Spíkri

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME