štátna tajomníčka
Ministerstvo dopravy SR
Prežiť znamená byť kreatívny
Ako opätovne naštartovať podnikanie v stravovacích a ubytovacích službách, ktoré drasticky postihla druhá vlna pandémie koronavírusu? To je ústredná téma druhého ročníka SME konferencie HORECA SUMMIT 2021. Pozrieme sa, či sú opatrenia, ktoré pripravila vláda pre malých aj veľkých podnikateľov, dostačujúce a ako sme pripravení na pomoc horeca sektoru pri tretej vlne pandémie.
Ako zvládli reštaurácie a ubytovacie zariadenia letný reštart a ako sú prevádzky pripravené na jesennú sezónu a rozbeh konferenčnej sezóny? Kde vziať a udržať si kvalitných nových zamestnancov v kvantite, ktorú horeca sektor potrebuje? Kreativita a inovácie idú ruka v ruke s ďalším rozvojom v sektore služieb. Aké novinky si pripravili hotelieri a gastronómi, aby prilákali zákazníkov do novootvorených prevádzok?
Pripravili sme diskusie s lídrami horeca biznisu a s expertmi, ktorí sa s vami podelia o svoje skúsenosti, ale aj načrtnú svoje predstavy o budúcnosti a fungovaní ich brandže.
Balík pomoci pre cestovný ruch
Ako je to s finančnou pomocou a opatreniami na uľahčenie podnikania v HORECA segmente roku 2021? Počíta plán obnovy s pomocou cestovnému ruchu?
Ako znova nakopnúť mestské hotely.
Mestské hotely počas pandémie utrpeli najviac, kvôli chýbajúcim konferenciám aj zahraničným turistom. SWOT analýza: prvý krok k zlepšeniu konkurencieschopnosti. Definovanie USP /Unique Selling Preposition/ a slabých miest.
Trendom je profesionalita. Prax versus školstvo.
Ako si vybrať kvalitný personál a udržať si ho? Počas pandémie si ľudia našli prácu v iných odvetviach, ako ich opäť prilákať do nestabilného sektora? Šikovní študenti dokážu prevádzke ušetriť čas aj peniaze, zďaleka nielen v kuchyni. Príklady efektívnej spolupráce prevádzok a stredných a vysokých škôl.
Výzvy a budúcnosť HORECA
Plusy a mínusy moderných platforiem: Oplatí sa využívať donášky jedla ako Bolt či Wolt, prípadne ponúkať izby cez Airbnb? Prečo sú online recenzie dôležité? Ako postaviť marketingovú stratégiu: Ako definovať kľúčových klientov a čo najefektívnejšie ich osloviť? Cez ktoré kanály dostať produkt k potenciálnym klientom? Ako pokročila digitalizácia služieb v reštauračnom a hotelovom segmente a ako využiť nové digitálne riešenia?
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu programu konferencie.
Vstup na konferenciu bude umožnený len plne zaočkovaným osobám.
Nemôžete sa konferencie zúčastniť osobne? Pre nás to nie je prekážka. Konferenciu môžete sledovať online, klásť spíkrom otázky cez slido a neprídete tak o žiadne dôležité informácie
UBYTOVANIE:
GRAND HOTEL BELLEVUE, a.s., Horný Smokovec 21, 062 01 Vysoké Tatry
Kontakt: [email protected], +421 52 4762 111
110€/izba pre 1 osobu/noc + raňajky
135€/izba pre 2 osoby/noc + raňajky
prístelka 50€
+ miestny poplatok. Tento poplatok zahŕňa aj zásah Horskej záchrannej služby
Promokód: HORECA21
Balík pomoci pre cestovný ruch
generálny riaditeľ sekcie cestovného ruchu
Ministerstvo dopravy SR
prezident
Aliancia Slovenskej Gastronómie
prezident
Zväz cestovného ruchu
moderátor, riaditeľ obsahu a podpory predaja
Divízia magazínov, Petit Press
Ako znova oživiť mestské hotely
prodekan pre rozvoj a zabezpečovanie kvality
OF EUBA
general director
Aquacity Poprad, Horizont Resort a Hotel Hills
moderátor, riaditeľ obsahu a podpory predaja
Divízia magazínov, Petit Press
Trendom je profesionalita. Prax verzus školstvo
vedúca katedry
Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta, Katedra cestovného ruchu
riaditeľka
Hotel pod Lipou, Modra
moderátor, riaditeľ obsahu a podpory predaja
Divízia magazínov, Petit Press
Výzvy a budúcnosť HORECA
generálny manažér
Wolt pre Slovensko
šéfkuchár
Poľná kuchyňa, Streetfood
štátna tajomníčka
Ministerstvo dopravy SR
riaditeľ
SLOVAKIA TRAVEL
Founding Partner
Audite Cogitare Facite (ACF)
riaditeľ
Radisson Blu Carlton Bratislava
general director
Aquacity Poprad, Horizont Resort a Hotel Hills
vedúca katedry
Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta, Katedra cestovného ruchu
riaditeľka
Hotel Pod Lipou, Modra – Harmónia
prezidentka
HRcomm
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME