

Firemný nákup po karanténe
Firemný nákup prežíva náročné obdobie. Aké poučenie si vziať z koronavírusovej krízy? Aké kritické miesta odhalila v dodávateľských reťazcoch a ako eliminovať riziká? Je vhodné hľadať alternatívnych dodávateľov alebo naopak, posilniť existujúce partnerstvá? Ako reagovať na výkyvy cien?
SME konferencie v spolupráci s konzultantom Máriom Biňasom pripravili sériu troch webinárov, ktoré vám pomôžu nájsť odpovede na tieto a ďalšie otázky. Niet pochýb, že význam nákupu po skúsenosti s krízou porastie a stane sa dôležitým partnerom biznisu. Spoločne budeme hľadať možnosti, ako poskytnúť firme istoty a vyššiu pridanú hodnotu. Každý účastník webinára získa s prístupovým kódom možnosť klásť otázky a zapojiť sa do diskusie.
Cena:
1 webinár bez videozáznamu – 35 EUR bez DPH
3 webináre s videozáznamom – 114 EUR bez DPH
3 webináre bez videozáznamu – 95 EUR bez DPH
I. Kríza preveruje vzťahy
Termín: 18. jún, 14.00 – 15.30 h
Teraz zrejme nie je čas, aby právnici čítali drobné písmenká v obchodných zmluvách. Dobrí partneri si vzájomne pomôžu. Ako komunikovať s dodávateľmi v novej situácii, aby obe strany boli v rámci možností spokojné?
A čo ak sa objavia problémy? Do akej miery možno podržať obchodného partnera a ako rozpoznať, že je, žiaľ, odsúdený na krach? Aké preventívne, nápravné a krízové opatrenia by sme v tom prípade mali prijať?
Témy na diskusiu:
Účastníci diskusie:
Mário Biňas, moderátor
Daniel Sventek, konateľ, obchodný riaditeľ, Ryba Žilina
Michal Hrapko, manažér obstarávania palív, DTC a skladového hospodárstva, Slovenské elektrárne
Jan Vašek, Masarykův ústav vyšších studií, ČVUT
II. Ceny ako na hojdačke
Termín: 25. jún, 14.00 – 15.30 h
Ceny sa rozhýbali. Nedostatkové ochranné pomôcky vystrelili hore, niektoré iné nákupné položky naopak zlacneli ako nikdy doteraz. Prioritou je rozbehnúť výrobu a reagovať na zmenené požiadavky. Vo finančných rozpočtoch sa improvizuje a ťažko odhadnúť, ako sa ceny budú vyvíjať do konca roka. Aké sú hlavné nástrahy novej situácie a ako sa vyhnúť chybám?
Témy na diskusiu:
Účastníci diskusie:
Mário Biňas, moderátor
Jan Priškin, riaditeľ nákupu, CEMEX CZ
Jiří Róžański, Head of Central Procurement, Penta Hospitals International
III. Rola nákupu v krízových časoch
Termín: 2. júla, 14.00 – 15.30 h
Komunikácia nákupu so zvyškom firmy naberá úplne nové rozmery. Projekty sa odkladajú na priaznivejšie obdobie a hrozí, že v závere roka bude chcieť každý všetko dohnať. Ako ustrážiť poriadok, aby sa aj potom dodržiavali pravidlá a manažéri nákupu si zachovali kontrolu nad obstarávaním vo firme? Ako pomôcť ostatným oddeleniam, aby robili svoju prácu lepšie?
Témy na diskusiu:
Účastníci diskusie:
Mário Biňas, moderátor
Ondrej Jombík, Head of logistics, Západoslovenská distribučná
Hana Kobzová, Operations manager, Akadémia LEAF – LEAF Academy
Peter Vozár, Procurement director, VÚB Group
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME