Managing Director
DIVINO
Praktické príklady aplikovania ESG princípov v efektívnej komunikácií
KONFERENCIA VYPREDANÁ, SLEDUJTE NÁS ONLINE (lístky na stream v predaji)
ESG Communications Insights je prvá konferencia zameraná na zdieľanie reálnych skúseností firiem s ESG (Environmental, Social, and Governance) v internej a externej komunikácii. Jej prvý ročník, ktorý sa uskutoční 16. októbra v Einparku, budove s nulovou uhlíkovou stopou, spojí odborníkov a inšpiratívnych lídrov, ktorí už dnes ESG aktívne komunikujú.
Spravte krok k jasnej a účinnej komunikácii ESG, ktorá vašu firmu posunie vpred už 16. októbra 2024 v Einparku.
Trendy v ESG a komunikácii ESG tém
Viete, čo od vás očakávajú vaši stakeholderi? Dozviete sa, aké sú očakávania od firiem vo svete a na Slovensku, ktoré témy zaujímajú slovenskú spoločnosť a či sa mení úloha firiem v spoločnosti.
Výkonný riaditeľ
Nadácia Pontis
Komunikácia zelených tém vo verejnej sfére
riaditeľ odboru komunikácie
Ministerstvo životného prostredia Českej republiky
Ako (ne)komunikovať udržateľnosť
Case study o komunikácii udržateľnosti Komerční banky. Príbeh, ktorý ukáže, že chyba v exekúcii dokáže takmer pokaziť pol roka tvrdej práce, aj keď nie tak celkom. A zároveň načrtne, ako sme sa poučili a čo nám v komunikácii neľahkej témy udržateľnosti funguje teraz.Ukážeme si, v čom sú špecifiká tejto komunikácie a aký je dôležitý timing, obsah, nástroje a nositeľ myšlienok.
Udržateľné pivo od chmelu až do pohára
Na chmeľnici sme nechali vyrásť najväčší polliter z kvetov v Česku. A na jeden večer sme v krčme vypli svetlo, teplo, elektrinu aj chladenie piva. Aj tak je možné komunikovať udržateľné projekty, ktoré v Prazdroji robíme tzv. od semienka až po pohár. S cieľom osloviť širokú verejnosť a súčasne aktivovať našich dodávateľov a odberateľov.
Čo znamená udržateľnosť v bankovom svete?
V čom spočívajú špecifiká ESG komunikácie banky? Pre nás to nie je iba o budovaní pozitívneho obrazu firmy, ale najmä o postupnom šírení povedomia o ESG ako príležitosti a zároveň rizikách, ktoré táto téma so sebou prináša.
Predávame rožky a jogurty, ale zároveň zlepšujeme Slovensko a svet
Head of Communications
Lidl Slovenská republika s.r.o.
ESG v médiách a na sociálnych sieťach
zástupca šéfredaktorky
denníka SME
Komunikácia ESG – pohlaď z praxe developera
Communications Manager & Head of ESG
ESG témy podľa OSN
Komunikátori tvoria budúcnosť. Dezinformácie, misinformácie, nenávistné prejavy a ďalšie riziká pre informačný ekosystém podnecujú konflikty, ohrozujú demokraciu a ľudské práva a podkopávajú verejné zdravie a klimatickú akciu. Ich bujnenie zosilňuje nástup umelej inteligencie, čo ďalej zvyšuje hrozbu pre obyvateľov planéty vrátane detí. „Svet musí reagovať na ohrozenia spôsobené šírením online nenávisti a klamstiev, pričom musia pevne hájiť ľudské práva.“ To nepovedal nikto iný ako generálny tajomník OSN António Guterres 24. júna 2024. Generálny tajomník OSN adresoval vládam, technologickým spoločnostiam, zadávateľom reklamy a odboru public relation naliehavú výzvu, aby prevzali zodpovednosť za šírenie a monetizáciu obsahu, ktorá znamená hrozbu pre spoločnosť. Čo teda koncept zodpovednej komunikácie z pohľadu globálneho prístupu k udržateľnosti a odboru public relations znamená a na ktorých princípoch stojí?
predseda výkonného výboru Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností
ASCOPA
Máte záujem podujatie podporiť a zapojiť sa do obsahu?
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Aktuálne témy
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME