ESG Communication Insights 2024

Praktické príklady aplikovania ESG princípov v efektívnej komunikácií

 

KONFERENCIA VYPREDANÁ, SLEDUJTE NÁS ONLINE (lístky na stream v predaji)


ESG Communications Insights je prvá konferencia zameraná na zdieľanie reálnych skúseností firiem s ESG (Environmental, Social, and Governance) v internej a externej komunikácii. Jej prvý ročník, ktorý sa uskutoční 16. októbra v Einparku, budove s nulovou uhlíkovou stopou, spojí odborníkov a inšpiratívnych lídrov, ktorí už dnes ESG aktívne komunikujú.

  • Konferencia je určená pre všetkých, ktorí sa chcú alebo musia venovať ESG témam vo svojej každodennej práci. Poskytne vám neoceniteľné know-how a praktické tipy a triky, ktoré vám pomôžu lepšie pochopiť samotné ESG a jeho komunikáciu.
  • Dozviete sa
    • Aký vplyv majú ESG témy na image a reputáciu
    • Ako transparentne a zrozumiteľne komunikovať získané ESG údaje
    • Príklady osvedčených postupov ako možno integrovať ESG faktory do stratégií a kultúry firmy.
    • Koho všetkého sa ESG téma dotýka už teraz a pre koho je potrebné ju ovládať do budúcnosti
    • Ako si získať konkurenčnú výhodu keď sa ESG uchopí správne a včas
  • Inšpirovať sa budete môcť od slovenských a českých spíkrov. O svoje skúsenosti, úspechy, ale aj výzvy pri komunikácii ESG, sa s vami podelia lídri firiem, ktoré získali ocenenie ESG Awards.
  • Prezradia ako uchopiť tému ESG vo vašej internej a externej komunikácii, ako ju spraviť zrozumiteľnou pre všetky cieľové skupiny, no tiež ponúknu praktické tipy ako reportovať.

Spravte krok k jasnej a účinnej komunikácii ESG, ktorá vašu firmu posunie vpred už 16. októbra 2024 v Einparku.

Sociálne siete

Program

8.00 – 9.00
Registrácia
9.00 – 9.10

Otvorenie konferencie

Moderátorka konferencie

9.10 – 9.50

Trendy v ESG a komunikácii ESG tém

Viete, čo od vás očakávajú vaši stakeholderi? Dozviete sa, aké sú očakávania od firiem vo svete a na Slovensku, ktoré témy zaujímajú slovenskú spoločnosť a či sa mení úloha firiem v spoločnosti.

Michal Kišša

Výkonný riaditeľ

Nadácia Pontis

9.50 – 10.25

Komunikácia zelených tém vo verejnej sfére

Martin Polívka

riaditeľ odboru komunikácie

Ministerstvo životného prostredia Českej republiky

10.25 – 10.40
Prestávka
10.40 – 11.20

Ako (ne)komunikovať udržateľnosť

Case study o komunikácii udržateľnosti Komerční banky. Príbeh, ktorý ukáže, že chyba v exekúcii dokáže takmer pokaziť pol roka tvrdej práce, aj keď nie tak celkom. A zároveň načrtne, ako sme sa poučili a čo nám v komunikácii neľahkej témy udržateľnosti funguje teraz.Ukážeme si, v čom sú špecifiká tejto komunikácie a aký je dôležitý timing, obsah, nástroje a nositeľ myšlienok.

11.20 – 11.55

Udržateľné pivo od chmelu až do pohára

Na chmeľnici sme nechali vyrásť najväčší polliter z kvetov v Česku. A na jeden večer sme v krčme vypli svetlo, teplo, elektrinu aj chladenie piva. Aj tak je možné komunikovať udržateľné projekty, ktoré v Prazdroji robíme tzv. od semienka až po pohár. S cieľom osloviť širokú verejnosť a súčasne aktivovať našich dodávateľov a odberateľov.

11.55 – 12.40
OBED
12.40 – 13.20

Čo znamená udržateľnosť v bankovom svete?

V čom spočívajú špecifiká ESG komunikácie banky? Pre nás to nie je iba o budovaní pozitívneho obrazu firmy, ale najmä o postupnom šírení povedomia o ESG ako príležitosti a zároveň rizikách, ktoré táto téma so sebou prináša.

13.20 – 14.00

Predávame rožky a jogurty, ale zároveň zlepšujeme Slovensko a svet

Tomáš Bezák

Head of Communications

Lidl Slovenská republika s.r.o.

14.00 – 14.35

ESG v médiách a na sociálnych sieťach

Jakub Filo

zástupca šéfredaktorky

denníka SME

14.35 – 14.50
Prestávka
14.50 – 15.25

Komunikácia ESG – pohlaď z praxe developera

Igor Bubeník

Communications Manager & Head of ESG

14.50 – 16.00

ESG témy podľa OSN

Komunikátori tvoria budúcnosť. Dezinformácie, misinformácie, nenávistné prejavy a ďalšie riziká pre informačný ekosystém podnecujú konflikty, ohrozujú demokraciu a ľudské práva a podkopávajú verejné zdravie a klimatickú akciu. Ich bujnenie zosilňuje nástup umelej inteligencie, čo ďalej zvyšuje hrozbu pre obyvateľov planéty vrátane detí. „Svet musí reagovať na ohrozenia spôsobené šírením online nenávisti a klamstiev, pričom musia pevne hájiť ľudské práva.“ To nepovedal nikto iný ako generálny tajomník OSN António Guterres 24. júna 2024. Generálny tajomník OSN adresoval vládam, technologickým spoločnostiam, zadávateľom reklamy a odboru public relation naliehavú výzvu, aby prevzali zodpovednosť za šírenie a monetizáciu obsahu, ktorá znamená hrozbu pre spoločnosť. Čo teda koncept zodpovednej komunikácie z pohľadu globálneho prístupu k udržateľnosti a odboru public relations znamená a na ktorých princípoch stojí?

Pavel Vlček

predseda výkonného výboru Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností

ASCOPA

Organizátori

PARTNERSTVO

BRANDING

Máte záujem podujatie podporiť a zapojiť sa do obsahu?

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME