Ako zahviezdiť na Facebooku a Instagrame – školenie

Pozývame vás na praktický celodenný workshop Ako zahviezdiť na Facebooku a Instagrame doplnený o tipy a triky ako zvládnuť platenú reklamu cez META Ads Manager a tiež pohľad z praxe na silu videa tvoreného inhouse!

 

Pre koho je workshop určený?

Pre každého, kto tvorí alebo plánuje tvoriť obsah na firemný Facebook a Instagram od malých podnikateľov až po marketérov a brand managerov vo veľkých spoločnostiach. Počas workshopu získate nielen poznatky o tom, čo na týchto sieťach funguje, prečo pracovať s komunitou, ale aj ako nastaviť reklamy cez Meta Ads Manager v čase, keď organický dosah výrazne klesá a tiež pohľad do zákulisia úspešných videí DPD SK, ktoré si marketingový tím tvorí inhouse.

 

Čo získate?

V ranných hodinách si povieme:

  • Ako funguje platforma Facebook v roku 2025 a kto sa na nej nachádza.
  • Aký obsah na nej funguje a ako budovať komunitu.
  • Ako efektívne využívať platenú reklamu cez META Ads Manager zameranú na zvýšenie povedomia o značke aj návštevnosť webu.
  • Ako sledovať výsledky a vyhodnocovať úspech na sociálnych sieťach.

Popoludní sa zameriame na to:

  • Čo treba vedieť o Instagrame a tvorbe obsahu na túto sociálnu sieť.
  • Ako si nastaviť a optimalizovať profil pre vyhľadávače.
  • Šikovné tipy a triky na čo myslieť pri tvorbe videa, aby bolo prispôsobené konkrétnym platformám.
  • Ako na videá s interným marketingovým tímom (špeciálna prednáška Michaely Špankovej, PR a marketing manager DPD SK a Beaty Barlíkovej, marketing špecialistky DPD SK)

Prečo prísť?

Workshop je veľmi praktický a doplnený o konkrétne ukážky a príklady z praxe, vďaka ktorým bude tvorenie videí pre vás jednoduchšie. Za dokopy 6 hodín získate konkrétne nástroje a inšpiráciu, ktoré vám pomôžu vyčarovať obsah pre vašu firmu či profil na sociálnych sieťach. Deň bude rozdelený do dvoch blokov plných informácii a inšpirácie.

Sociálne siete

Program

9.00 -12.00

Blok: O Facebooku a reklamách

Ako funguje platforma Facebook v roku 2025 a kto sa na nej nachádza.

Aký obsah na nej funguje a ako budovať komunitu.

Ako efektívne využívať platenú reklamu cez META Ads Manager zameranú na zvýšenie povedomia o značke aj návštevnosť webu.

Ako sledovať výsledky a vyhodnocovať úspech na sociálnych sieťach.

12.00 -13.00
Prestávka na obed
13.00 - 16.00

Blok: o Instagrame a tvorení video obsahu inhouse

Čo treba vedieť o Instagrame a tvorbe obsahu na túto sociálnu sieť.

Ako si nastaviť a optimalizovať profil pre vyhľadávače.

Šikovné tipy a triky na čo myslieť pri tvorbe videa, aby bolo prispôsobené konkrétnym platformám.

Ako na videá s interným marketingovým tímom (špeciálna prednáška Michaely Špankovej, PR a marketing manager DPD SK a Beaty Barlíkovej, marketing špecialistky DPD SK).

Partneri

Organizátor

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME