Ako byť úspešný na LINKEDINE

Linkedin už nie je len nástroj pre HR oddelenie, ale aj pre marketérov a sales manažerov.

  • 14:00 - 15:30
  • 09.09.2020 - 30.09.2020
  • SME konferencie, Bratislava

O konferencii

Zaujíma vás sociálna sieť LinkedIn? Pomáha vám táto sociálna sieť pri vašej práci? Chcete sa v LinkedIne zdokonaliť? Ak ste aspoň na jednu z týchto otázok odpovedali „ÁNO“, tak ste ideálny účastník tohto školenia. Po absolvovaní školenia od nás získate  BONUS,  certifikát o úspešnom absolvovaní školenia LINKEDIN EXPERT, ktorým sa môžete pochváliť svojim kolegom, šéfovi či budúcemu zamestnávateľovi. Certifikát však získa len poctivý študent, ktorý absolvuje minimálne 3 časti školenia.

O školení

LinkedIn už nie je len nástroj pre HR oddelenie, ale aj pre marketérov a sales manažerov. Vedeli ste, že LinkedIn používa už viac ako 660 miliónov užívateľov vo viac ako 200 krajinách? Toto číslo stále rastie. Prvých 100 mil. užívateľov táto sociálna sieť dosiahla do 7 rokov od jej vzniku. Okrem osobných profilov tu nájdeme  viac ako 30 miliónov firemných profilov. Samozrejme aj na Slovensku je LinkedIn trendy a využíva ho viac ako 600 tisíc Slovákov a Sloveniek. Misiou tejto siete je spájať profesionálov z biznisu, aby boli viac produktívni a úspešní.

Na školení sa pozrieme na LinkedIn z troch pohľadov a to z pohľadu marketéra, predajcu a personalistu. Budeme diskutovať o prínosoch tejto sociálnej siete pre biznis a vašu firmu. Dozviete sa zaujímavé štatistiky o jej používateľoch za SR a ČR. Podľa štatistík je typickým užívateľom na Slovensku 35 ročný muž z Bratislavy, ktorý má vysokoškolské vzdelanie…

Vysvetlíme si, ako správne vyplniť osobný a firemný  profil a akým chýbam sa v profiloch vyvarovať. Pri aktívnom používaní LinkedInu by ste mali vedieť, ako tvoriť príspevky, aby dosahovali čo najlepšie výsledky.

Prezradíme vám aj to, ako využívať reklamu a aké možnosti cielenia na LinkedIne môžete využiť na oslovenie vašej cieľovej skupiny.

V ďalšej časti nadviažeme na tému a pozrieme sa na ňu z pohľadu HR špecialistu a headhuntera. Povieme si, ako dokáže LinkedIn pomáhať pri výbere zamestnancov. Čo všetko sa personalista dokáže dozvedieť o danom uchádzačovi. S akými  najčastejšími chybami v profiloch sa personalisti v praxi stretávajú.

Záver bude patriť predaju, aktuálnym trendom a novinkám a tiež odhaleniu funkcionalít LinkedInu, ktoré vedia pomáhať sales oddeleniam pri predaji produktov či službách. Ako dôkaz použijeme reálne case studies a ukážky z praxe. Jednotlivé školenia budú plné interaktivity. Budete sa mať možnosť opýtať čokoľvek čo vás bude zaujímať a my vám radi odpovieme. Všetky školenia budú prebiehať na 100 % ONLINE cez Google Hangouts.

CENA ŠKOLENÍ

1 webinár – 29 EUR bez DPH
4 webináre (s video záznamom) – 109 EUR bez DPH
4 webináre (bez video záznamu) – 95 EUR bez DPH

ROZVRH ŠKOLENÍ

I. Osobný a firemný LinkedIn profil (branding)

Termín: 9.9.2020, 14.00 –  15.30 h 

Vedeli ste, že najčastejšou chybou osobných profilov je chýbajúca background  fotografia? Správne a kompletne vyplnený osobný a firemný profil je základom.

Kompletne vyplnené profily získavajú od LinkedInu hodnotenie ALL STAR. Ich výhodou je väčší organický dosah príspevkov. Táto časť série LinkedIn školenia vám poskytné základnú bázu informácií, ktoré využijete na správne nastavenie osobného či firemného profilu podľa best practices, získate prehľad o používateľoch LinkedInu v ČR a SR a tiež sa dozviete niečo o využívaní a vytváraní eventov.

Obsahom školenia budú tieto hlavné témy:

  • Analýza správania užívateľov LinkedIn ČR a SR – kto používa LinkedIn, kedy a ako často. Dozviete sa mnoho štatistík o užívateľoch LinkedInu v ČR a SR.
  • Ako správne vyplniť svoj osobný „All Star“ LinkedIn profil – aké najčastejšie chyby robia ľudia pri vypĺňaní
  • Ako správne vyplniť firemný LinkedIn profil – ukážeme si ako využiť celý potenciál profilu a na čo by ste pri vypĺňaní nemali určite zabudnúť.
  • Ako spropagovať vlastný event/workshop na LinkedIne prostredníctvom funkcionality „Events“ a pozvať releventných užívateľov.

II. Tvorba obsahu a reklamy na LinkedIn (marketing)

Termín: 16.9.2020, 14.00 –  15.30 h 

Vedeli ste, že na LinkedIne je dnes o 13 krát viac príspevkov užívateľov ako tých, ktoré ponúkajú prácu? Keďže LinkedIn je biznisová sociálna sieť platia v nej trocha iné pravidlá a požiadavky na obsah v porovnaní s bežnými sociálnymi sieťami. Ponúka však skvelý priestor na preukázanie odbornosti a profesionality.

Obrovskou pridanou hodnotou sú možnosti cielenia platenej reklamy, ktoré sa dajú nastaviť na konkrétne firmy, či ľudí s LinkedIn profilmi, ktorí boli na vašej stránke.

Táto časť školenia poskytne užitočné informácie na to, aby ste vedeli na LinkedIne vystupovať a komunikovať profesionálne a dosahovali stanovené ciele. V niektorých prípadoch vie veľmi dobre pomôcť reklama, a preto by ste mali poznať všetky možnosti, ktoré poskytuje.

Obsahom školenia budú tieto hlavné témy:

  • Aký obsah na LinkedIn funguje a na čo by sme pri tvorbe ideálneho príspevku mali myslieť? – ukážeme vám pár jednoduchých tipov ako dokážete príspevku zvýšiť jeho dosah.
  • Ako zacieliť a zasiahnuť správnu cieľovú skupinu – zistite koho presne dokážete svojou reklamou zasiahnuť.
  • Social selling index – zistite ako vás LinkedIn hodnotí a čo treba spraviť aby vaše príspevky zasiahli viac potenciálnych klientov. Aké parametre pri tom zohľadňuje a prečo je dôležité dosahovať čo najlepšie skóre hodnotenia.
  • Aké reklamné formáty LinkedIn poskytuje a ako s nimi najefektívnejšie pracovať (prípadové štúdie)
  • Novinky a trendy na rok 2020

III. LinkedIn ako plnohodnotný predajný kanál (sales)

Termín: 23.9.2020, 14.00 –  15.30 h

Keďže LinkedIn je biznisová sociálna sieť,  je dobré poznať všetky výhody a príležitosti, ktoré prináša či už bezplatný profil alebo platené nástroje pre podporu vášho podnikania. Na školení si prezradíme ako pracovať s osobným profilom a Sales Navigatorom a využívať ho ako predajný kanál. Efektivita predaja je závislá aj od dostatočného množstva informácii. Čím je ich množstvo väčšie, tým je predaj jednoduchší. Na LinkedIne je množstvo informácii, podstatné je sa v ňom vedieť zorientovať. Školenie vám pomôže získať prehľad odkiaľ a aké dáta viete prostredníctvom LinkedInu získať a veľa ďalších zaujímavostí. Video obsah je aj tu veľmi populárny čo sa odzrkadľuje aj vo výsledkoch zapojenia publika.

Obsahom školenia budú tieto hlavné témy:

  • Aké analytické dáta nám vie LinkedIn poskytnúť a čo z nich vieme zistiť a tým zefektívniť predaj a ako tieto dáta využiť v cielení reklamy.
  • Vysvetlíme si ako nastaviť LinkedIn Insight Tag a tiež ako zabezpečiť zbieranie publík.
  • Sales Navigátor – aké výhody prináša táto platená funkcionalita, ako ju využiť pre zvýšenie obchodných príležitostí a tiež ako tento nástroj používať.
  • Vytváranie a práca s firemnými eventami a ich propagácia.
  • LinkedIn Live – čo robiť, aby ste boli vhodným adeptom na získanie tejto funkcionality pre vaše podnikanie /live stream, práca s videom/
  • Praktické ukážky plateného a neplateného cielenia na LinkedIn

IV. LinkedIn ako HR nástroj

Termín: 30. 9.2020, 14.00 –  15.30 h

Hlavný dôvod vzniku LinkedInu je „Spájať odborníkov na celom svete, aby boli úspešnejší a produktívnejší“. Na základe tohto poslania, LinkedIn  je skvelým miestom kde nájsť tých správnych zamestnancov a kde si budovať firemnú zamestnávateľskú značku.

Ukážeme si ako s ním pracovať na pozícii HR, čo si na profiloch všímať, ako ich vyhodnocovať. Vysvetlíme si platené a neplatené možnosti vytvorenia náborovej kampane a spôsoby ako hľadať a nájsť tých správnych ľudí. Prejdeme si ako komunikovať a tiež ako má vyzerať inzerát, aby zaujal.

Obsahom školenia budú tieto hlavné témy:

  • Ako využiť LinkedIn vyhľadávač v bezplatnej verzii na maximum (LinkedIn People Search)
  • Ako hľadať skryté zdroje s relevantnými zamestnancami (tzv. hidden talent pools)
  • Čo je to X-ray vyhľadávanie a ako cieliť a filtrovať Linkedin užívateľov pomocou internetových vyhľadávačov
  • Aké ďalšie podporné nástroje môžete pri vyhľadávaní kandidátov využiť.
  • Ako legálne obchádzať LinkedIn Commercial Use Limit pre počet zobrazených výsledkov užívateľov mimo Vašu sieť kontaktov
  • Ako automatizovať vyhľadávanie kandidátov, ako nájsť kontaktné informácie za každých okolností skoro u každého užívateľa na svete
  • Ako správne kontaktovať potenciálnych kandidátov
  • Ako zautomatizovať rozosielanie personifikovaných Linkedin pozvánok

Sociálne siete

Partneri

Usporiadateľ

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME