Akadémia piva

Ako dostať ľudí za obe strany výčapu?

  • 09:00 - 13:00
  • 08.10.2024 - 22.10.2024
  • Holiday Inn Trnava/ Aquacity Poprad, Trnava a Poprad

 

Z oboch strán výčapu ubúdajú ľudia, čo je dôsledkom hlbokých zmien, ktoré zasiahli celý sektor HoReCa. Ich spúšťačom bola pandémia a pokračujú aj dnes, posilňované infláciou a zvyšovaním cien vstupných surovín i energií. Zákazníci menia svoje správanie a sektor gastro sa výrazne mení – na vidieku ubúdajú tradičné krčmy a v mestách rastú služby s donáškou jedál domov.

Ako reagovať na nové trendy a vyťažiť z nich prínos pre svoj biznis? Spoločnosť Heineken Slovensko prináša svojim partnerom v rámci HoReCa Academy širokú škálu riešení ako prilákať zákazníkov späť. Pripravila konferenciu, kde chce inšpirovať praktickými tipmi, trikmi a radami gastro odborníkov a majiteľov prevádzok, ktoré možno jednoducho, rýchlo a efektívne realizovať.

SME konferencie s odborným partnerom HEINEKEN Slovensko Vás pozývajú na konferencie Akadémia piva: Ako dostať ľudí za obe strany výčapu?

Súčasťou podujatia bude aj:

  • škola čapovania
  • prezentácia výčapných technológií
  • networking spojený s ochutnávkou drinkov prémiových značiek z portfólia HEINEKEN

 

Tešíme sa na Vás:

📍08.10. 2024 v Holiday Inn Trnava -PLNÁ KAPACITA – registrácia zastavená

Panelová diskusia:

Lucia Mešková – lektorka a zakladateľka SOPHIRE ACADEMY

Marek Schwarz – HR Director at TATRY MOUNTAIN RESORTS

Róbert Fegyveres – Country Sales Manager Traditional Trade Commerce, Heineken Slovensko, a.s.

 

📍22.10.2024 v Aquacity Poprad

Panelová diskusia:

Iveta Pupišová – HoReCa Konzultant

Marek Schwarz – HR Director at TATRY MOUNTAIN RESORTS

Marián Klein – Country Sales Manager Premium Horeca, Heineken Slovensko, a.s.

 

 

 

Sociálne siete

Program

8:00-9:00
Registrácia
9:00-10:30

Diskusia: Ako dostať ľudí za obe strany výčapu?


• Rady pre rast HoReCa podnikania
• Efektivita a kvalita čapovania piva, nová výčapová technológia
• Komunikácia v online priestore, dôležitosť online marketingu a propagácie
• Optimalizácia personálu a prevádzky
• Vzdelávací proces pre udržanie správnych ľudí a talentov
• Využitie technológií pre zlepšenie služieb
• Meniace sa správanie a návyky zákazníkov
• Predstavenie HoReCa Academy od Heineken Slovensko
• Oslovovanie a budovanie lojality zákazníkov
• Príklady úspešných HoReCa prevádzok

10:30-11:00
COFFEE BREAK
• škola čapovania
• prezentácia výčapných technológií
• networking spojený s ochutnávkou drinkov prémiových značiek z portfólia HEINEKEN
11:00-12:30

WORKSHOP: Ako prilákať zákazníkov a čo možno urobiť pre zamestnancov?

Zákazník má dnes oveľa vyššie požiadavky na servis a vyhľadáva prevádzky s príjemným prostredím a kvalitnou ponukou. Mnohé prevádzky či tradičné krčmy, ktoré donedávna ponúkali iba nápoje, menia charakter na menšie, jednoduchšie reštaurácie s novými službami. To je cesta, ako prilákať zákazníkov späť. Počas obedov sa síce ľudia vonku stravujú menej, ale večer vyhľadávajú zážitok, za ktorý sú ochotní si priplatiť – za spoločne strávené chvíle pri chutnom jedle a napríklad aj dobre vychladenom čapovanom pive Na konferencii predstavíme riešenia a nové biznis modely, poskytneme konzultácie v otázkach gastro či technickej podpory, ako aj nástroje pre komunikáciu v online prostredí.

12:30-13:00

Záverečné zhodnotenie

13:00
Obed a networking

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME