Aktuálne témy
Akadémia piva
Ako dostať ľudí za obe strany výčapu?
- 09:00 - 13:00
- 08.10.2024 - 22.10.2024
- Holiday Inn Trnava/ Aquacity Poprad, Trnava a Poprad
Z oboch strán výčapu ubúdajú ľudia, čo je dôsledkom hlbokých zmien, ktoré zasiahli celý sektor HoReCa. Ich spúšťačom bola pandémia a pokračujú aj dnes, posilňované infláciou a zvyšovaním cien vstupných surovín i energií. Zákazníci menia svoje správanie a sektor gastro sa výrazne mení – na vidieku ubúdajú tradičné krčmy a v mestách rastú služby s donáškou jedál domov.
Ako reagovať na nové trendy a vyťažiť z nich prínos pre svoj biznis? Spoločnosť Heineken Slovensko prináša svojim partnerom v rámci HoReCa Academy širokú škálu riešení ako prilákať zákazníkov späť. Pripravila konferenciu, kde chce inšpirovať praktickými tipmi, trikmi a radami gastro odborníkov a majiteľov prevádzok, ktoré možno jednoducho, rýchlo a efektívne realizovať.
SME konferencie s odborným partnerom HEINEKEN Slovensko Vás pozývajú na konferencie Akadémia piva: Ako dostať ľudí za obe strany výčapu?
Súčasťou podujatia bude aj:
- škola čapovania
- prezentácia výčapných technológií
- networking spojený s ochutnávkou drinkov prémiových značiek z portfólia HEINEKEN
Tešíme sa na Vás:
📍08.10. 2024 v Holiday Inn Trnava -PLNÁ KAPACITA – registrácia zastavená
Panelová diskusia:
Lucia Mešková – lektorka a zakladateľka SOPHIRE ACADEMY
Marek Schwarz – HR Director at TATRY MOUNTAIN RESORTS
Róbert Fegyveres – Country Sales Manager Traditional Trade Commerce, Heineken Slovensko, a.s.
📍22.10.2024 v Aquacity Poprad
Panelová diskusia:
Iveta Pupišová – HoReCa Konzultant
Marek Schwarz – HR Director at TATRY MOUNTAIN RESORTS
Marián Klein – Country Sales Manager Premium Horeca, Heineken Slovensko, a.s.
Sociálne siete
Program
Diskusia: Ako dostať ľudí za obe strany výčapu?
• Rady pre rast HoReCa podnikania • Efektivita a kvalita čapovania piva, nová výčapová technológia• Komunikácia v online priestore, dôležitosť online marketingu a propagácie • Optimalizácia personálu a prevádzky • Vzdelávací proces pre udržanie správnych ľudí a talentov • Využitie technológií pre zlepšenie služieb• Meniace sa správanie a návyky zákazníkov• Predstavenie HoReCa Academy od Heineken Slovensko• Oslovovanie a budovanie lojality zákazníkov• Príklady úspešných HoReCa prevádzok
WORKSHOP: Ako prilákať zákazníkov a čo možno urobiť pre zamestnancov?
Zákazník má dnes oveľa vyššie požiadavky na servis a vyhľadáva prevádzky s príjemným prostredím a kvalitnou ponukou. Mnohé prevádzky či tradičné krčmy, ktoré donedávna ponúkali iba nápoje, menia charakter na menšie, jednoduchšie reštaurácie s novými službami. To je cesta, ako prilákať zákazníkov späť. Počas obedov sa síce ľudia vonku stravujú menej, ale večer vyhľadávajú zážitok, za ktorý sú ochotní si priplatiť – za spoločne strávené chvíle pri chutnom jedle a napríklad aj dobre vychladenom čapovanom pive Na konferencii predstavíme riešenia a nové biznis modely, poskytneme konzultácie v otázkach gastro či technickej podpory, ako aj nástroje pre komunikáciu v online prostredí.
Záverečné zhodnotenie
Navštívte naše eventy
SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.
Bezchybná organizácia
Kvalitní speakri
Súčasť skupiny SME