Ako prilákať lokálneho zákazníka v online svete

Vedeli ste, že až 50 % vyhľadávaní v Google má lokálny charakter?

O konferencii

Dá sa aj úplne bez peňazí robiť online marketing a úspešne komunikovať so zákazníkmi, potenciálnymi klientmi či širokou verejnosťou?

Ak vás zaujímajú odpovede na tieto otázky, radi vám ich zodpovieme na Digitálnej akadémii. Povieme si, čo je to Google Moja firma a ako vie bez peňazí pomôcť naštartovať predaj vašej firmy. Ukážeme si aj to, aké chyby pri vytváraní a správe profilu nerobiť. Neostaneme len pri slovách a teórii. Odnesiete si tiež praktické skúsenosti, ako správne nastaviť profil Google Moja firma z workshopu, ktorý bude pre vás pripravený.

DISKUTOVAŤ BUDEME NA TÉMY:

  • Čo je to Google Moja firma?
  • Ako si ju vie každý z nás bezplatne založiť a vyplniť.
  • Aké výhody Google Moja firma poskytuje
  • Ako ju správne nastaviť a na čo netreba zabudnúť.
  • Akých chýb sa vyvarovať.
  • Ako pozitívne vplýva správne vyplnený profil na SEO.
  • Ako získať pozitívne referencie a pracovať s nimi.
  • Ako pracovať s negatívnymi referenciami
  • Aké taktiky na získanie referencií v Google fungujú.

Spotrebiteľské správanie sa za posledné roky výrazne zmenilo. Ak chcete dnešnú digitálnu dobu prežiť, musia vás na internete jednoducho a rýchlo nájsť. Keď potenciálni zákazníci vyhľadávajú produkt alebo službu vo vyhľadávači Google, na popredných miestach sa vždy zobrazia mapy a na nej relevantné firmy, ktoré majú vytvorený profil Google Moja firma. Máte ho vytvorený aj vy? Pracujete s ním správne?

Online svet nám poskytuje mnoho výhod, šetrí čas a peniaze, ale prináša so sebou nástrahy a hrozby. Príďte sa dozvedieť nové poznatky z onlinu.

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:

  • Ako si založiť a správne vyplniť zápis Google moja firma
  • Aké funkcionality Vám tento nástroj prináša
  • Čo v zápise vyplniť a aký to bude mať vplyv pre vyhľadávanie Vašej firmy/služby v Google a lokálne SEO
  • Ako prepojiť tento zápis s platenými reklamami AdWords
  • Ako si zobrať čo najviac miesta vo vyhľadávaní v Google
  • Taktiky, ako čo najlepšie pracovať s recenziami (pozitívnymi a negatívnymi)
  • Trendy, ktoré budú meniť vyhľadávanie ľudí v najbližšom období

V rámci workshopu bude ešte priestor na otázky, kde sa budete mať možnosť opýtať na riešenia problémov, s ktorými sa v praxi stretávate.

ČO BUDETE POTREBOVAŤ:

Prineste si prosím svoj notebook (PC), zvedavé otázky a chuť učiť sa nové veci.

ČO OD NÁS ZÍSKATE:

  • cenné informácie a rady od špičkového odborníka v oblasti digitálneho marketingu,
  • správne vyplnený zápis Google moja firma,
  • odpovede na Vaše otázky a riešenia na problémy v oblasti lokálneho SEO
  • súhrn workshopu vám pošleme emailom,
  • praktické príklady

PRE KOHO JE DIGITÁLNA AKADÉMIA URČENÁ:

Akadémia „Ako prilákať lokálneho zákazníka v online svete“ je určená pre manažérov, marketérov, majiteľov e-shopov, freelancerov, začínajúcich podnikateľom, či online marketingových nadšencov, ktorí sa zaujímajú o online marketing. Úroveň kurzu je pre začiatočníkov a mierne pokročilých.

Sociálne siete

Partneri

Usporiadateľ

Odborný garant

Mediálni partneri

Navštívte naše eventy

SME konferencie vytvárajú nezávislú platformu na zdieľanie poznatkov a skúseností z rôznych oblastí spoločenského i ekonomického života. Cieľom je mapovať najnovšie trendy a účastníkom poskytnúť komplexný pohľad na jednotlivé témy. Zároveň sa vytvára užšie prepojenie redakcie a partnerov s čitateľmi denníka SME. SME konferencie organizujú odborné konferencie, semináre, fóra a ďalšie diskusné formáty. Ako eventová agentúra sa tiež venujú odborným podujatiam a spoločensko-športovým eventom podľa potrieb klientov.

Aktuálne témy

Bezchybná organizácia

Kvalitní speakri

Súčasť skupiny SME